آموزش پاکسازی پوست در گرگان

سه شنبه 16 اسفند 1401
11:11
SD458


آیا تا به حال با مفهوم پاکسازی پوست آشنا بوده اید؟ آیا می خواهید در زمینه پاکسازی و جوانسازی پوست فعالیت کنید؟ آیا می دانستید که اگر صورت خود را به درستی بشویید، می توانید خود یا مشتریانتان را نرم و شاداب کنید؟ پس اگر پاسخ این سوالات را می خواهید و در گرگان زندگی می کنید و قصد دارید بهترین دوره پاکسازی پوست در گرگان (گلستان) را بگذرانید، پیشنهاد می کنم تا انتها با من همراه باشید. در این مقاله شما را با مفهوم پاکسازی پوست، هدف آن و نحوه دریافت موثرترین آموزش پاکسازی صورت در گرگان آشنا می کنم.


پاکسازی پوست به چه معناست؟

می دانیم که پوست به دلیل عوامل متعددی مانند استرس و اضطراب، هوای آلوده، استرس، تغذیه نامناسب و بسیاری موارد دیگر دائماً در معرض آلودگی قرار می گیرد. به مرور زمان این آلاینده ها در سلول های صورت جمع می شوند و درخشندگی، شفافیت، شادابی و شادابی پوست را کاهش می دهند و زمینه را برای ایجاد مشکلات پوستی مانند لک های پوستی، جوش، آکنه و ... فراهم می کنند.

یکی از محبوب ترین راه ها برای رفع مشکلات پوستی، لایه برداری و جوانسازی پوست است. لایه برداری یکی از روش های درمانی اثبات شده برای بهبود مشکلات پوستی است، شما می توانید ظاهر آکنه، جوش، جوش، لک و اسکار آکنه را کاهش دهید و پوست خود یا مشتری خود را صاف کنید. زیبایی و هدیه بدهید. ملایمت البته برای شما فراهم شده است تا در بهترین دوره درمان پوست صورت در گرگان شرکت کنید تا نحوه پاکسازی صورت خود را بیاموزید.


هدف از تمیز کردن پوست صورت

از بین بردن تمام سلول های مرده روی سطح پوست

ابتدایی ترین قسمت پوست که حامل سلول های مرده است به طور کامل تمیز می شود. باید بدانید که اگر حذف سلول های مرده روی سطح پوست طبق اصول انجام نشود، می تواند عواقب جبران ناپذیری از جمله قرمزی، حساسیت پوستی، التهاب، عفونت و غیره را به جای بگذارد. مطلوب و خوشایند هیچ کدام

تمام ناخالصی ها و چربی اضافی روی سطح پوست تمیز و پاک می شود.

در سطح پوست یک ردیف غدد چربی وجود دارد. حفظ رطوبت پوست یکی از وظایف غدد چربی است و گاهی اوقات این روغن ها در سطح پوست جمع می شوند و منافذ پوست را مسدود می کنند و باعث ایجاد آکنه می شوند. باعث تیرگی و آکنه می شود. پاکسازی و جوانسازی تمام چربی اضافی پوست را کنترل می کند و تمام آلودگی های سطح پوست را از بین می برد و در نهایت پوست را شفاف، روشن و درخشان می کند. طراوت بخش می تواند نرمی و لطافت را فراهم کند.

بنابراین توصیه من به شما این است که برای یادگیری نحوه پاکسازی صورت و ورود به بازار کار می توانید در آموزش پاکسازی پوست در گرگان شرکت کنید تا در نهایت بتوانید پوست صورت خود یا مشتریان خود را به طور کامل تمیز کنید. پس اگر قصد ثبت نام در حرفه ای ترین آموزشگاه پاکسازی پوست گرگان را دارید پیشنهاد می کنم در اسرع وقت از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با من تماس بگیرید.



بهبود هیدراتاسیون، تغذیه و گردش خون

در برخی از روش های پاکسازی پوست از بخارشوی صورت و ماساژ صورت استفاده می کنند که می تواند گردش خون را افزایش داده و چین و چروک های پوست را بهبود بخشد. از انواع محصولات مراقبت از پوست، مانند لوسیون ها و کرم های مخصوصی که در پاکسازی استفاده می شوند، به رطوبت رسانی، ویتامینه و تغذیه پوست نیز کمک می کنند. یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کنید این است که از محصولات حرفه ای و باکیفیت برای آبرسانی و تغذیه پوست استفاده شود تا پوست مشتری آسیبی نبیند و علاوه بر آن می توان اعتبار حرفه ای شما را دو چندان کرد.


فواید پاکسازی صورت چیست؟

سم زدایی و جوان سازی

صورت را کاملا تمیز می کند.

پیری پوست را کند می کند.

شادابی، طراوت، شفافیت، درخشندگی و لطافت پوست

برای از بین بردن جوش های سرسفید و سر سیاه گزینه بسیار مناسبی است.

تا آنجا که ممکن است، می تواند به کاهش لک، چین و چروک، جوش، آکنه کمک کند.

اگر به دنبال تمام مزایای پاکسازی پوست صورت در گرگان هستید، می توانید در عملی ترین آموزش پاکسازی پوست در گرگان ثبت نام کنید. فراموش نکنید که برای آسیب نرسیدن به پوست در این درمان پوستی باید به محافظت و نگهداری از پوست توجه زیادی داشته باشید. بنابراین باید در جامع ترین دوره پاکسازی صورت گرگان ثبت نام کنید تا از نکات مفید زیادی بهره مند شوید. آموزش پاکسازی پوست در گرگان



آیا بعد از اتمام آموزش پاکسازی پوست گرگان می توان پاکسازی کرد؟

بله، با گذراندن دوره پاکسازی پوست در گرگان می توانید به صورت ماهرانه و کامل کل پوست خود را پاکسازی کنید. البته یادگیری و انجام صحیح پاکسازی پوست صورت در صورتی است که به توضیحات و توصیه های دوره گوش داده و تمرینات را انجام دهید. پس برای ثبت نام و حضور در آموزشگاه پاکسازی صورت در گرگان با من تماس بگیرید تا سریعتر شما را برای ثبت نام مفیدترین دوره پاکسازی در آموزشگاه پاکسازی پوست در گرگان راهنمایی کنم.



بعد از دوره درمان صورت در گرگان چه کارهایی می توان انجام داد؟ https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-shiraz/

همانطور که گفتیم اگر توضیحات آموزش مراقبت از پوست گرگان را به دقت گوش کنید و تمرینات دوره را دنبال کنید بدون شک با کمی تلاش، حوصله و اراده می توانید به عنوان یک متخصص وارد بازار کار شوید.


[ بازدید : 33 ]

معرفی سرور HPE مدل BL460c

دوشنبه 15 اسفند 1401
9:43
SD458

 

سرور BL460c یک سرور رکمونتی است که توسط شرکت HPE (Hewlett Packard Enterprise) تولید می‌شود. این سرورها از فرم فاکتور Blade استفاده می‌کنند و برای استفاده در مراکز داده و محیط‌های سرور مجازی طراحی شده‌اند.


مشخصات فنی سرور HPE BL460c

در مورد مشخصات فنی سرور hpe مدل BL460c، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پردازنده: سری Intel Xeon با تعداد هسته‌های مختلف و فرکانس‌های متفاوت
  • حافظه: از نوع DDR4 با ظرفیت حداکثر 1.5 ترابایت
  • ذخیره‌سازی: از طریق پشتیبانی از هارد دیسک‌های SAS/SATA/SSD و RAID
  • شبکه: پشتیبانی از چندین پورت شبکه با سرعت 1 گیگابیت یا 10 گیگابیت
  • سیستم عامل: پشتیبانی از سیستم عامل‌های مختلف از جمله ویندوز سرور و لینوکس.

سرور BL460c به دلیل قابلیت‌هایی مانند عملکرد بالا، مصرف انرژی کمتر، قابلیت مدیریت و کنترل سرورها به صورت مجموعه، قابلیت ارتقاء و تعمیر سریع و همچنین پشتیبانی از تکنولوژی‌های جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معرفی سرور HPE سری BL

سری سرورهای BL یکی از سری‌های سرورهای رکمونتی شرکت HPE است. این سری از سرورها از فرم فاکتور Blade استفاده می‌کنند و برای استفاده در مراکز داده و محیط‌های سرور مجازی طراحی شده‌اند. در زیر به معرفی برخی از سرورهای سری BL می‌پردازیم:

سرور BL460c Gen10: این سرور از پردازنده‌های Intel Xeon Scalable پشتیبانی می‌کند و تا 24 ترابایت حافظه با سرعت DDR4 وجود دارد. این سرور قابلیت پشتیبانی از چندین کارت شبکه با سرعت 10 گیگابیت را دارد و همچنین از تکنولوژی Smart Array به عنوان کنترلر RAID پشتیبانی می‌کند.

سرور BL660c Gen9: این سرور از پردازنده‌های Intel Xeon E5-4600 v3/v4 پشتیبانی می‌کند و تا 6.0 ترابایت حافظه با سرعت DDR4 وجود دارد. این سرور قابلیت پشتیبانی از چهار کارت شبکه با سرعت 10 گیگابیت را دارد و همچنین از تکنولوژی Smart Array به عنوان کنترلر RAID پشتیبانی می‌کند.

سرور BL685c G7: این سرور از پردازنده‌های AMD Opteron 6100 پشتیبانی می‌کند و تا 512 گیگابایت حافظه با سرعت DDR3 وجود دارد. این سرور قابلیت پشتیبانی از چندین کارت شبکه با سرعت 10 گیگابیت را دارد و همچنین از تکنولوژی Smart Array به عنوان کنترلر RAID پشتیبانی می‌کند.

این سرورها با توجه به نیازهای کاربران و میزان استفاده از فناوری‌های جدید، ارتقاء یافته‌اند و می‌توانند در محیط‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.


[ بازدید : 27 ]

4 داستانی که درباره نمایندگی سیماران نمی‌دانستید

جمعه 12 اسفند 1401
11:20
SD458


دربهای شیشه ای لولایی نیز یکی دیگر از انواع دربهای شیشه ای و اتوماتیک هستند که دقیقاً مانند دربهای لولایی دستی عمل میکنند با این تفاوت که آنها متصل به نیروی برق هستند. در گذشته از درب های کشویی دستی یا درب های لنگه ای یا درب های کرکره ای دستی استفاده می شد. بر همین اساس، تیغه و موتور کرکره برقی آن، به عنوان دو محصول نسبتاً ارزانقیمتتر نسبت به هزینه ساختن درب فلزی و جک اتوماتیک آن، در کانون توجه خریداران قرار گرفتند. این مدل درب ها با توجه به قیمت اندک آن مقرون به صرفه تر است اما نکته قابل توجه شیوه عملکرد آن است که به وسیله باد است و امنیت چندانی ندارد به همین دلیل به مرور زمان با کاهش درخواست ها مواجه شده و از دور استفاده خارج شده است. می باشد.در ساخت و نصب این نوع درب از بهترین مواد و جدید ترین تکنولوژی ها استفاده شده است.همین امر باعث شده است که از بروز خرابی های احتمالی جلوگیری شود.و با خیال راحت می توانید این درب ها را برای محل پر رفت و آمد خود نصب کرده و سالیان سال از آن بهره ببرید.

https://zibadoor.com/product-intro/درب-شیشه-ای-اتوماتیک/

درب اتوماتیک امروزه کاملا جایگاهی برای خود در صنعت ساختمان پیدا کرده است و به میزان بسیار زیادی از این نوع درب ها استفاده می شود. نکات مهم در انتخاب ایجاد امنیت و آرامش را در محل شما برقرار کند بسیار مهم است.علاوه بر ظاهر ، بیشترین توجه را باید به کیفیت و امنیت داشته باشیم.و اینکه چه ابزاری در آن استفاده شده است ازجمله نوع اپراتور و سنسور های درب.محیطی که قصد دارید درب را نصب کنید روزانه چه تعداد رفت و آمد دارد. نکته قابل توجه در هنگام خرید قیمت و هزینه آن است.و انسانها همیشه به دنبال مناسب ترین قیمت هستند.باید توجه داشته باشید درب ارزان ممکن است کیفیت بالایی نداشته باشد و هزینه هایی را در آینده متحمل شوید.و در مقابل قیمت بالا نیز کیفیت را تضمین نمی کند. دورال در به شما این اطمینان را می دهد که از بهترین و با کیفیت ترین قطعات در تولید استفاده می کند تا از بروز مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری کند. و در نهایت باید قطعات با کیفیتی به کار رود. درب اتوماتیک با چارچوب چوبی ممکن است بعد از مدتی فرسوده به نظر رسد و کار نگهداری را بسیار مشکلتر کند. و نیز برای مکانهایی نیروی انسانی درب را باز و بسته می کند می توان استفاده کرد و نیروی انسانی را حذف کرد.


درب های برقی برای مکانهایی که نیاز به امنیت دارد بسیار پرکاربرد است.مانند مراکز نظامی و … بدین معنی که حدود 2 الی 3 ثانیه مانده به بسته شدن کامل، بازوها بصورت آرامتر حرکت کرده و لنگه ها بصورت نرم و بیصدا روی همدیگر قرار خواهد گرفت. کنترل تردد افراد برای تعیین اینکه درب باز و بسته شود بر عهده چشمی درب است. برای درب­های سربی، کنترل پنل ویژه ای طراحی شده است. درب­های بیمارستان­ها نقش بسیار مهمی را در تردد و کاهش ترافیک جمعیت ایفا می­نمایند. همه ما می­دانیم که یکی از مکان­های شلوغ و پر تردد بیمارستان­ها می­باشند. حتی تصور ایجاد این همه زحمت فقط برای یک ورود و یا خروج ساده از ساختمان، باعث خستگی ذهنی می شود. عوامل زیادی در تعیین قیمت درب برقی موثر است.عواملی مانند میزان تردد افراد در طول روز ، که روی قدرت اپراتور تاثیر می گذارد که هرچه میزان تردد بیشتر باشد اپراتور های قوی تری به کار می رود.همچنین نوع و موتوری که برای این درب ها استفاده می شود می تواند در قیمت تاثیرگذار باشد. تنها کافی است که از کارفرما بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. که به ساخت انواع این دربها برای مکان­های مختلف بیمارستان می­پردازد. https://zibadoor.com/about/brands/simaran-co/


اگر میخواهید برای خرید درب اتوماتیک کرکرهای اقدام کنید، پس بهتر است ابتدا محل مورد نظر خود را بررسی کنید؛ اگر به دنبال زیبایی نیستید و بیشتر، مقاومت، ماندگاری و امنیت مد نظرتان است، پس این دربها میتوانند بهترین انتخاب برای شما باشند. دارای ۳۰ ماه گارانتی با ارائه کارت ضمانت برای هر مانیتور وجود دارد. همانطور که گفتیم تمامی کارها به همراه خدمات پس از فروش ارائه می­گردد. تا با مهندسین مجرب خود محصولی بی­نظیر به شما ارائه دهند. کارهای مربوط به نصب و راه ­اندازی نیز به دست نیروی متخصص و کارشناسان ما بعد از مشاهده مکان صورت می­گیرد. درب اتوماتیک دست دوم از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. درب­ شیشه ای برقی برای عبور و مرور افراد در بیمارستان بسیار موثر بوده و در انرژی و زمان نیز به خوبی صرفه جویی می­شود. در حالی که بسیاری از شرکت ها به هر دلیلی انتشار منابع هسته را به تاخیر می اندازند، سامسونگ سابقه بسیار خوبی دارد. برای انتخاب درب مناسب متخصصان شرکت آچیلان در با سابقه طولانی در این زمینه در کنار شما هستند و همه خدمات مشاوره و نصب درب های اتوماتیک را انجام می دهند.


[ بازدید : 150 ]

ده پنجره دوجداره غیر سنتی روش‌ها که هستند مثل نیست هر You've Ever Seen عالی وجود دارد.

پنجشنبه 11 اسفند 1401
12:02
SD458


برای این کار شما باید به سراغ فروشندهای بروید که تخصص داشته و در کار خود مهارت دارد. به عنوان مثال اگر سایز پنجره قدیمی با پنجره جدید یکی نباشد نیاز به زیرسازی دارد. به عنوان مثال بعضی از یراق آلات هستند که با توجه به ظاهر لوکسی که دارند قیمت بیشتری نیز دارند، در صورتی که می توان از یراق آلات با کیفیت و ساده استفاده کرد. این شرکت در راستای حفاظت و بهینه سازی مصرف انرژی در بخش مدیریت انرژی و کاهش هزینه های تاسیساتی ساختمان ، به اطلاع میرساند : طرح ویژه ای را در خصوص رسیدن به هدف ملی حفظ منابع ارزشمند سوخت و انرژی در سطح کشور اجراء می نماید. با استفاده از پنجره های جدید بیش از 40 درصد می توان در راندمان مصرف انرژی و قبوض شما صرفه جویی شود. با توجه به تمامی موارد بیان شده می توان گفت که پنجره های قدیمی امروزه به یکی از مهم ترین چالش های پیش روی شما تبدیل شده اند و از این روی می توان گفت که تعویض پنجره قدیمی با پنجره های جدید دوجداره می تواند یکی از بهترین ایده های پیش روی شما باشد. 


امروزه با توجه به افزایش قیمت حاملهای انرژی و هزینههای سرمایش و گرمایش مکانهای مسکونی و تجاری، لزوم استفاده از گاز آرگون در تولید شیشه دوجداره و برای خرید پنجره دوجداره ، از اهمیت زیادی برخوردار است. پنجره کشویی وینتک یک پروفیل ایده آل برای افرادی است که پنجره upvc کشویی را می پسندند. با بررسی عملکرد وضعیت پنجره های قدیمی خود و مزایایی که دوجداره کردن پنجره های قدیمی دارا می باشند، میتوانید تصمیم به این امر مهم را بگیرید و تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره را در برنامه خود قرار دهید. شما میتوانید قبل از سفارش محصولات از مشاوره کاملا رایگان و تخصصی شرکت پروما نوین در امر درب و پنجره دوجداره UPVC بهره مند شوید. در نهایت توصیه می شود که در تمامی مراحل مقدماتی حتما با کارشناسان متخصص در امر پنجره های دوجداره در ارتباط باشید و نظرات آن را در انتخاب های شخصی خود استفاده کنید تا در نهایت بتوانید بهترین تجربه تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره را داشته باشید.


پنجره های قدیم به دیلیل عایق نبودن باعث از بین رفتن ذخایر انرژی می شود و به همین خاطر روز به روز جای خود را به پنجره های یو پی وی سی دادند . تعویض پنجره آهنی یا آلومینیومی بدون تخریت بدون تغییر در رنگ و نما بدون بنایی و نقاشی بدون جابجایی اساس منزل و فقط در یک روز کاری در شرکت پنسا امکان پذیر میباشد. پنجره های یکی از عناصر مهم در ساختمان به حساب می آیند که در زیبایی ،نور و گرما ساختمان نقش دارند در صورتی که پنجره ها به درستی ساخته نشوند یا پنجره با توجه به ساختار قدیمی ایجاد شده باشد و دارای نقص باشد میتواند به عامل اصلي افت حرارتي و برودتي در فصول سرد و گرم شناخته شود. بعد از اتمام ساخت پنجره برای نصب به محل ارسال می شود و کار نصب صورت می گیرد. همچنین براساس ویژگیهای آب و هوایی ایران برای مشتریها ساخته میشود. شرکت وینتک تنها شرکت تولید پروفیل در و پنجره دوجداره در ایران است که به دلیل رعایت قوانین و مقررات تولید پروفیل گواهی نامه کیفیت «رال» را در ایران دریافت کرده است. توجه داشته باشید که از نمایندگی پنجره دوجداره هافمن خرید کنید تا قادر به دریافت کارت ضمانت نامه محصولات هافمن شوید.

پنجره در کرج

در کشور ما نيز هم اکنون که فرآيند توسعه شتاب گرفته است، عدم توجه به مصرف صحيح منابع تبعات زيادي به همراه داشته و رشد و توسعه کشور را با مشکلات فراوان مواجه خواهد ساخت. امروزه به دليل پايان پذير بودن منابع انرژي ، صرفه جوئي در مصرف بشدت مورد توجه برنامه ريزان اقتصادي قرار گرفته است. كريپتون حدود 200 برابر از آرگون گرانتر است، بنابراين استفاده از آن در پنجره هاي دو جداره معمولي داراي صرفه اقتصادي نيست. پنجرههای قدیمی برعکس پنجره جدید، عایق خوبی در برابر اتلاف انرژی حرارتی نبوده و دما بین فضای بیرونی و خروجی در حال مبادله شدن است. تقریباً تمام پنجرههای گرمایی (thermal windows)، امروزه از نوعی از پُرکننده گازی استفاده میکنند، بنابراین مزایای آرگون با بسیاری از پنجره های گرمایی جدید مشابه است. پنجره دوجداره یک صنعت نسبتاً جدید است و به همین دلیل بسیاری از مردم تصور می کنند که مراحل نصب پنجره ها و درهای دو جداره گیج کننده و دشوار است. اما فکر کردن به تعویض آن ها برای بسیاری از افراد باتوجه به هزینه ها و فکر کردن به تخریب، افراد را از انجام منصرف می کند. تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره یکی از بهترین اقداماتی است که پیش روی شما بوده و می توانید با استفاده از آن در مصرف حامل های انرژی تا حد بسیار زیادی صرفه جویی داشته باشید.

https://upvcmaster.com/لیست-قیمت-در-و-پنجره-دوجداره-یو-پی-وی-سی/


[ بازدید : 259 ]

جداسازی لوله معمولی

سه شنبه 9 اسفند 1401
19:20
SD458


داکت اسپلیت نوعی سیستم HVAC مرکزی است. اگر به تازگی خانه ای را برای بازسازی خریداری کرده اید، یا به دنبال نصب یک سیستم HVAC جدید در خانه فعلی خود هستید، ممکن است بخواهید کانال های اسپلیت را بررسی کنید تا ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر.

http://aftabir.com/reportages/view/4445/%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AC%D9%86%D8%B1%D8%A7%D9%84

تقسیم کانال چیست؟

انواع مختلفی از سیستم های تهویه مطبوع وجود دارد، اما ما روی دو نوع خاص تمرکز می کنیم که در اکثر خانه های یک خانواده استفاده می شود: تهویه مطبوع مرکزی، مانند داکت اسپلیت، و کولر گازی بدون کانال. بنابراین، این دو سیستم تهویه مطبوع چگونه متفاوت هستند و چگونه می توانند بر راحتی خانه شما تأثیر بگذارند؟



مزایای تهویه مطبوع مرکزی داکت اسپلیت

● سیستم های تهویه مطبوع مرکزی قابلیت مرطوب سازی بیشتری دارند.

● سیستم تهویه مطبوع مرکزی داکت اسپلیت با قرار دادن یک ترموستات در دمای مناسب، دمای یکنواخت را در سراسر خانه حفظ می کند و کارایی انرژی را بهبود می بخشد. اگر می خواهید دمای مناسبی در هر نقطه از خانه داشته باشید، لازم نیست نگران مدیریت چندین واحد باشید.

● کولرهای مرکزی فضای اتاق را اشغال نمی کنند. کانال ها پنهان هستند و از سقف، دیوارها یا زیرزمین عبور می کنند.



چه زمانی لوله اسپلیت را انتخاب کنیم؟

یک سیستم لوله اسپلیت را انتخاب کنید اگر:

● قبلاً کانال کشی را نصب کرده اید. اگر کانال وجود داشته باشد، به این معنی است که فضا برای تهویه مطبوع مرکزی اسپلیت داکت طراحی شده است.

● در محیطی مرطوب زندگی می کنید.

● می خواهید تعمیر و نگهداری مقرون به صرفه باشد.



یک کانال مشترک اسپلیت چگونه کار می کند؟

در مجرای یکپارچه، هوای خنک از طریق سیستم تامین و برگشت به گردش در می آید. مجاری و دریچه‌ها (یعنی سوراخ‌های روی دیوارها، کف‌ها یا سقف‌ها) هوای خنک را از تهویه مطبوع به خانه شما منتقل می‌کنند. این هوای خنک با گردش در خانه گرم می شود. سپس از طریق کانال برگشت به اینترکولر عبور می کند.

داکت اسپلیت جنرال رطوبت هوا را از بین می برد. در شرایط بسیار مرطوب، جایی که دمای بیرون نه گرم است و نه سرد، هوا ممکن است به سطح رطوبت راحت نرسد. صاحبان خانه می توانند تنظیمات ترموستات را پایین بیاورند یا از فن اگزوز استفاده کنند. اما در هر دو حالت مصرف انرژی افزایش می یابد زیرا رطوبت گیر و لوله جداکننده به انرژی بیشتری برای خنک کردن خانه نیاز دارند.

برای تغییر سیستم مجرای اسپلیت عمومی در خانه، فن را روی "اتوماتیک" قرار دهید. از طرف دیگر، از فن مرکزی سیستم برای گردش هوا استفاده نکنید - از یک پمپ گردش خون در هر اتاق استفاده کنید.



یک مسیر پارتیشن استاندارد را انتخاب کنید

سیستم های تهویه مطبوع مرکزی کارآمدتر از تهویه مطبوع اتاق هستند. علاوه بر این، این سیستم ها به اندازه کانال های اسپلیت معمولی، بی صدا، بی صدا و آسان هستند. برای صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه، باید سعی کنید یک داکت اسپلیت کارآمد مانند داکت اسپلیت یونیورسال خریداری کنید و مصرف انرژی کولر مرکزی را کاهش دهید.

در یک خانه متوسط، دستگاه های تهویه مطبوع بیش از 2000 کیلووات ساعت برق در سال مصرف می کنند که باعث می شود کارخانه حدود 3500 پوند دی اکسید کربن و 31 پوند گوگرد تولید کند. اگر به فکر اضافه کردن سیستم تهویه مطبوع مرکزی به خانه خود هستید، داکت اسپلیت جنرال انتخاب مناسبی برای شماست.



داکت اسپلیت هایسنس

کولر گازی مرکزی یک واحد سیستم اسپلیت یا واحد پکیج است. در یک سیستم تهویه مطبوع مرکزی سیستم اسپلیت، مانند داکت اسپلیت های سنس، پکیج بیرونی شامل مبدل حرارتی خارجی، فن کویل و کمپرسور و سیستم داخلی شامل مبدل حرارتی داخلی و فن است.

در بسیاری از سیستم های تهویه مطبوع، مانند داکت اسپلیت هایسنس، سیستم داخلی ممکن است شامل یک کوره داخلی یا یک مبدل حرارتی با پمپ حرارتی باشد. اگر خانه شما از قبل کوره دارد اما تهویه مطبوع ندارد، سیستم اسپلیت Sense ممکن است مقرون به صرفه ترین کولر گازی مرکزی برای نصب باشد.



ملاحظات مهم هنگام نصب کانال های جداسازی زمین

• فضای داخلی کافی برای نصب، نگهداری و تعمیر سیستم های جدید فراهم کنید

اطمینان حاصل کنید که هوای کافی برای تحویل هوای خنک و هوای برگشتی وجود دارد.

• در صورت امکان لوله های آب سنس اسپلیت را در داخل خانه نصب کنید نه روی پشت بام

• تمام لوله ها را با سیلانت مجرای آب بندی کنید و لوله ها را به طور گسترده عایق بندی کنید

• تا حد امکان تجهیزات فضای باز را نصب کنید تا سر و صدا شما یا همسایگانتان را در شب بیدار نکند.

• واحد تهویه مطبوع Sense را در محلی عاری از هرگونه مانعی برای جریان هوا قرار دهید.

• ترموستات را از منابع حرارتی مانند پنجره ها یا کابینت های برق دور کنید



انتخاب اسپلیتر هایسنس مناسب برای خانه شما

مدل های داکت اسپلیت سنس مصرف انرژی بسیار کمی دارند. بهترین سیستم های تهویه مطبوع 30 تا 50 درصد انرژی کمتری را برای تولید همان مقدار خنک کننده مصرف می کنند که تهویه مطبوع تولید شده در اواسط دهه 1970. اگر کولر گازی شما 10 ساله است می توانید آن را با کولر گازی تعویض کنید. با گاز جدید و بهتر تعویض کنید.

هنگام خرید کانال اسپلیت، به دنبال مدلی با عملکرد بالا مانند محدوده کانال های تقسیم Sens باشید. بهره وری انرژی موثر سیستم تهویه مرکزی (SEER) توسط زمان کنترل می شود. SEER مقدار انرژی مورد نیاز برای تامین ظرفیت خنک کننده را نشان می دهد. اکثر سیستم های جداسازی کانال دارای SEER تا 26 هستند.


[ بازدید : 235 ]

بررسی کیفیت آب تصفیه آب

جمعه 28 بهمن 1401
12:13
SD458


مزیت این نوع دستگاه این است که برای مصرف آب آشامیدنی تصفیه شده هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز از شیر آب، آب تصفیه شده بردارید. یکی از مزیت های این دستگاه نسبت به محصولات مشابه اش پمپ پرقدرت و بی صدای آن می باشد که توانایی پمپاژ 30 لیتر آب بر ثانیه را دارد و خود این موضوع باعث می شود در آب هایی که میزان سختی شان بالا می باشد، فشار موردنیاز برای فیلتر ممبران فراهم گردد. دومین فیلتر در دستگاه های تصفیه آب خانگی فیلتر کربن فعال گرانوله/پودری است؛ که گاها به اشتباه با نام فیلتر UDF که مخفف Ultrafine Depth Filtration و به معنای فیلتراسیون با دقت زیاد است نیز شناخته می شود. دقت داشته باشید اگر یک دستگاه تصفیه آب از برند معتبر جهانی در ایران به فروش میرسد همان قضیه چاپ یک لیبل و یا یک طراحی کارتن است. فیلترها در این دستگاهها متغیر هستند و هر دستگاه از 5 تا 8 فیلتر دارد که هر چه بیشتر باشد میزان دقت تصفیه آب نیز بیشتر میشود. بهره برد. برای آشنایی کامل با دستگاه تصفیه آب صنعتی، نحوه عملکرد و انواع مختلف آن، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.


به دلیل کارایی و بزرگی این نوع دستگاهها، قیمت آنها نیز بالاتر از انواع مدلهای دیگر است. اگر شما به دلیل کمبود فضا نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید ما می خواهیم به شما یک نمونه دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک و ایرانی را معرفی کنیم. حدود ۴۰ درصد از جمعیت جهان با کمبود آب دستوپنجه نرم میکنند و منطقه مِنا (غرب آسیا و شمال آفریقا) یکی از مناطق ناامن جهان از نظر دسترسی به آب محسوب میشود که حدود ۹۰ درصد از کودکان آن در مناطق دچار تنش آبی زیاد یا بسیار زیاد زندگی میکنند. فقط کافیست ورودی آب زیر سینک ظرفشویی را به این دستگاه متصل کنید و براحتی هر روز و در هر زمان آب تصفیه شده پاکیزه تحویل بگیرید. یک ورودی مصنوعی که یک بار از غار به سطح هدایت شده است یک کتیبه دارد فیلتر شنی که به زمان سلطنت داریوش اول باز می گردد. 2057 کلمه «معنی و لفظ» آیا آنالیز آب ورودی به شستشوی دورهای نیاز دارند. فیلتراسیون شیمیایی: برخی از مواد شیمیایی، علاوه بر بی خطر بودن برای سلامت انسان، نقش مهمی در پاکسازی مواد خوراکی دارند. سیستم تصفیه ی آب تصفیه کن مینروا اسمز معکوس بوده که با داشتن ممبران آمریکایی مارک فیلمتک با از بین بردن هر نوع املاح و مواد مضر آب بهترین روش تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا می باشد.


این سیستم 98٪ مواد جامد محلول را از بین میبرد، که باعث میشود که آب را سالم بنوشید. فیلترهای قدرتمند این دستگاه می توانند بدون نیاز به برق و با فشار طبیعی آب شهر، مقدار قابل توجهی آب تصفیه شده تولید نماید.مدل رده بالای UltraJet به هوزینگ های دو اورینگ با گرید غذایی مجهز بوده، که این ویژگی موجب برتری این مدل نسبت به سایر دستگاه در این کلاس شده است. اگر بخواهیم بصورت جامع نسبت به معرفی قطعات و اجزا فیلترهای بکار رفته در این دستگاه تصفیه آب خانگی صحبت کنیم باید بگوییم که این فیلترها کاملا منطبق با قوانین FDA,NSF می باشند که به صورتی کاملا دقیق بر روی این دستگاه تصفیه اب تعبیه شده اند ، پمپ آب در این سیستم RO بدون هیچگونه سروصدای آزار دهنده ای حتی در نیمه های شب که شما به یک لیوان آب تصفیه شده نیاز دارید روشن شده و با کمک فیلتر ممبران 100 گالنی که یک محصول درهم آمیخته از هنر و تکنولوژی ژاپن است از طعم خوش آب لذت می برید . باید بگوییم که مانند بسیاری از محصولات خانگی، دستگاه تصفیه آب خارجی بیشتر از ایرانی توانسته است مشتریان را راضی کند.


توجه فرمایید با استفاده از سیستم CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان ) و ثبت تمامی عملیات های خدماتی اعم از نصب ، تعویض فیلتر ، عیب یابی و تعمیرات ، زمان تعویض فیلتر، توسط اپراتور خدمات از طریق تماس تلفنی و یا پیامک به اطلاع مشتری میرسد. ماجرا اینطور شد که برخی مشتریان با ما تماس میگرفتند و میگفتند که با آنها تماس گرفتهشده و دستگاه را با نصف قیمت میفروشند. تعمیر انواع دستگاه تصفیه کننده آب، مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته، خرید نقد و اقساطی تا 10 ماه ( تهران و کرج ) ، ارائه تخفیفات شگفت انگیز فروش ویژه نیز از دیگر خدمات شرکت تصفیه آسا برای مشتریان خود می باشد. از این رو همواره توصیه می شود تا این فیلتر ها را به منظور داشتن آبی سالم تر به طور منظم تعویض کرد. زمان تعویض فیلتر تصفیه آب تصفیه آسا به شما اطلاع رسانی خواهد کرد تا سر موقع به سرویس های دوره ای دستگاه های مینروا بپردازید زیرا سرویس به موقع میتواند هم از کاهش کیفیت آب تصفیه شده جلوگیری نموده و هم باعث افزایش طول عمر دستگاه و قطعات دستگاه شما خواهد شد. با این حال سدیم نیز نوع دیگری از آلاینده ها است و شما نمی توانید محصول پایانی تصفیه یونی را به عنوان آب خالص توصیف کنید.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir خرید تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764


[ بازدید : 142 ]

آپارتمان به متراژ 80 متر در بلوار آزادگان

شنبه 15 بهمن 1401
12:03
SD458

احد موردنظر در بلوار آزادگان قرار دارد.  بلوار آزادگان یکی از خیابان های اصلی شهر لنگرود می باشد که از یک طرف به جاده چمخاله و از طرف دیگر به بلوار سعدی منتهی می شود. در این خیابان کلیه مراکز رفاهی و خرید از جمله رستوران، فروشگاه زنجیره ای پوشاک، باشگاه، سوپر مارکت و غیره در دسترس شما قرار دارند.


این واحد بازسازی شده در طبقه سوم یک آپارتمان سه طبقه تک واحدی قرار گرفته است. پوشش کف این واحد خوش نقشه از نوع سرامیک می باشد. کابینت ها از نوع ام دی اف است و هود و گاز رومیزی در آن نصب شده است ضمن اینکه قرارگیری پنجره بزرگ در آشپزخانه نورگیری مناسبی را برای شما فراهم کرده است. در سالن نشیمن دلباز و خوش نقشه این واحد، دیوارها کاغذ ذیواری شده است و فضای گرم دلنشینی را ایجاد کرده است. املاک آرمان


سایر امکانات و امتیازات این واحد شامل موارد زیر است:


کمد دیواری

انباری

تراس

سرویس ایرانی و فرنگی

پارکینگ اختصاصی

اسپیلت


جزئیات

شناسه ملک: 2936                                      مساحت ملک (مترمربع): 80 مترمربع   

اتاق ها: 2                                                  قیمت کل (تومان): 1میلیارد و 160 میلیون 

سال ساخت: 1389                                      وضعیت: برای فروش 

تعداد کل طبقات: 3                                     تعداد واحد در هر طبقه: 1 

قیمت هر متر مربع (تومان): 14500000

خرید زمین در شمال (گیلان)

امکانات

پارکینگ

پوشش کف سرامیکی

 سرویس بهداشتی و حمام ایرانی 

کمد دیواری 

گاز رومیزی 

هود


نمای ساختمان

سنگ

خرید زمین زیر یک میلیارد تومان در شمال (گیلان)


[ بازدید : 94 ]

رفع خرابی های اخیر Spotify برای برخی از کاربران

شنبه 8 بهمن 1401
9:50
SD458


گوگل، این یک مشکل است! اخیرا دسترسی برخی از کاربران ایرانی به اپلیکیشن و سرویس اسپاتیفای مسدود شده است.
برخی از کاربران هنگام پخش موسیقی یا پخش موسیقی، اتصال به اینترنت را تجربه نمی کنند یا شما اتصال اینترنتی ندارید.
این اختلال دسترسی مربوط به تغییرات مکانیزم «آگاهی از موقعیت مکانی کاربر» گوگل است. در واقع، بسیاری از سرویس‌های معتبر و بین‌المللی از خدمات ابری شرکت‌هایی مانند AWS و Google برای میزبانی داده‌های خود استفاده می‌کنند.
متأسفانه Spotify در Google Cloud Infrastructure (GCP) نیز قرار دارد.

در حال حاضر برخی از کاربران به راحتی می توانند به سرویس Spotify دسترسی داشته باشند در حالی که برخی دیگر از کاربران ایرانی با تغییر آدرس IP خود نمی توانند به سرویس گوگل دسترسی داشته باشند.
این در حالی است که در این مدت همه کاربران می توانند از سرویس های ناموجودی مانند گوگل آنالیتیکس برای تغییر IP خود استفاده کنند، اما اکنون گوگل از قبل این IP را می شناسد و اجازه دسترسی را نمی دهد.

دلیل گوگل برای شناسایی IP کاربران ایرانی؟

در حال حاضر گوگل بیانیه رسمی در این مورد منتشر نکرده است. اما بر اساس حدس و گمان افراد غیر متخصص، گوگل قصد دارد این جریمه را موثرتر کند. که کاملا نادرست و بی اساس است.

در واقع ایران هیچ ربطی به این تغییرات اخیر ندارد زیرا ایران از سال 2012 توسط گوگل تحریم شده است و جامعه کاربران به دلیل عدم وجود پرداخت های بین المللی و رومینگ مالی هرگز برای شرکت های بزرگ اهمیت بیشتری نداشته است. و اپل این کار را نمی کند و نمی کند.

ناگفته نماند که چنین شرکت هایی سیاست های کلی خدمات خود را در سراسر جهان تغییر می دهند تا کاربران ایرانی را محدود کنند.
دلیل اصلی این تغییر بهبود دقت و قابلیت اطمینان موقعیت یابی IP افراد، بهبود دقت تبلیغات و دقت نتایج جستجو است.
به گفته بنیاد Electronic Frontier، به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش یک فناوری جدید بحث برانگیز برای هدف قرار دادن تبلیغات برای میلیون ها مرورگر است.

زیرا اخیراً به درخواست بسیاری از تبلیغ کنندگان، در 3 آوریل، یوتیوب تصمیم گرفت که ارسال تبلیغات را برای افرادی که نمی توانند از آن استفاده کنند، متوقف کند.

به نظر می رسد پس از این ماجرا، گوگل مکانیزم «شناخت مکان کاربر» را بهبود بخشیده و تغییراتی در آن ایجاد کرده است. سپس استفاده کاربران ایرانی از سرویس‌های وب مانند Spotify که در زیرساخت ابری گوگل قرار دارد، محدودتر از قبل شد.
به گفته برخی دیگر، استفاده از فیلترها، VPN ها و پروکسی ها نه تنها برای ملیت، بلکه برای ارائه دهندگان خدمات حساس شده است، زیرا این سرویس ها می توانند به عنوان ابزاری برای اجتناب و سوء استفاده از سایر خدمات برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

بنابراین این موضوع ربطی به افزایش فشار تحریم های آمریکا یا تغییر سیاست گوگل در قبال ایران ندارد.

این مشکل تا کی ادامه خواهد داشت؟

با توجه به اینکه گوگل برای هر یک از سرویس های خود مکانیسم جداگانه ای برای "موقعیت مکانی کاربر" تعریف نمی کند و همه از مکانیزم جهانی استفاده می کنند، ممکن است این وقفه در سرویس های دیگر توسط Unintentional رخ داده باشد.
اما به گفته منابع، هیچ تغییر عمدی سیاستی در گوگل وجود ندارد و به نظر می رسد که این یک مشکل موقت است.

و با توجه به قوانین صدور مجوز مورد استفاده توسط خزانه داری ایالات متحده، که به شرکت های نرم افزاری مانند مایکروسافت اجازه می دهد تا خدمات ارتباطی شخصی را به ایران ارائه دهند، بعید به نظر می رسد گوگل به طور ناگهانی پیوندهای خود را با ایرانیان قطع نکرده باشد.
انتظار می رود این مشکل به زودی توسط دپارتمان فارسی گوگل که توسط گوگلی های ایرانی فارسی زبان اداره می شود، پیگیری و حل شود.

گوگل چگونه کاربران ایرانی را تشخیص می دهد؟

وقتی آنلاین می‌شوید، رایانه یا دستگاه شما به سایت‌هایی که بازدید می‌کنید اطلاعات بسیار خاصی درباره سیستم عامل، تنظیمات و حتی سخت‌افزار شما می‌دهد.

همچنین، همانطور که مرورگرها بیشتر و بیشتر با سیستم عامل یکپارچه می شوند، بسیاری از جزئیات و تنظیمات خاص برای شناسایی و ردیابی اینترنت را می توان در مرورگر یافت: زبان سیستم، منطقه زمانی دستگاه و تعداد بی شماری دیگر، حتی زمانی که IP تغییر می کند.

در نهایت نباید فراموش کنیم که گوگل راه های زیادی برای شناسایی کاربران ایرانی دارد و اگر گوگل بخواهد سخت گیری های خود را افزایش دهد می تواند از آن برای شناسایی IP استفاده کند.
در حال حاضر، نشت DNS و نشت WebRTC از جمله دلایل اصلی شناسایی و افشای موقعیت مکانی کاربر در سرویس های گوگل هستند. برای حل این مشکلات این مقاله را دنبال کنید.

چه مشکلی باعث ناراحتی برخی از کاربران اسپاتیفای در ایران شده است؟

این قطعی اخیر باعث شده است که خدمات Spotify در تعدادی از اینترنت و ISPهای داخلی مختل شود که برخی از آنها عبارتند از:

  • نمایش خطای نام کاربری یا رمز عبور نادرست هنگام خروج از سیستم و ورود به سیستم، حتی پس از بازنشانی رمز عبور! (نام کاربری یا رمز عبور اشتباه است)

  • موسیقی قابل پخش و پخش جریانی نیست.

  • نمایش هشداری مبنی بر عدم اتصال به اینترنت (بدون اتصال به اینترنت)

  • نمایش هشدار آفلاین هنگام پخش آنلاین آهنگ (شما آفلاین هستید)

  • نمی توان آهنگ ها یا آلبوم ها را برای اشتراک ممتاز Spotify دانلود کرد

  • جستجو و پنهان کردن نتایج جستجو

  • هنگام باز کردن لیست پخش، صفحه نمایش خطای لیست پخش را پیدا نکرد.

  • Spotify در برخی از اینترنت ها اصلا کار نمی کند.

نحوه حل مشکل عدم اتصال به Spotify و سایر سرویس های مرتبط با گوگل در برخی از اینترنت:

اگر در حال حاضر بدون هیچ مشکلی از Spotify استفاده می کنید، نیازی به لمس گیرنده ندارید!
در حال حاضر تنها راه حل آسان و رایگان برای کاربرانی که با این مشکل مواجه هستند، استفاده از سرویس است.
سامانه Shake یک سیستم تحریمی ضد ایرانی و قانونی است که امکان دسترسی به سایت های تحریم شده مانند فیلتر سوئیچ، VPN و پروکسی را برای استفاده آسان و خصوصی می دهد.

رفع عدم اتصال Spotify به ویندوز (ویندوز):

  1. روی منوی Start کلیک کنید و سپس روی Control Panel کلیک کنید.

  2. روی Network & Internet کلیک کنید.

  3. بر روی گزینه Change adapter settings کلیک کنید

  4. روی شبکه Wi-Fi یا LAN که به آن متصل هستید کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید.

  5. گزینه Internet Protocol Version 4 را انتخاب کنید.

  6. روی دکمه Properties کلیک کنید.

  7. اگر آدرس DNS وجود دارد، آن را در جایی یادداشت کنید و برای مراجعه بعدی ذخیره کنید. بعد تمومش کن

  8. آدرس 178.22.122.100 و 185.51.200.2 را در قسمت های DNS مربوطه وارد کنید. (ترتیب مهم نیست)
    روی OK کلیک کنید و پنجره را ببندید.

  9. اکنون می توانید بدون مشکل از Spotify و وب سایت ها استفاده کنید.

اگر مشکل برطرف نشد، می توانید از AdGuard DNS استفاده کنید، فقط فیلدهای DNS را به 94.140.14.14 و 94.140.15.15 تغییر دهید.
• اگر هنگام ورود یا استفاده با خطای "شما می توانید از Spotify خارج از منزل برای 14 روز استفاده کنید" (مشکل مکان Spotify)، باید حساب خود را از اینجا ارتقا دهید تا این مشکل برطرف شود.

رفع عدم اتصال Spotify در اندروید:

در دستگاه های اندرویدی، دو راه برای باز کردن Spotify بدون نصب نرم افزار و با نصب نرم افزار وجود دارد.

- نیاز به نصب نرم افزار (اینترنت همراه و وای فای):

  1. نرم افزار جیلبریک را با استفاده از این لینک یا مارکت دانلود و نصب کنید.

  2. به برنامه بروید و روی دکمه برنامه ضربه بزنید تا برنامه اجرا شود.

  3. اکنون می توانید بدون هیچ مشکلی از اپلیکیشن و وبسایت Spotify استفاده کنید.

  4. اگر هنگام ورود یا استفاده از آن با خطای "شما ​​فقط می توانید از Spotify در خارج از کشور برای 14 روز استفاده کنید" (مشکل مکان Spotify)، باید حساب خود را در اینجا آپلود کنید تا مشکل a.

- بدون نیاز به نصب نرم افزار (فقط در اتصال Wifi):

  1. تنظیمات را باز کنید.

  2. به بخش Wi-Fi بروید.

  3. روی اینترنت که به آن متصل هستید کلیک کنید و نگه دارید. این دو گزینه را نشان می دهد.

  4. گزینه Change Network را انتخاب کنید.

  5. بر روی قسمت IP Setting کلیک کنید و سپس گزینه Static را انتخاب کنید.

  6. وارد فیلد DNS با آدرس 178.22.122.100 و 185.51.200.2 شوید. (ترتیب مهم نیست)

  7. در صورت نیاز فیلدهای دیگری را که به طور پیش فرض توسط خود سیستم عامل ضعیف تنظیم شده اند پر کنید.

  8. روی «ذخیره» کلیک کنید و به شبکه Wi-Fi متصل شوید

  9. اکنون می توانید بدون مشکل از نرم افزار و وب سایت Spotify استفاده کنید.

  10. اگر مشکل برطرف نشد، می توانید از AdGuard DNS استفاده کنید، فقط قسمت DNS را با 94.140.14.14 و 94.140.15.15 جایگزین کنید.

  11. اگر هنگام ورود به سیستم یا استفاده از آن با خطای "شما ​​فقط می توانید از Spotify خارج از کشور برای 14 روز استفاده کنید" (مشکل بومی سازی Spotify) مواجه شدید، برای حل این مشکل باید حساب خود را از اینجا پرداخت کنید.

- برای رفع عدم اتصال Spotify در سیستم عامل iOS (تبلت آیفون و آیپد):

در سیستم عامل iOS مانند اندروید، رفع ممنوعیت و فعال کردن اسپاتیفای در ایران به دو صورت بدون نصب نرم افزار و بدون نصب نرم افزار انجام می شود.
با این تفاوت که این سرویس در حال حاضر ابزار رسمی روی پلتفرم iOS ندارد و می توان از ابزارهای دیگر استفاده کرد.

- نصب نرم افزار مورد نیاز (برای اینترنت موبایل و وای فای):

  1. DNS Changer - Trust DNS app را از اپ استور دانلود و نصب کنید.

  2. وارد برنامه شوید.

  3. وارد قسمت Change DNS شوید.

  4. روی تب Custom DNS کلیک کنید.

  5. روی علامت مثبت (+) کلیک کنید.

آهنگ جدید کسری زاهدی به نام «خیالی نیست»

جمعه 30 دی 1401
19:20
SD458

متن آهنگ خیالی نیست کسری زاهدی


مرا گم کردی بین عشق این و آن♫ خیالی نیست♬


اگر جان مرا بردی عزیز جان♫ خیالی نیست♬♫


قرار ما شده هر شب کنار نم نم باران♬♫


اگر دیر آمدی یا که نزد باران♫ خیالی نیست♬♫Musicdel | موزیکدل


قرار ما شده هر شب کنار نم نم باران♬♫


اگر دیر آمدی یا که نزد باران♫ خیالی نیست♬♫

https://musicdel.ir/single-tracks/186062/


[ بازدید : 37 ]

ویژگی‌های یک روشویی مناسب

دوشنبه 26 دی 1401
9:55
SD458

ویژگی‌های یک روشویی مناسب

روشویی ها عنصر مهمی از زیبایی شناسی هر معماری حمام یا حمام هستند. بدون خرید و نصب سبک، اندازه و متریال مناسب. تغییر و تغییر معماری یک فضا نیز کار ساده ای نیست. پس از مطالعه انواع روشویی و انتخاب مدل مناسب در هنگام خرید محصول باید به نکاتی توجه کرد.

این راهنما برای خرید محصولات چینی کرد و روشویی خوب و مناسب برای شما آماده شده است.

هنگام خرید به چه نکاتی دقت کنیم؟

روشویی باکیفیت، علاوه بر زیبایی، خوش‌ساخت است، یعنی هنگام استفاده از آن آب به این و آن طرف نمی‌پاشد و آب با سرعت مناسب به سمت خروجی کف روشویی جریان پیدا می‌کند.

اما روشویی سرامیکی خوب ویژگی‌های دیگری هم دارد که باید هنگام خرید به آنها دقت کنید:

شفافیت لعاب

لعاب شفاف موجب درخشندگی و زیبایی محصول می‌شود. شفافیت وابسته به استفاده از مواد مرغوب و شرایط پخت مناسب است. وضوح تصویر انعکاسی از یک شیء، معیار مناسبی برای شفافیت محصول است؛ یعنی میزان شفافیت لعاب از میزان برگشت نور تابیده‌شده به محصول اندازه‌گیری می‌شود. اگر محصولات مختلفی از چینی بهداشتی، زیر نور کافی قرار گیرند شفافیت لعاب آنها با چشم معمولی قابل‌تشخیص قابل‌مقایسه است.

سطح لعاب

سطح لعاب مرغوب صاف و یک‌دست است. محصول باکیفیت، چنانچه زیر نور کافی قرار بگیرد، کاملاً صاف و یکدست و صیقلی، بدون موج و ناهمواری، فرورفتگی یا برآمدگی است.

لعاب مناسب جرم‌گیر نخواهد بود و پس از استفاده مکرر به راحتی تمیز می‌شود.

بهداشتی‌بودن محصولات

دقت کنید که نقاط بیشتری از محصول لعاب خورده باشد. برندهایی مثل چینی‌کُرد حتی قسمت‌هایی از محصول را که در معرض دید نیستند، لعاب‌کاری می‌کنند (مثل مسیر خروجی آب که زیر کف‌شور استیل قرار دارد و دیده نمی‌شود).

همچنین لعاب بهداشتی ساختار شیشه‌ای دارد. هنگام خرید می‌توانید مداد یا ماژیک وایت‌برد را روی لعاب بکشید و سپس با دستمال پاک کنید. اگر لکه، بدون برجا گذاشتن هیچ‌گونه اثری، پاک شد، سطح لعاب بهداشتی است.

پیچیدگی یا تابیدگی

محصولات چینی بهداشتی ممکن است، در اثر استفاده از مواد نامرغوب و پخت نامناسب، تاب بردارند و نامتقارن شوند. محصول چینی بهداشتی مرغوب، باید کاملا متقارن باشد. پیچیدگی محصول روشویی موجب ایجاد اشکالاتی در نصب و عملکرد می‌شود.

علاوه‌براین، باعث ایجاد آب‌ماندگی و رسوب جرم و املاح در بعضی محصولات شود. با نگاه‌کردن به محصول از زوایای مختلف این نکته را بررسی کنید. برندهای معتبر محصولات دارای تابیدگی را به بازار عرضه نمی‌کنند.

میزان جذب آب

طبق استانداردهای بین‌المللی، میزان جذب آب برای محصول چینی باید کمتر از نیم‌درصد باشد. اگر میزان جذب آب در روشویی‌های بهداشتی بالا باشد، باعث تجمع آلودگی، رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها و درنتیجه بوی بد می‌شود. حتی ممکن است جذب آب و انبساط بدنه، باعث ترک شود و به‌مرورزمان روشویی را بشکند.

بسته‌بندی مناسب

محصولات چینی، ظریف و شکننده هستند. بنابراین بسته‌بندی آنها باید طوری باشد که هنگام حمل‌ونقل کمترین آسیب را ببیند؛ به‌ویژه اینکه ممکن است در اثر آسیب، ترک‌هایی در محصول ایجاد شود که در هنگام خرید و نصب قابل‌مشاهده نیستند و به‌مرورزمان موجب شکستن آن شوند.

تنوع مدل

هنگام خرید به تنوع مدل‌های برند دقت کنید. بالا بودن تنوع مدل‌های تولیدی یک شرکت چینی بهداشتی، نشان‌دهندۀ قدرت آن برند است و قدرت انتخاب مشتریان را با سلائق مختلف افزایش می‌دهد.

 


[ بازدید : 35 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]