خبر بد برای کارمندان دولت | تعداد کارکنان دولت کاهش می یابد؟

جمعه 10 دی 1400
17:59
SD458

مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس می‌گوید: در حال حاضر در ایران، سه و نیم میلیون کارمند وجود دارد که در مقایسه با کشور‌های دیگر با این تعداد می‌توان، تمام آسیا را اداره کرد و با این شرایط مردم باید سختی را بپذیرند و تحمل کنند تا مقداری تولید در مسیر رونق قرار بگیرد.

برخی کارشناسان معتقد هستند اصلاحات ساختاری که مدنظر بوده و چند سالی است که بر آن تاکید می‌شود، در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کمتر مورد توجه قرار گرفته است، چراکه مهم‌ترین مسئله در اصلاح ساختار بودجه، اصلاح رابطه دولت و نفت است و از آنجایی که در بودجه سال آتی با وجود تحریم‌های حداکثری، فروش روزانه ۱.۲ میلیون بشکه نفت دیده است، می‌توان دریافت که اصلاحات بیشتر از آنکه واقعی باشد، ظاهری است؛ چون اصلاحی واقعی یعنی جدایی بودجه از نفت.

سیدمصطفی میرسلیم نماینده تهران معتقد است اصلاح ساختاری بودجه کار مشکلی است. اگر قرار باشد اصلاح ساختاری بودجه انجام شود، باید به جای استفاده از نفت به سمت استفاده از مالیات رفت و برای اینکه بتوان مالیات دریافت کرد باید تولید رونق پیدا کند که از طریق افزایش تولید امکان دریافت مالیات به وجود بیاید.


[ بازدید : 60 ]

افشای جزئیات دستگیری صدام حسین

جمعه 10 دی 1400
17:58
SD458

یک مترجم عراقی که با آمریکایی‌ها همکاری می‌کرد و از ترس امنیت خود خواست نامش فاش نشود، از جزئیات چگونگی دستگیری صدام حسین توسط ارتش آمریکا پرده برداشت.

این مترجم عراقی افزود: حدود هشت ماه پس از شروع کارم، آمریکایی‌ها اطلاعات بسیار محرمانه‌ای در مورد مخفیگاه صدام حسین دریافت کردند که نشان می‌داد وی در مزرعه‌ای در نزدیکی رودخانه دجله، در شهر «الدور» واقع در استان «صلاح الدین» پنهان شده است.

به گفته این مترجم، یکی از بستگان محافظان صدام محل مخفیگاه را فاش کرده و سپس با ردیابی فردی که در حال انتقال مواد غذایی به صدام بوده، این اطلاعات تایید شده است.

این مترجم گفت: هیچکس نمی‌دانست که او محافظ صدام است، اما به دلیل اینکه بهترین کالاها و اجناس را از برخی برندهای تجاری در بازار خریداری می‌کرد و با توجه به وخامت اوضاع کشور، این شبهه‌ها را برانگیخت که وی با صدام در ارتباط باشد که پس از تعقیب وی همه چیز مشخص شد.

وی افزود: پس از جمع آوری اطلاعات یک واحد نیروی ویژه آمریکا به مخفیگاه صدام اعزام شد و آنها محل اختفا را با داروهای خواب آور اسپری کردند و من به دلیل نداشتن ماسک اجازه نزدیک شدن به محل را نداشتم.

اما بعد از اینکه صدام حسین را با هلیکوپتر از منطقه دور کردند، توانستم اتاقی را که در آن زندگی می کرد بازرسی کنم: اتاقی به عرض ۳.۵ متر و طول حدود ۴ متر با دو تخت، کفش‌ها و لباس‌های گران‌قیمت، عطر و وسایل شخصی مانند ساعت مچی و تپانچه، چندین عکس از خانواده‌اش، یک ضبط صوت و چندین نوار کاست از او وجود داشت که بیشتر آنها را سربازان آمریکایی با خود بردند.


[ بازدید : 57 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]