4 داستانی که درباره نمایندگی سیماران نمی‌دانستید

جمعه 12 اسفند 1401
11:20
SD458


دربهای شیشه ای لولایی نیز یکی دیگر از انواع دربهای شیشه ای و اتوماتیک هستند که دقیقاً مانند دربهای لولایی دستی عمل میکنند با این تفاوت که آنها متصل به نیروی برق هستند. در گذشته از درب های کشویی دستی یا درب های لنگه ای یا درب های کرکره ای دستی استفاده می شد. بر همین اساس، تیغه و موتور کرکره برقی آن، به عنوان دو محصول نسبتاً ارزانقیمتتر نسبت به هزینه ساختن درب فلزی و جک اتوماتیک آن، در کانون توجه خریداران قرار گرفتند. این مدل درب ها با توجه به قیمت اندک آن مقرون به صرفه تر است اما نکته قابل توجه شیوه عملکرد آن است که به وسیله باد است و امنیت چندانی ندارد به همین دلیل به مرور زمان با کاهش درخواست ها مواجه شده و از دور استفاده خارج شده است. می باشد.در ساخت و نصب این نوع درب از بهترین مواد و جدید ترین تکنولوژی ها استفاده شده است.همین امر باعث شده است که از بروز خرابی های احتمالی جلوگیری شود.و با خیال راحت می توانید این درب ها را برای محل پر رفت و آمد خود نصب کرده و سالیان سال از آن بهره ببرید.

https://zibadoor.com/product-intro/درب-شیشه-ای-اتوماتیک/

درب اتوماتیک امروزه کاملا جایگاهی برای خود در صنعت ساختمان پیدا کرده است و به میزان بسیار زیادی از این نوع درب ها استفاده می شود. نکات مهم در انتخاب ایجاد امنیت و آرامش را در محل شما برقرار کند بسیار مهم است.علاوه بر ظاهر ، بیشترین توجه را باید به کیفیت و امنیت داشته باشیم.و اینکه چه ابزاری در آن استفاده شده است ازجمله نوع اپراتور و سنسور های درب.محیطی که قصد دارید درب را نصب کنید روزانه چه تعداد رفت و آمد دارد. نکته قابل توجه در هنگام خرید قیمت و هزینه آن است.و انسانها همیشه به دنبال مناسب ترین قیمت هستند.باید توجه داشته باشید درب ارزان ممکن است کیفیت بالایی نداشته باشد و هزینه هایی را در آینده متحمل شوید.و در مقابل قیمت بالا نیز کیفیت را تضمین نمی کند. دورال در به شما این اطمینان را می دهد که از بهترین و با کیفیت ترین قطعات در تولید استفاده می کند تا از بروز مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری کند. و در نهایت باید قطعات با کیفیتی به کار رود. درب اتوماتیک با چارچوب چوبی ممکن است بعد از مدتی فرسوده به نظر رسد و کار نگهداری را بسیار مشکلتر کند. و نیز برای مکانهایی نیروی انسانی درب را باز و بسته می کند می توان استفاده کرد و نیروی انسانی را حذف کرد.


درب های برقی برای مکانهایی که نیاز به امنیت دارد بسیار پرکاربرد است.مانند مراکز نظامی و … بدین معنی که حدود 2 الی 3 ثانیه مانده به بسته شدن کامل، بازوها بصورت آرامتر حرکت کرده و لنگه ها بصورت نرم و بیصدا روی همدیگر قرار خواهد گرفت. کنترل تردد افراد برای تعیین اینکه درب باز و بسته شود بر عهده چشمی درب است. برای درب­های سربی، کنترل پنل ویژه ای طراحی شده است. درب­های بیمارستان­ها نقش بسیار مهمی را در تردد و کاهش ترافیک جمعیت ایفا می­نمایند. همه ما می­دانیم که یکی از مکان­های شلوغ و پر تردد بیمارستان­ها می­باشند. حتی تصور ایجاد این همه زحمت فقط برای یک ورود و یا خروج ساده از ساختمان، باعث خستگی ذهنی می شود. عوامل زیادی در تعیین قیمت درب برقی موثر است.عواملی مانند میزان تردد افراد در طول روز ، که روی قدرت اپراتور تاثیر می گذارد که هرچه میزان تردد بیشتر باشد اپراتور های قوی تری به کار می رود.همچنین نوع و موتوری که برای این درب ها استفاده می شود می تواند در قیمت تاثیرگذار باشد. تنها کافی است که از کارفرما بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. که به ساخت انواع این دربها برای مکان­های مختلف بیمارستان می­پردازد. https://zibadoor.com/about/brands/simaran-co/


اگر میخواهید برای خرید درب اتوماتیک کرکرهای اقدام کنید، پس بهتر است ابتدا محل مورد نظر خود را بررسی کنید؛ اگر به دنبال زیبایی نیستید و بیشتر، مقاومت، ماندگاری و امنیت مد نظرتان است، پس این دربها میتوانند بهترین انتخاب برای شما باشند. دارای ۳۰ ماه گارانتی با ارائه کارت ضمانت برای هر مانیتور وجود دارد. همانطور که گفتیم تمامی کارها به همراه خدمات پس از فروش ارائه می­گردد. تا با مهندسین مجرب خود محصولی بی­نظیر به شما ارائه دهند. کارهای مربوط به نصب و راه ­اندازی نیز به دست نیروی متخصص و کارشناسان ما بعد از مشاهده مکان صورت می­گیرد. درب اتوماتیک دست دوم از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. درب­ شیشه ای برقی برای عبور و مرور افراد در بیمارستان بسیار موثر بوده و در انرژی و زمان نیز به خوبی صرفه جویی می­شود. در حالی که بسیاری از شرکت ها به هر دلیلی انتشار منابع هسته را به تاخیر می اندازند، سامسونگ سابقه بسیار خوبی دارد. برای انتخاب درب مناسب متخصصان شرکت آچیلان در با سابقه طولانی در این زمینه در کنار شما هستند و همه خدمات مشاوره و نصب درب های اتوماتیک را انجام می دهند.


[ بازدید : 149 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]