بررسی کیفیت آب تصفیه آب

جمعه 28 بهمن 1401
12:13
SD458


مزیت این نوع دستگاه این است که برای مصرف آب آشامیدنی تصفیه شده هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز از شیر آب، آب تصفیه شده بردارید. یکی از مزیت های این دستگاه نسبت به محصولات مشابه اش پمپ پرقدرت و بی صدای آن می باشد که توانایی پمپاژ 30 لیتر آب بر ثانیه را دارد و خود این موضوع باعث می شود در آب هایی که میزان سختی شان بالا می باشد، فشار موردنیاز برای فیلتر ممبران فراهم گردد. دومین فیلتر در دستگاه های تصفیه آب خانگی فیلتر کربن فعال گرانوله/پودری است؛ که گاها به اشتباه با نام فیلتر UDF که مخفف Ultrafine Depth Filtration و به معنای فیلتراسیون با دقت زیاد است نیز شناخته می شود. دقت داشته باشید اگر یک دستگاه تصفیه آب از برند معتبر جهانی در ایران به فروش میرسد همان قضیه چاپ یک لیبل و یا یک طراحی کارتن است. فیلترها در این دستگاهها متغیر هستند و هر دستگاه از 5 تا 8 فیلتر دارد که هر چه بیشتر باشد میزان دقت تصفیه آب نیز بیشتر میشود. بهره برد. برای آشنایی کامل با دستگاه تصفیه آب صنعتی، نحوه عملکرد و انواع مختلف آن، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.


به دلیل کارایی و بزرگی این نوع دستگاهها، قیمت آنها نیز بالاتر از انواع مدلهای دیگر است. اگر شما به دلیل کمبود فضا نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید ما می خواهیم به شما یک نمونه دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک و ایرانی را معرفی کنیم. حدود ۴۰ درصد از جمعیت جهان با کمبود آب دستوپنجه نرم میکنند و منطقه مِنا (غرب آسیا و شمال آفریقا) یکی از مناطق ناامن جهان از نظر دسترسی به آب محسوب میشود که حدود ۹۰ درصد از کودکان آن در مناطق دچار تنش آبی زیاد یا بسیار زیاد زندگی میکنند. فقط کافیست ورودی آب زیر سینک ظرفشویی را به این دستگاه متصل کنید و براحتی هر روز و در هر زمان آب تصفیه شده پاکیزه تحویل بگیرید. یک ورودی مصنوعی که یک بار از غار به سطح هدایت شده است یک کتیبه دارد فیلتر شنی که به زمان سلطنت داریوش اول باز می گردد. 2057 کلمه «معنی و لفظ» آیا آنالیز آب ورودی به شستشوی دورهای نیاز دارند. فیلتراسیون شیمیایی: برخی از مواد شیمیایی، علاوه بر بی خطر بودن برای سلامت انسان، نقش مهمی در پاکسازی مواد خوراکی دارند. سیستم تصفیه ی آب تصفیه کن مینروا اسمز معکوس بوده که با داشتن ممبران آمریکایی مارک فیلمتک با از بین بردن هر نوع املاح و مواد مضر آب بهترین روش تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا می باشد.


این سیستم 98٪ مواد جامد محلول را از بین میبرد، که باعث میشود که آب را سالم بنوشید. فیلترهای قدرتمند این دستگاه می توانند بدون نیاز به برق و با فشار طبیعی آب شهر، مقدار قابل توجهی آب تصفیه شده تولید نماید.مدل رده بالای UltraJet به هوزینگ های دو اورینگ با گرید غذایی مجهز بوده، که این ویژگی موجب برتری این مدل نسبت به سایر دستگاه در این کلاس شده است. اگر بخواهیم بصورت جامع نسبت به معرفی قطعات و اجزا فیلترهای بکار رفته در این دستگاه تصفیه آب خانگی صحبت کنیم باید بگوییم که این فیلترها کاملا منطبق با قوانین FDA,NSF می باشند که به صورتی کاملا دقیق بر روی این دستگاه تصفیه اب تعبیه شده اند ، پمپ آب در این سیستم RO بدون هیچگونه سروصدای آزار دهنده ای حتی در نیمه های شب که شما به یک لیوان آب تصفیه شده نیاز دارید روشن شده و با کمک فیلتر ممبران 100 گالنی که یک محصول درهم آمیخته از هنر و تکنولوژی ژاپن است از طعم خوش آب لذت می برید . باید بگوییم که مانند بسیاری از محصولات خانگی، دستگاه تصفیه آب خارجی بیشتر از ایرانی توانسته است مشتریان را راضی کند.


توجه فرمایید با استفاده از سیستم CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان ) و ثبت تمامی عملیات های خدماتی اعم از نصب ، تعویض فیلتر ، عیب یابی و تعمیرات ، زمان تعویض فیلتر، توسط اپراتور خدمات از طریق تماس تلفنی و یا پیامک به اطلاع مشتری میرسد. ماجرا اینطور شد که برخی مشتریان با ما تماس میگرفتند و میگفتند که با آنها تماس گرفتهشده و دستگاه را با نصف قیمت میفروشند. تعمیر انواع دستگاه تصفیه کننده آب، مشاوره و پشتیبانی 24 ساعته، خرید نقد و اقساطی تا 10 ماه ( تهران و کرج ) ، ارائه تخفیفات شگفت انگیز فروش ویژه نیز از دیگر خدمات شرکت تصفیه آسا برای مشتریان خود می باشد. از این رو همواره توصیه می شود تا این فیلتر ها را به منظور داشتن آبی سالم تر به طور منظم تعویض کرد. زمان تعویض فیلتر تصفیه آب تصفیه آسا به شما اطلاع رسانی خواهد کرد تا سر موقع به سرویس های دوره ای دستگاه های مینروا بپردازید زیرا سرویس به موقع میتواند هم از کاهش کیفیت آب تصفیه شده جلوگیری نموده و هم باعث افزایش طول عمر دستگاه و قطعات دستگاه شما خواهد شد. با این حال سدیم نیز نوع دیگری از آلاینده ها است و شما نمی توانید محصول پایانی تصفیه یونی را به عنوان آب خالص توصیف کنید.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir خرید تصفیه آب

02144741638

02144704559

09127122764


[ بازدید : 142 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]