ویژگی‌های یک روشویی مناسب

دوشنبه 26 دی 1401
9:55
SD458

ویژگی‌های یک روشویی مناسب

روشویی ها عنصر مهمی از زیبایی شناسی هر معماری حمام یا حمام هستند. بدون خرید و نصب سبک، اندازه و متریال مناسب. تغییر و تغییر معماری یک فضا نیز کار ساده ای نیست. پس از مطالعه انواع روشویی و انتخاب مدل مناسب در هنگام خرید محصول باید به نکاتی توجه کرد.

این راهنما برای خرید محصولات چینی کرد و روشویی خوب و مناسب برای شما آماده شده است.

هنگام خرید به چه نکاتی دقت کنیم؟

روشویی باکیفیت، علاوه بر زیبایی، خوش‌ساخت است، یعنی هنگام استفاده از آن آب به این و آن طرف نمی‌پاشد و آب با سرعت مناسب به سمت خروجی کف روشویی جریان پیدا می‌کند.

اما روشویی سرامیکی خوب ویژگی‌های دیگری هم دارد که باید هنگام خرید به آنها دقت کنید:

شفافیت لعاب

لعاب شفاف موجب درخشندگی و زیبایی محصول می‌شود. شفافیت وابسته به استفاده از مواد مرغوب و شرایط پخت مناسب است. وضوح تصویر انعکاسی از یک شیء، معیار مناسبی برای شفافیت محصول است؛ یعنی میزان شفافیت لعاب از میزان برگشت نور تابیده‌شده به محصول اندازه‌گیری می‌شود. اگر محصولات مختلفی از چینی بهداشتی، زیر نور کافی قرار گیرند شفافیت لعاب آنها با چشم معمولی قابل‌تشخیص قابل‌مقایسه است.

سطح لعاب

سطح لعاب مرغوب صاف و یک‌دست است. محصول باکیفیت، چنانچه زیر نور کافی قرار بگیرد، کاملاً صاف و یکدست و صیقلی، بدون موج و ناهمواری، فرورفتگی یا برآمدگی است.

لعاب مناسب جرم‌گیر نخواهد بود و پس از استفاده مکرر به راحتی تمیز می‌شود.

بهداشتی‌بودن محصولات

دقت کنید که نقاط بیشتری از محصول لعاب خورده باشد. برندهایی مثل چینی‌کُرد حتی قسمت‌هایی از محصول را که در معرض دید نیستند، لعاب‌کاری می‌کنند (مثل مسیر خروجی آب که زیر کف‌شور استیل قرار دارد و دیده نمی‌شود).

همچنین لعاب بهداشتی ساختار شیشه‌ای دارد. هنگام خرید می‌توانید مداد یا ماژیک وایت‌برد را روی لعاب بکشید و سپس با دستمال پاک کنید. اگر لکه، بدون برجا گذاشتن هیچ‌گونه اثری، پاک شد، سطح لعاب بهداشتی است.

پیچیدگی یا تابیدگی

محصولات چینی بهداشتی ممکن است، در اثر استفاده از مواد نامرغوب و پخت نامناسب، تاب بردارند و نامتقارن شوند. محصول چینی بهداشتی مرغوب، باید کاملا متقارن باشد. پیچیدگی محصول روشویی موجب ایجاد اشکالاتی در نصب و عملکرد می‌شود.

علاوه‌براین، باعث ایجاد آب‌ماندگی و رسوب جرم و املاح در بعضی محصولات شود. با نگاه‌کردن به محصول از زوایای مختلف این نکته را بررسی کنید. برندهای معتبر محصولات دارای تابیدگی را به بازار عرضه نمی‌کنند.

میزان جذب آب

طبق استانداردهای بین‌المللی، میزان جذب آب برای محصول چینی باید کمتر از نیم‌درصد باشد. اگر میزان جذب آب در روشویی‌های بهداشتی بالا باشد، باعث تجمع آلودگی، رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها و درنتیجه بوی بد می‌شود. حتی ممکن است جذب آب و انبساط بدنه، باعث ترک شود و به‌مرورزمان روشویی را بشکند.

بسته‌بندی مناسب

محصولات چینی، ظریف و شکننده هستند. بنابراین بسته‌بندی آنها باید طوری باشد که هنگام حمل‌ونقل کمترین آسیب را ببیند؛ به‌ویژه اینکه ممکن است در اثر آسیب، ترک‌هایی در محصول ایجاد شود که در هنگام خرید و نصب قابل‌مشاهده نیستند و به‌مرورزمان موجب شکستن آن شوند.

تنوع مدل

هنگام خرید به تنوع مدل‌های برند دقت کنید. بالا بودن تنوع مدل‌های تولیدی یک شرکت چینی بهداشتی، نشان‌دهندۀ قدرت آن برند است و قدرت انتخاب مشتریان را با سلائق مختلف افزایش می‌دهد.

 


[ بازدید : 36 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]