آنچه باید در مورد مبل ها بدانید!

يکشنبه 17 ارديبهشت 1402
10:59
SD458


تاریخچه مبل به دوران باستان باز می گردد. عصر حجر، عصر برنز و عصر آهن سه دوره از تاریخ هستند. دوره هاجر نیز به سه دوره تقسیم می شود. این سه دوره عبارتند از پارینه سنگی، میان سنگی و نوسنگی.

در دوره پارینه سنگی، مردم در غارهای سنگی زندگی می کردند. در نتیجه مبلمان آن دوره (مبل رافائل) از سنگ ساخته شد. در بالای کاناپه می توانید خراش های دیواره غار را ببینید. نقاشی های غار Laskaux در فرانسه مربوط به دوره پارینه سنگی است. در آن زمان هدف از نقاشی بقا، مالکیت و باروری بود.

بعدها رومی ها کاربرد بهتری برای مبل پیدا کردند. در آن زمان دیوان فقط در کاخ یافت می شد و به عنوان میز غذاخوری یا تخت استفاده می شد.

همانطور که برای بسیاری از ما سخت است که یک روز را بدون گوشی خود بگذرانیم، تصور خانه های امروزی بدون مبلمان (مبل راحتی، مدل Vincenza) نیز دشوار است. در عصر جدید خانه های ما نسبت به خانه های پدری دستخوش تغییرات اساسی شده است، بنابراین شاید نسل یک دهه پیش خانه ای بدون مبلمان را به یاد نیاورد.

امروزه همه افراد صرف نظر از وضعیت اقتصادی و درآمدی که دارند سعی می کنند از مبلمان در منازل خود استفاده کنند. طبقه فقیر با قیمت پایین خرید می کند و طبقه ثروتمند با قیمت بالا. به هر حال یکی از نیازهای جامعه امروزی تامین مبلمان است.



مهم ترین مکان برای نشستن در اطراف کانون خانواده، اتاق نشیمن یا پذیرایی است که در کنار تعدادی ابزار راحت و قابل اعتماد باید در آرامش و آسایش کامل نگهداری شود.

انتخاب مبلمان راحت برای اتاق نشیمن بهترین گزینه است مبل تک و مهم ترین عنصر نشیمن خانه است که بیشتر لحظات خود را در خانه و زمانی که آنها با هم دوست هستند می گذرانیم.

اگر آنها را نداشته باشیم یا با سلیقه ما مطابقت نداشته باشند و وقتی روی آنها بنشینیم احساس رضایت نکنیم، خانه خانه زیبایی نخواهد بود.

امروزه با فضای کوچک و محدود خانه ها، تغییراتی در خرید برای مصارف خانگی ایجاد شده است تا بتوانید از فضای داخل خانه نهایت استفاده را ببرید. بنابراین اگر برای رفع این مشکل به فکر خرید یک مبلمان جدید و راحت هستید یا می خواهید قسمتی از مبلمان خود را تعویض کنید، به توصیه های این راهنمای خرید توجه کنید تا در انتخاب و مشکل دچار نشوید. بهترین انتخاب را داشته باشید، بنابراین مجبور نیستید به زودی مبلمان خود را عوض کنید.

مبلمان تازه و نو (خرید مبل چستر مدل لاوین) می تواند حال و هوای منزل شما را تغییر دهد و رنگ و بوی جدیدی به اتاق شما ببخشد. البته خرید مبلمان کار ساده ای نیست و قبل از خرید باید به نکات مهم دیگری غیر از راحتی مبلمان توجه کنید تا بعدا از انتخاب خود پشیمان نشوید.

با توجه به رقابتی که بین تولیدکنندگان در بازار مبل وجود دارد، هر کدام از آنها سعی می کنند محصول بهتر، با کیفیت و ارزان تری را در اختیار خریدار قرار دهند و شما باید با توجه به بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.


Comfortablearym راحت دیوان

انواع دیگری از مبلمان نیز وجود دارند که از فلز کمتری استفاده می کنند و به همین دلیل هزینه کمتری نسبت به مبلمان استیل دارند. مبل هایی که از چوب و پارچه باکیفیت تر ساخته شده اند، قطعا گران تر از مبلمان با کیفیت پایین تر هستند. به عنوان مثال، مبلمان ساخته شده از چوب راش بسیار گرانتر از مبلمان راحتی ساخته شده از چوب سفید است.

چوب سفید شبیه چوب کاج است. چوب گردو نیز یکی از چوب های مرغوب است که کار چوب را به خوبی نشان می دهد، اما چوب هایی هستند که در حین کار با چوب ترک می خورند یا تاب می یابند. به یاد داشته باشید که چوب سفید چندان با مبلمان فلزی ست نمی شود.



بهترین نوع پارچه مبل نیمه راحت

یکی از مهم ترین قطعاتی که در خرید مبل و تعمیر آن توجه همگان را به خود جلب می کند پارچه به کار رفته در مبل است.

پارچه مبل در صورتی که کیفیت خوبی نداشته باشد و پایداری و دوام لازم را نداشته باشد به سرعت فرسوده می شود و کارایی و زیبایی اولیه مبلمان شما از بین می رود و دوباره شما را در معرض خطر و در دسترس قرار می دهد. جیب شما به همین دلیل در هنگام خرید و خرید بسیار دقت کنید تا بهترین و مناسب ترین پارچه را برای مبلمان خود انتخاب کنید.

بنابراین اکثر لباس های موجود در بازار چینی هستند مانند مازراتی، ملیتا، ملما، مایا که جزو بهترین لباس ها، با کیفیت ترین و پرفروش ترین لباس های موجود هستند. مواظب باشید پارچه مورد نظرتان کشدار و نرم نباشد و یا پرزها به مرور زمان بیرون نیایند و به مو تبدیل نشوند. اما برای اینکه خیالتان راحت شود، از فروشنده بخواهید و از او بخواهید که اطلاعات مهمی در مورد پارچه ای که انتخاب کرده اید به شما بدهد و مقاومت پارچه را در گارانتی محصول تایید کند.

پارچه ترک یکی دیگر از انواع پارچه های مورد استفاده در تولید مبلمان است که از دیرباز طرفداران خود را داشته است. اگر قصد خرید مبلمان سلطنتی را دارید، به یاد داشته باشید که یکی از بهترین انواع پارچه برای ساخت این نوع مبل، پارچه ایرانی یزد است. حتی فروشندگان مبلمان نیز برای مبل پادشاهی از این نوع پارچه صحبت نمی کنند و نکته جالب اینجاست که گاهی می بینیم آن کشور ترکیه این نوع پارچه را خریداری می کند و از ترکیه آن را می فروشد.

پارچه شانل، کوبلن، مخمل، چرم نانو میکرو، رویال و غیره. پارچه های مختلفی در بازار وجود دارد که در ساخت مبلمان استفاده می شود. رایج ترین انواع مبل های مخملی و پارچه سلطنتی است. اگر از نمایشگاه ها و تولیدات بازدید کنید، پارچه سلطنتی برای مبلمان سلطنتی، مخمل، کتان، پارچه اسپرت برای مبلمان راحتی و پارچه های چرمی، طرح های چرمی و پارچه های اسپرت برای مبلمان به نام "ال" را به خوبی درک خواهید کرد. تنوع رنگ زیادی در استفاده دارد.

البته انتخاب پارچه مبلی سلیقه ای است و به نظر و تمایل مشتری بستگی دارد، اما برای ایده و راهنمایی بیشتر باید همیشه به یاد داشته باشیم که وزن و تراکم پارچه بسیار مهم است و زمانی که شما پارچه مبلمان را لمس کنید، یک تکه است و به راحتی می توانید تنش را احساس کنید.



آخرین کلمه

آرزوی ما رضایت کامل شما کاربر گرامی با استفاده از این ابزار و بهترین انتخاب با بودجه مورد نظر شماست. خوشحال می شویم اگر نظرات خود را در اختیار ما قرار دهید و ما را در رسیدن به هدفمان که رضایت شماست یاری کنید.


ادامه مطلب: https://decoration-and-design.com/مبلمان-و-اکسسوری/مبلمان-خانگی-در-شیراز


[ بازدید : 79 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]