نیاز به افتتاح حساب تجاری دائمی در ترکیه

جمعه 3 فروردين 1403
11:58
SD458


در شرایط کنونی به دلیل تحریم های اروپا علیه بانک های ایرانی، ایرانیان از امکان مبادلات مالی و تجارت خارجی و بین المللی محروم هستند. به همین دلیل، افتتاح حساب تجاری می تواند یک رویکرد هوشمندانه باشد. برای کلیه نقل و انتقالات ارزی، پرداخت ها و استفاده از تسهیلات ارزی بانک های بین المللی، داشتن حساب بانکی بین المللی مورد نیاز است. علاوه بر این، اگر قصد ثبت شرکت در ترکیه را دارید، باید یک حساب شرکتی در ترکیه باز کنید. افتتاح یک حساب بانکی بین المللی دائمی در ترکیه با کارت ویزا یا مسترکارتی که مالک آن هستید. این فرآیند اشتراک گذاری را بسیار آسان تر می کند.

افتتاح حساب بانکی بین المللی در ترکیه بسته به نوع کارت بدهی یا اعتباری حساب، فرصت خوبی برای دریافت ویزا یا مسترکارت است. در زیر جزئیات مهمی در مورد افتتاح حساب شرکت در ترکیه برای شما آورده شده است.

بسیاری از شرکت ها گاهی از شرکت ها یا افراد برای انتقال وجوه بانکی استفاده می کنند. اما این کار قیمت بالایی دارد. افتتاح حساب شرکتی، خدماتی که اکثر ارائه دهندگان ثبت شرکت در ترکیه آن را به خوبی انجام نمی دهند. چند شرکت ثبت شده؛ اما افتتاح حساب بانکی این شرکت که نیاز اصلی شرکت است با تاخیر انجام شد و شرکت نیز حذف شد.کسی که نمی داند چگونه حساب بانکی باز کند. همچنین سیستم بانکی ترکیه مانند زاریم بانک و ایش بانک متقاضیان ایرانی را برای افتتاح حساب بانکی ترکیه می پذیرد.

به دلیل پیچیدگی روش، نمی توانید خودتان حساب بانکی ترکیه باز کنید. افتتاح حساب شرکت در ترکیه با CIP Point ساده شده است. با تماس با CIP Point، تنها یک یا دو سفر به ترکیه طول می کشد تا با وکیل ما حساب باز کنید. دلیل همراه داشتن وکیل در بانک، آشنایی با مراحل اداری آن و تسریع در رسیدگی است.

در این کار ابتدا متن وکالتنامه را از طریق اپلیکیشنی که می توانید به آن دسترسی داشته باشید ارسال می کنیم. سپس متن وکالتنامه را در دفتر یا دفتر اسناد رسمی شهر خود تهیه و برای ما ارسال نمایید. و از این طریق کارهای اداری افتتاح حساب شرکتی یا افتتاح حساب بین المللی برای شما انجام می شود.

بهترین بانک برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه 2024

با توجه به محدودیت های سیستم بانکی در کشور ما، افراد زیادی تمایل به افتتاح حساب در ترکیه دارند. سیستم بانکی ترکیه از طریق بانک مرکزی مجوز افتتاح حساب در بسیاری از بانک ها را به ایرانیان و سایر اتباع خارجی در این کشور داده است. به عبارت دیگر می توانید یک حساب بانکی در خارج از کشور افتتاح کنید.

بانک ضریم، ایش بانک و وکف بانک سه بانک مناسب برای ایرانیان هستند. افتتاح حساب در بانک زاریم در ترکیه بهترین انتخاب برای ایرانیان است زیرا این بانک دارای وضعیت دولتی است. برای افتتاح حساب شرکتی در بانک Iş و Vakif Bank در ترکیه، به کارت اقامت ترکیه یا کارت کیمیلیک نیاز دارید. CIP Points آماده ارائه تاییدیه افتتاح حساب در کشاورزی ترکیه و بانک Iş می باشد.

افتتاح حساب بانکی شرکتی با CIPPOINT برای ایرانیان

افتتاح حساب تضمینی شرکتی در بزرگترین و معروف ترین بانک ترکیه

برای تکمیل فرآیند افتتاح حساب، سفرهای متعدد را حذف کنید

از سردرگمی بین بانک ها جلوگیری کنید

از قرار گرفتن در لیست سیاه برای افتتاح حساب بانکی خودداری کنید

در طرح های مختلف مقرون به صرفه است

افتتاح حساب به لیر، یورو، فرانک

افتتاح حساب بانکی تجاری در ترکیه

خرید و فروش حساب های شخصی در ترکیه ممنوع است و برای داشتن نرخ ارز بالا و گردش مالی بالا و همچنین برای ثبت شرکت، نیاز به افتتاح حساب شرکت در ترکیه دارید. پس از ثبت شرکت در ترکیه می توانید در بانک زارت حساب شرکتی در ترکیه باز کنید.

حساب های شرکتی در ترکیه دارای شماره ایبان جهانی برای دریافت پول هستند.

بسته به در دسترس بودن محل اقامت و امکانات درخواستی، بسته های مختلفی برای افتتاح حساب شرکت در CIP Point وجود دارد. هزینه افتتاح حساب در ترکیش زراعت و بانک ایش بسته به تسهیلات متفاوت است. در جدول زیر انواع پرونده افتتاح حساب به همراه تسهیلات و کارمزد ارائه شده است.

افتتاح حساب بانکی در ترکیه برای افراد غیر مقیم از طریق  مجموعه امتیازات CIP بانک زاریت در دو دسته پایه و استاندارد قابل انجام است.


سایر مزایای افتتاح حساب تجاری با CIP POINT 

دریافت کارت بانکی الکترونیکی برای یک شرکت قابل استفاده در سراسر جهان (ویزا - مستر)

دریافت کارت اعتباری شرکتی قابل استفاده در سراسر جهان (VISA - MASTER)

ساده سازی و قانونی سازی مبادلات مالی با تمامی کشورهای جهان

خدمات بهبود رتبه اعتباری برای بهره مندی از انواع وام های کم بهره و خدمات بانکی

ارائه ارتباطات لازم برای عملکرد امن کلیه صرافی ها و دسترسی به حساب، بانکداری اینترنتی، پرداخت ها و خرید اینترنتی از ایران

ایجاد انواع شرایط نگهداری و مبادله و پذیرش و پرداخت کلیه ارزهای با ارزش دنیا در یک حساب بانکی

ایجاد شرایط خرید و فروش و صرفه جویی آسان از طریق اینترنت بانک در ایران

در ایران به جای وعده ها و تعهدات غیررسمی، قراردادهای پرداخت ریالی و خدمات تضمینی و در ترکیه قراردادهای رسمی منعقد می شود.

صورتحساب بر اساس پیشرفت کار به جای دریافت کل مبلغ قرارداد

ارائه طیف بی نظیری از خدمات کامل و خدمات تخصصی شرکت مهاجرتی مانند ثبت شرکت - خدمات حسابداری - مشاوره تجاری و مالیاتی - انتفاعی و دولتی ارائه دفاتر و آدرس های قانونی در کنار شما همه زیر یک سقف.

دسترسی به طیف گسترده ای از مشهورترین و با تجربه ترین مشاوران در امور حقوقی، حسابداری، مالی و سرمایه گذاری

دفتر واقعی و رسمی در تهران و استانبول با امکان ادامه بدون تعیین وقت قبلی!

ارائه تضمینی خدمات متعهد

حداقل نرخ ها و دستمزدها کمتر از ارائه دهندگان خدمات محلی است

هویت قانونی و مجوزهای مختلف برای فعالیت های خاص شرکت ثبت در مراحل رشد شرکت شما در آینده همراه شما خواهد بود.


[ بازدید : 12 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]