چگونه ممبر کانال خود را در ایتا افزایش دهیم؟

يکشنبه 1 بهمن 1402
17:53
SD458


شبکه های اجتماعی در روزگار حاضر همانند پیام رسان ایتا تبدیل به مکان خوب و مناسبی برای کارهای اقتصادی و تجاری و  تبلیغاتی تبدیل شده اند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که پلتفرم ایتا را برای انجام کسب و کار خود انتخاب کردید، لازم است برای رشد کانال خود روی افزایش ممبر و تبلیغات پاپ آپ ایتا سرمایه گذاری کنید که در این یادداشت به طور مفصل به آن می  پردازیم.

 

چگونه یک کانال ایجاد کنیم؟

ایجاد کانال و گروه در ایتا به سادگی ممکن است.
بر روی آیتم ایجاد کانال از نماد پایین صفحه ضربه بزنید و در پنجره ای که باز می شود، نام و توضیحات را تایپ کنید، پس از  تایید کانال در همان لحظه ایجاد شود.
اگر می خواهید می توانید یک کانال در ایتا ایجاد کنید.
اگر شما کالا و خدماتی تولید می کنید یا می فروشید می توانید محصولات خود را با ایجاد کانال فروشگاهی عرضه کنید.  و یا اگر مهارت، تجربه یا علاقه به مشاغل عمومی یا تخصصی دارید، می توانید با ایجاد کانال به دیگران مشاوره دهید و درآمدی برای خود ایجاد کنید یا کانال آموزشی یا اطلاع رسانی راه اندازی کرده  و دانش و مهارت خود را در آن منتشر کنید و با جذب آگهی درآمدی برای خود ایجاد کنید.
پس از راه اندازی کانال در این پلتفرم برنامه ای برای تولید محتوا تنظیم کنید.
چون اولویت با تولید و نشر محتوای جذاب می باشد، پس بهترین کار این است که یک برنامه بلند مدت در کنار برنامه کوتاه مدت برای کانال خود تهیه و تدوین کنید و مطالب و محتوا را  طبق برنامه تهیه و منتشر کنید این کار باعث می شود که دنبال کنندگان هر دفعه که سری به کانال شما می زنند یک پست جالب را مشاهده کنند.
این کار باعث افزایش وفاداری مخاطبان و اشتراک گذاری پست و کانال شما با دیگران و افزایش تعداد مشترکین کانال شما می شود.

 

با چه روشهایی تعداد اعضای کانال ایتا را بالا ببریم

روش های زیادی برای بالابردن و افزایش دادن تعداد اعضا در ایتا وجود دارد.
اکثر صاحبان کانال به دنبال زدن ممبرفیک ایتا هستند بدون اینکه بدانند چنین ممبری وجود ندارد.
شما می توانید با تعامل و تبادل با سایر کانال ها و گروه ها کانال خود را به اعضای آنها معرفی کرده و ممبر جذب کنید. این روش هزینه ای ندارد و جذب بالایی نیز نخواهد داشت.
یکی دیگر از روشهای بالابردن اعضای کانال ممبر اجباری می باشد.  از آنجا که در این روش ممبرها بدون آگاهی و رضایت و اجازه به کانال شما اضافه می شوند طبیعتا باید انتظار بازدید کم و ریزش  ممبر بالایی داشته باشید پس از ایجاد کانال می توانید هزار ممبر از نوع اجباری خریداری کنید.
در میان انواع شیوه های افزایش ممبر، تبلیغات و ممبر اختیاری پیشنهاد می شود.
عضویت ممبر اختیاری در کانال در این حالت می باشد که ممبرها پس از دیدن تبلیغات با اختیار و رضایت خودشان عضو کانال  می شوند. پس چون کانال را پسندیدند محتوای آن را پیگیری می کنند و از پست های کانال شما بازدید کرده  و می توانند از شما خرید کنند.
نرخ ریزش ممبرهای کانال در این نوع از ممبر به طور معمولا کم است.
تبلیغات در ایتا انواع بسیاری دارد که در بین آنها تبلیغات پاپ آپ ایتا از همه جالب تر است.
این روش از تبلیغ به این شیوه انجام می شود که وقتی افراد با گوشی در حال کار می باشند، کانال شما روی گوشی آنها ناگهان باز  شده و کانال شما را می بینند و اگر مایل باشند عضو کانال می شوند.

 

اهمیت و نقش شبکه های اجتماعی

امروزه عصر شبکه های اجتماعی محسوب می شود زیرا با گسترش اینترنت و گوشی های هوشمند، استفاده از شبکه های   اجتماعی متداول شده و به بخشی ناگسستنی از زندگی اکثر افراد تبدیل شده است.
در میان شبکه های اجتماعی محبوب جهان اینستاگرام، واتساپ، فیسبوک و همچنین توئیتر، تلگرام و تیک توک در صدر لیست  محبوب ها جای دارند. و حتی با وجود مسدود شدن در کشورمان پر کاربرد است و طرفداران زیادی دارند.
همچنین می توان گفت که بله، ایتا، روبیکا و سروش که همگی بومی هستند از محبوب ترین شبکه های  اجتماعی در ایران می  باشند.
پیام رسان ایتا مانند تلگرام بوده و کاربران زیادی را جذب کرده است.
نصب و کار با ایتا بسیار آسان است و با شماره تلفن از طریق مرورگر یا نصب برنامه ایتا به راحتی می توانید ثبت نام کنید و  عضو ایتا شوید.
به هر عضو ایتا، ممبر ایتا گفته می شود.
کاربران ایتا می توانند از راه ارسال پیام، صوتی و تصویری با یکدیگر ارتباط گرفته و با ایجاد کانال و گروه کسب و کار خود را  توسعه دهند.
ارتباط و مکاتبه با دوستان و مخاطبین تجاری و دریافت اخبار و اطلاعات جدید از جمله امکاناتی است که کاربران این پیام رسان  را متکی به خود کرده است. علاوه بر این، بسیاری از کاربران نیز اقدام به ایجاد گروه و کانال ایتا برای توسعه فعالیت های اقتصادی و درآمدزای خود می  کنند.


[ بازدید : 48 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]