هفت مورد ضروری یک گروه نمایشی خوب

يکشنبه 26 شهريور 1402
11:41
SD458


یک درام کیت خوب چیست؟

یک درام چوبی بخرید یا یک درام چوبی یا یک درام چوبی با کیفیت یا هر اسمی که می خواهید اسمش را بگذارید بسازید. در این مقاله، من می خواهم تا حد امکان یک دیدگاه منحصر به فرد در مورد این ابزار داشته باشم. به هر حال، بیایید از خود بپرسیم، "دقیقاً چه چیزی ما را قادر می‌سازد تا Hongdram با کیفیت ارائه دهیم؟" خوب هر وسیله یا ابزاری معیارهای کیفی خود را دارد. هونگدرا نیز از این قاعده مستثنی نیست. این سوالی است که بسیاری از مردم می پرسند. معیارهای یک قسمت خوب چیست؟

قبل از شروع به شما یادآوری می کنم که پاسخ به این سوال سخت است، زیرا هرکسی سلیقه ای دارد و ممکن است یک سری چیزها را دوست نداشته باشد. به عنوان مثال، یکی از صدای باس و دیگری صدای شیشه را دوست دارد. یکی دوست دارد "دینگ" فضای زیادی را اشغال می کند و بزرگ است، دیگری موسیقی غمگین را دوست دارد.

برخی صدای فولاد ضد زنگ را دوست دارند، برخی دیگر مانند نیترید. برخی از مردم به هزینه ها اهمیت نمی دهند، اما بسیاری از آنها در بودجه هستند. گاهی اوقات دانش آموزان دوست دارند با هم بازی کنند، اما برخی دوست دارند به تنهایی بازی کنند. و هزاران مثال دیگر که بر انتخاب شخصی تأثیر می گذارد.

برای خرید یک درام خوب یا یک درام با کیفیت چه چیزی ایده آل است؟

به طور خلاصه باید بگویم که چه تجهیزات شهری خوب بخرید و چه تجهیزات شهری باکیفیت، هر کدام از تجهیزات مانند افراد ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. مثل این است که شما دوستانی دارید و هر کدام از آنها شخصیت متفاوتی با دیگری دارند. بنابراین او یک الگو ایجاد کرد. درست همانطور که دوستی را پیدا می کنید که با شخصیت، علایق و سبک شما مطابقت دارد، ویژگی های خاصی در کنار هم قرار می گیرند تا شما را به یک بازی خوب یا یک بازی با کیفیت "خوب" بخواهید.

این موضوع جالبی است و تفاوت عمیقی به ما می دهد. اینجاست که می توان با قاطعیت گفت که یک طبل بهتر از طبل دیگر است یا اینکه سازنده خاصی بهترین سازنده این ساز است.

بنابراین، اگر ایده آل را به عنوان خریدار تعریف کنم، هدف از نوشتن این مقاله چیست؟ نوشتن این مقاله سخت است، اما معتقدم معیارهایی وجود دارد که برای تعیین کیفیت یک طبل سپاه خوب باید در نظر گرفته شود و هنرمندان و دانشجویان با این معیارها موافق هستند. در اینجا، آنچه را که فکر می کنم برای خرید با کیفیت درام های هنگ کنگ باعث می شود را با شما به اشتراک بگذارم.

معیار اول) تنظیم کیفیت. آیا درام مورد علاقه من خوب کوک شده است؟

موسیقی خوب مهمترین معیار کیفیت اجراست! این مشکل همه دستگاه ها را تحت تاثیر قرار می دهد. به طور کلی، شما یک ساز بد در هر مقیاس یا گامی نمی خواهید. مثل کسی که نمی تواند بخواند و می خواهد دوباره آهنگ یک خواننده معروف را بخواند. چه بلایی سرت اومده؟ واقعا منزجر کننده است. اگر طبل هنگ خوب نواخته نشود، نگرش شما نیز همینطور خواهد بود. پیشنهاد می کنم به جای پرداخت 40 میلیون تومان برای یک هانگدروم خارج از کوک Cheers یک گیتار خوب 1 میلیون تومانی بخرید!

بنابراین، اولین قدم این است که بررسی کنید و مطمئن شوید که آهنگ زنگ خوب است. 90 درصد تولیدکنندگان و تولیدکنندگان تجهیزات بسیار باکیفیتی را به شما پیشنهاد می کنند، اما در خرید دست دوم باید بسیار مراقب باشید.

چگونه ملودی Hang Drama را بررسی کنیم؟

اما سوال اصلی اینجاست؟ در واقع، چگونه می توانید یک هنگ درام با کیفیت تهیه کنید؟ اگر در اطراف شما کسی برای نواختن ساز نیست، می توانید به صدای طبل همراه گوش داده و آن را با کوک دیجیتال تست کنید. اگر فقط برای دستگاه مورد نظر خود ویدیو دارید، می توانید فقط از گوش های خود استفاده کنید. اگر شک دارید یا دانش کافی ندارید، ویدیوی خود را با یک متخصص به اشتراک بگذارید. اگر هر یک از موارد ذکر شده در دسترس شما نیست، دستگاه خود را به فروشگاه و سازنده مورد اعتماد بسپارید تا با هر گونه آسیب مواجه شود.

هنگام خرید یک درام آویز، هدف ما از کوک کردن ساز این نیست که بررسی کنیم که آیا آن کاملاً به نزدیکترین نت کوک شده است یا خیر. این تفاوت است و وظیفه هرکسی نیست که آن را فقط با گوش های خالی درک کند. فقط باید تعیین کنید که ساز مورد نظر در حال نواختن است یا از کوک خارج شده و نیاز به کوک مجدد دارد.

معیار 2) کیفیت صدا: آیا صدای این درام کیت را دوست دارم؟

دانستن و درک آن یک چیز شخصی است، اما سوال اینجاست که آیا شما دوست دارید صدای طبل مورد نظرتان را بشنوید؟ صدای خوب برای من صدای طبل گرم و عمیق است. با اینکه این ساز فلزی است، اما صدای هوی متال را دوست ندارم. اجازه بدهید من آن را در این راه. هنگام نواختن درام بهتر است صدای متالیک حداقلی تولید شود. البته قسمت بالای ساز بین ساز و نت ها جایی است که صدای فلز را می شنوید، اما منظورم عمدتا صدای طبل است که نباید شبیه سنج باشد!!!

معیار 3) دوام: آیا درام تله من صدای پایدار کافی دارد؟

صدای مانا یا ساستین به معنای پایداری صدا در فضا و انعکاس آن پس از ضربه است. در موسیقی، این اصطلاح به توانایی یک ساز برای حفظ صدای یک نت خاص هنگام نواختن اشاره دارد. روی یادداشت در مکانی ساکت ضربه بزنید. نواری که در آن یک نت به مدت 10 ثانیه می شنوید، از نتی که به مدت 6 ثانیه به صدا در می آید، پایدارتر است. زیر و بم مهم است، زیرا هر چه گام بالاتر باشد، می تواند برای شنونده جذاب تر باشد.

اجازه دهید مثال واضحی از حفظ صدا برای شما بگویم. آیا شما سازهای یوگا یا تبتی را حمل می کنید؟ مثل کاسه تبتی یا سینسی تبتی یا ناقوس کلیسا. این سازها بیشترین مانا را دارند و با یک ضربه دقایقی صدا را به لرزه در می آورند. معنی کامل مانا همینه.البته وقتی درام میخریم نمیخوایم مانا صدا خیلی زیاد بشه. زیرا می تواند واقعا آزاردهنده باشد. در واقع، بسیاری از هنرمندان طرفدار "مگا ادامه" نیستند که در آن همه نت ها با هم مخلوط شده و روی یکدیگر همپوشانی دارند.

به طور کلی، کیفیت صدا برای کسانی که می خواهند با خوشحالی بازی کنند اهمیت کمتری دارد و برای کسانی که مدیتیشن، یوگا و آرامش را ترجیح می دهند موثرتر است. بهترین انتخاب برای خرید درام خوب و باکیفیت، انتخاب در وسط است.

معیار 4) تعادل کیفیت در تمام نت های کیفی درام: آیا همه نت ها از کیفیت یکسانی برخوردار هستند؟

تله باکیفیت یا به اصطلاح یک تله خوب، ابزاری است که تمام نت‌های آن دارای دامنه یکسان، مانا و مدت ارتعاش یکسان، دوام یکسان یا قوام یکسان از نظر حفظ هستند. از ملودی . خب سوال اینجاست آیا صدای همه نت ها باید یکسان باشد؟

من شخصاً دوست دارم همه نت ها متعادل باشند و حجم، مدت، وضوح و برد برابر داشته باشند. گیتاری را تصور کنید که برخی از سیم ها از سیم و برخی دیگر از فلز ساخته شده اند. کاملا مشخص است که در صدا عدم تعادل خواهیم داشت! سیم های نخی صدایی خفه دارند، در حالی که سیم های فلزی صدای واضحی دارند. به همین ترتیب، درام با کیفیت نیز صدق می کند.

در اینجا لازم است برخی نت ها در موسیقی های سفارشی و خاص حذف شوند. منظورم این است که گاهی برخی از موسیقی هانگ با نت های خاصی ساخته می شوند، لحن و کیفیت صدا می تواند با بقیه متفاوت باشد، در واقع یکی از معیارهای خاص هنگ با توجه به زیبا بودن آن است. .

معیار 5) آیا صداهای موجود در درام به طور جزئی شنیده می شود یا بیش از حد؟

تداخل یا بافت نت ها یک معیار فوق العاده مهم در طبل زدن است. یک طبل خوب باید حداقل در هم تنیده شدن صداها را داشته باشد. این یعنی کمترین تداخل بین نت ها. به عبارت ساده تر، وقتی اسکناس خاصی را می زنید، لرزش آن نباید تا حد امکان منجر به لرزش اسکناس در کنار دست شما شود.

وقتی درام با کیفیت ساخته نمی شود، زدن یک نت می تواند باعث لرزش و صدا در نت های کنار آن شود. در حالی که یک درام کیت خوب یک کیت درام است که نت ها واقعاً متمایز و به خوبی از هم جدا شده اند. برای مثال وقتی نت دوبل C را فشار می دهید، لرزش آن منجر به لرزش صدای سی شارپ نمی شود. این تداخل باعث اختلال در بازی شما می شود.

باز هم در اینجا لازم است مواردی را تشخیص داده و حذف کنیم. گاهی اوقات برخی از آهنگ ها نیاز به پژواک یا مکث دارند. خوب در این موارد، ساز خارج از حوصله این مقاله، اکتاو سوم و پنجم است. مثلا،

معیار 6: برد بالا: آیا طبل نیاز به ضربه زدن دارد یا اجازه نواختن نرم را می دهد؟ آموزش هنگ درام در کرج

اگر درام به خوبی ساخته شده است، می توانید میزان صدا را با صدای ضربات سطح نت خود تغییر دهید. این معیار به شما این امکان را می دهد که به راحتی سبک خود را در حین پخش تغییر دهید و شنونده را از آهنگ خود لذت ببرید. درام رول خوب، درام رول است که با ریتم های ملایم و آهسته نواخته می شود و می توان تمام نت ها را با این ریتم ها هماهنگ کرد.

در اینجا باید نام دامنه را برای شما توضیح دهم. محدوده موسیقی طیفی از صداها است که از کم به بالا شنیده می شود. هر چه سطح بالاتر باشد، بازیکن قدرتمندتر است. به یاد داشته باشید که ضربه سخت به معنای ضربه یا پرتاب نیست. در عوض صدای غالب که به آن صدای کامل می گوییم صدایی است که با جزئیات تعریف شده در ضبط ایجاد می شود و به طبل آسیب نمی رساند.

برای تست ضربات درام مورد نظر، سعی کنید نت ها را کمی فشار دهید، سپس صدا را زیاد کنید. این پارامتر بسیار مهم است و باید جدی گرفته شود. اگر یک طبل هنگ با چند حرکت انگشت صدا تولید کند، به نظر می رسد که برد خوبی دارد و طبل هنگ خوبی است (درام هنگ با کیفیت).

معیار هفتم) هارمونیک های صحیح نت ها: آیا پیشرفت نت های درام رعایت شده و به خوبی تنظیم شده است؟

دانستن و درک این میزان نیاز به دانش اولیه موسیقی، تجربه و مهارت های خاص دارد و اگر از آن اطلاعی ندارید، نگران نباشید. شما می توانید درام مورد علاقه خود را با در نظر گرفتن موارد دیگر خریداری کنید.

حال بیایید به اصل این بعد برویم. وقتی یک نت را می زنید، اساساً سه ملودی وجود دارد:

صدای اصلی نت، به عنوان مثال نت F.

اکتاو این نت که مثلاً F بعدی است 6 تن بالاتر از نت شروع است. آموزش موسیقی ویولا

اکتاو پنجم اف. بیایید کمی آن را باز کنیم. اسناد مرحله 3.5 را از هم جدا کنید. یک پنجم اکتاو فاصله ای است که ما در نظر می گیریم. به عنوان مثال اگر 3.5 مرحله به F اضافه کنیم به نت C می رسیم. اکتاو پنجم F C است. گاهی اوقات می توانید در نت های بالاتر به جای پنجم، سوم و چهارم بشنوید.

بنابراین، سه ملودی ذکر شده یعنی لحن اصلی، اکتاو و اکتاو پنجم، هارمونی صوتی را تشکیل می دهند. در واقع ترکیب این سه صدا باعث می شود صدایی سرشار از پری و هارمونی لذت بخش باشد. بنابراین، مهم است که اکتاو پنجم نت اصلی به خوبی تنظیم شود. هرچه تعداد آنها بیشتر باشد، صدای نت پایدارتر، دقیق تر، غنی تر و ملودیک تر خواهد بود.


[ بازدید : 297 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]