همه چیز در مورد ایسوس

چهارشنبه 18 مرداد 1402
10:57
SD458



ایزوتک که با نام ایسوس نیز شناخته می شود، در سال 1990 توسط چهار مهندس کامپیوتر در تایوان تاسیس شد. بد نیست بدانید که ایسوس توسط مهندسان سابق ایسر، از جمله MT Liao و TH Tung و همچنین افرادی که در بالا ذکر شد و دیگران از طرف دیگر تاسیس شده است. دولت اول . از بین مدیران و بنیانگذاران ایسوس، ایسوس موفق ترین شرکت و بزرگترین شرکت کامپیوتری مانیتور ایسوس  در تایوان است و نشان داده است که سالانه حدود 60 میلیون فروش دارد. ایسوس در حال حاضر دهمین برند بزرگ است. لازم به ذکر است که ایسوس چهار کارخانه در تایوان و سه کارخانه در چین، مکزیک و جمهوری چک دارد، خوب است بدانید که ایسوس محصولات خود را بر اساس استفاده از انواع مختلف کاربران به سه دسته کلی تقسیم می کند. .

اولین مادربرد برند ایسوس در سال 2000 ایجاد شد و می تواند از پردازنده های اینتل پشتیبانی کند، طبق اطلاعات دریافتی این شرکت تایوانی در سال 2005 سالانه حدود دو میلیون مادربرد فروخت که رقم بسیار خوبی است. ایسوس اولین کارت گرافیک را از او ساخت. شرکتی که می تواند از استراتژی Physx انویدیا پشتیبانی کند، بخشی که دریچه جدیدی را به روی دوستداران ورزش در سراسر جهان گشوده است.

ایسوس ای بای علاوه بر تولید محصولاتی مانند لپ تاپ، گرافیک و ... محصولاتی مانند تبلت را با موفقیت توسعه و تولید کرده است و امروزه برند ایسوس یکی از تولیدکنندگان مطرح تبلت در جهان است. کامپیوتر کوچکی با نام Eee pc ساخته شده است و این دستگاه یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط برند ایسوس تا کنون می باشد، حتی این دستگاه برای کسانی ساخته شده است که به تمامی امکانات لپ تاپ نیاز دارند و یا کامپیوتر ندارند. و لازم به ذکر است که بعدها نام دستگاه به کپی تغییر یافت و به دلیل موفقیت شرکت ایسوس، شرکت های دیگری مانند ایسر، لنوو و ... تغییراتی را ایجاد کردند.


[ بازدید : 483 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]