هر آنچه که باید در مورد مهاجرت به قبرس شمالی بدانید.

يکشنبه 8 مرداد 1402
12:49
SD458


یکی از ساده ترین راه های مهاجرت برای شهروندان ایرانی، مهاجرت به قبرس شمالی است. قبرس شمالی یکی از کوچکترین اما امن ترین کشورهای جهان است. این جزیره باورنکردنی از نظر حفاظت در رتبه پنجم جهان قرار دارد. اگر تا به حال به فکر مهاجرت به قبرس شمالی بوده اید، اکنون وقت آن است که در مورد این جزیره و شرایط اخذ مهاجرت و اقامت دائم بیشتر بدانید. در این قسمت سعی داریم به سوالات شما در مورد مهاجرت به قبرس شمالی به صورت جزئی و کوتاه پاسخ دهیم. قبرس شمالی کجاست؟ زندگی در قبرس شمالی چگونه است؟ راه های زیادی برای اخذ تابعیت در قبرس شمالی و مسائل دیگر وجود دارد. همچنین برای کسب اطلاعات کامل در زمینه خرید اقساطی، تحصیل و سرمایه گذاری در قبرس شمالی می توانید با کارشناسان و مشاوران سمدال تماس بگیرید:

قبرس شمالی کجا قرار دارد؟

مهاجرت به قبرس شمالی

شهرهای قبرس شمالی

نام قبرس برای همه ما کم و بیش آشناست. این جزیره یکی از سه جزیره بزرگ دریای مدیترانه است. در حال حاضر این جزیره از دو بخش قبرس شمالی و قبرس جنوبی تشکیل شده است. قسمت شمالی این جزیره به قبرس ترکی معروف است و دلیل نامگذاری آن در زیر توضیح داده شده است.

بخش شمالی جزیره قبرس در سال 1974 به دنبال درگیری هایی که رخ داد به تصرف ترک های قبرس درآمد. پس از مدتی در سال 1984 این کشور از مستعمره ترکیه خارج شد و رسما استقلال خود را اعلام کرد و عنوان قبرس شمالی را برگزید. قبرس شمالی از نظر جغرافیایی در وسط دریای مدیترانه واقع شده است.

این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی خود دارای آب و هوای بسیار مناسب و معتدلی است. این کشور دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است، اگرچه آب و هوای مناسبی دارد، اما هزینه های زندگی در این کشور بسیار پایین است و این کشور را به مقصدی امن و مناسب برای شهروندان بریتانیایی و اسکاندیناوی تبدیل کرده است. اطلاعات لازم در این مورد را می توانید در مقاله قبرس شمالی کجاست بخوانید؟

آشنایی با زندگی در قبرس شمالی

اگر قصد مهاجرت به کشور خاصی را دارید قبل از درخواست مسکن شما باید زندگی در آن کشور را بشناسید. فرهنگ مردم، شیوه زندگی و همه چیز در مورد زندگی در آنجا. برای مهاجرت باید با شرایط زندگی در قبرس شمالی آشنا شوید. قبرس شمالی سرزمین صلح و آرامش است. زندگی در این کشور روان و روان است. نکته جالب در مورد قبرس شمالی این است که آنها سعی می کنند از لحظات زندگی خود در طول زندگی خود لذت ببرند. نظرات آنها در این مورد آنقدر قوی است که در هر نقطه از کشور می توان آنها را دید و احساس کرد. ساده ترین مثال می توان به افرادی اشاره کرد که از وقت گذرانی با دوستان خود لذت می برند. در یک کافه هنگام نوشیدن چای یا قهوه یا ممکن است به افرادی اشاره کنیم که در کنار سواحل زیبا و جذاب این جزیره مشغول تفریح ​​و شنا هستند.

زندگی آرام در قبرس شمالی

این جمله قبلاً از زبان کسانی که تصمیم به مهاجرت داشتند شنیده شده بود که می گفتند من می خواستم به کشوری مهاجرت کنم که در آن آرامش و امنیت باشد. قبرس شمالی می تواند مکانی ایده آل برای کسانی باشد که می خواهند در کشوری آرام و بی دغدغه زندگی کنند. علاوه بر این، مردم قبرس شمالی خونگرم و آماده مهاجرت هستند، همین عامل شاید دلیل انتخاب قبرس شمالی برای مهاجرت باشد.

تحصیل در قبرس شمالی

از منظر مهاجرت می توان تا حد امکان تحصیل با کیفیت و رایگان را نقل کرد. وقتی صحبت از تحصیل در مدارس و دانشگاه های قبرس شمالی می شود، باید بگوییم که به راحتی می توانید مدارس مستقل زیادی پیدا کنید. مدارس زیادی در قبرس شمالی وجود دارد که به زبان های انگلیسی و ترکی تدریس می کنند. جالب است بدانید که در بسیاری از این مدارس، به غیر از برنامه درسی، برنامه های تکمیلی مانند آموزش سفالگری و سایر مهارت ها وجود دارد.

رانندگی در قبرس شمالی

یکی از مواردی که باید به آن اشاره کنیم و برای کسانی که گران هستند بسیار جالب است، رانندگی در قبرس شمالی است. برخلاف ایران، رانندگی در قبرس شمالی کاملاً آرام است، بنابراین حتی می توان گفت پس از مدتی اقامت در این کشور، ممکن است از گوشه و کنار ماشین ها و ترافیک ایران غافل شوید. لازم به ذکر است که قوانین رانندگی در قبرس شمالی مشابه قوانین رانندگی انگلیسی است و حتی فرمان نیز مانند انگلستان در سمت راست قرار دارد.

دولت قبرس شمالی

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در مورد قبرس شمالی یورومای می توان به آن اشاره کرد، اداره دولت قبرس است. بارزترین نمونه آن در عصر کرونا است، این کشور در عصر کرونا به خوبی از پس این بحران برآمد و این نشان از اهمیت دولت قبرس برای زندگی شهروندانش دارد. به لطف امتیازاتی که قبرس شمالی از آن برخوردار است، شاهد افزایش روزافزون مهاجرت به این کشور هستیم.

چند راه برای اخذ اقامت قبرس شمالی؟

شما می توانید اجازه اقامت قبرس شمالی را از راه های مختلفی دریافت کنید، از جمله:

اخذ اقامت از طریق خرید ملک در قبرس شمالی

_ اخذ ویزای تحصیلی در قبرس شمالی

با ثبت شرکت، اقامت قبرس شمالی را دریافت کنید

اخذ اقامت قبرس شمالی از طریق ازدواج

_ اخذ اقامت قبرس شمالی از طریق ویزای کاری

با خرید ملک در قبرس شمالی مکانی برای زندگی پیدا کنید

انتقال به قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی

یکی از ساده ترین و پرطرفدارترین راه های اخذ اقامت در قبرس شمالی، خرید و سرمایه گذاری در ملک در قبرس شمالی است. با خرید ملک در قبرس شمالی  یورومای می توانید از مزایای بسیاری برخوردار شوید که در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره خواهد شد.

یافتن محل اقامت در قبرس شمالی

امکان سرمایه گذاری (خرید و فروش) با ارزش پول انگلیس (پوند).

سرمایه گذاری ها را بین 10 تا 40 درصد در سال افزایش دهید

امکان اجاره ملک خریداری شده به پوند انگلیس

سهولت در اخذ ویزای ورود به کشورهای آمریکا و اروپا

اگر قصد خرید ملک و سرمایه گذاری در قبرس شمالی را دارید، باید بدانید که خرید ملک در قبرس شمالی از 37000 شروع می شود. پوند

اخذ اقامت از طریق ویزای دانشجویی در قبرس شمالی

به قبرس شمالی حرکت کنید

تحصیل در قبرس شمالی

پس از خرید و سرمایه گذاری در ملک، راه دوم مهاجرت به قبرس شمالی اخذ ویزای تحصیلی می باشد. داشتن ویزای دانشجویی و تحصیل در این کشور ممکن است در آینده کار را برای شما آسان تر کند. به این ترتیب می توانید در دوران دانشجویی ضمن یادگیری زبان ترکی و ارتقای مهارت های ارتباطی خود به راحتی شغل پیدا کنید. همچنین اگر دانشجوی این کشور هستید، می توانید به طور متوسط ​​20 ساعت در هفته کار کنید. خیلی خوب است که بگوییم امکان تحصیل در دانشگاه های بین المللی وجود دارد.

بسیاری از افراد مایل به تحصیل در کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، ایالات متحده آمریکا و سایر کشورهای اروپایی هستند. اما به احتمال زیاد برای همه تایید نمی شود و روند سختی را پیش رو داریم و گرفتن ویزا دشوارتر خواهد بود.


[ بازدید : 328 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]