شیر برقی هانتر

پنجشنبه 7 ارديبهشت 1402
12:45
SD458

شیر برقی شکارچی چیست و چه کاربردی دارد؟

شما بدون شک نام شیر برقی شکارچی را شنیده اید. به عبارت ساده، شیر برقی یک وسیله آبی است که با خاموش و روشن کردن آن کار می کند. به طور کلی شیر برقی یکی از با ارزش ترین و پرکاربردترین تجهیزاتی است که اخیراً در اتوماسیون صنعتی برای عبور سیال و هوا مورد استفاده قرار می گیرد. عمدتاً باز و بسته شدن این گونه شیرها بر خلاف محصولات مشابه توسط برق انجام می شود. می توان گفت که عملکرد آن بیشتر شبیه یک کنتاکتور است تا یک شیر ساده. زیرا هم شیر برقی و هم کنتاکتور برای عملکرد مناسب و باکیفیت نیاز به برق دارند و با وصل شدن برق، عمل قطع و وصل سیالات اتفاق می افتد. شیر برقی هانتر محصول مدرن و پیشرفته شرکت هانتر است که توانسته نقش کنترلی خود را در صنایع مختلف ایفا کند و توانایی خود را در برابر جریان های مختلف آب و یا هر نوع مایع دیگری به اثبات رسانده است. شرکت هانتر یکی از معتبرترین و مدرن ترین شرکت ها در ساخت قطعات و تجهیزات در صنایع مختلف است که دفتر مرکزی آن در آمریکا قرار دارد.

امروزه از محصولات و سیستم های مختلفی برای کنترل و قطع و وصل جریان سیال استفاده می شود که از آن جمله می توان به شیر برقی تمام اتوماتیک هانتر اشاره کرد. هانتر از یک شیر برقی، یک شیر الکترومکانیکی، یک بدنه فلزی و یک قرقره با خواص مغناطیسی بالا تشکیل شده است. این شیر با قابلیت زمان بندی منحصر به فرد خود در انواع مختلف جریان بسیار هوشمند عمل می کند. از این قطعه پرکاربرد در ابعاد و اندازه های مختلف با ولتاژ کاری متفاوت ساخته و به فروش می رسد.



کاربردهای عمده شیر برقی هانتر

از آنجایی که شیر برقی هانتر برای قطع و وصل جریان آب و سایر سیالات همراه با اتصال لوله های اولیه و ثانویه استفاده می شود، کنترل این قسمت توسط کنترلرهای قدرتمند و پیشرفته مانند هانتر یا کنترلرهای دیجیتال حائز اهمیت است. و یک تایمر قابل کنترل و محافظت است. طراحی این نوع شیر برقی به این صورت است که روی درب این شیر پیچی تعبیه شده است که می توان تمام آب مایع را به صورت دستی برش داد. به طور کلی به دلیل ایمنی بالای این نوع شیر برقی، کاربردهای زیادی دارد. زیرا این شیر می تواند عملکرد خود در کنترل جریان های مختلف را به روشی بسیار کارآمد انجام دهد. برخی از عملکردهای معمولی شیر برقی هانتر ممکن است شامل موارد زیر باشد:

استفاده در پروژه های آبیاری فضای سبز

سیستم های آبیاری قطره ای هوشمند

آبیاری گلخانه

سیستم آبی

آبیاری چمن و زمین فوتبال

و بسیاری از مایعات دیگر ذکر شده است


ویژگی های شیر برقی هانتر

در مورد مشخصات شیر ​​محلول باید توضیح داد که قطعه در برابر انواع تشعشعات مقاوم بوده و در دراز مدت آسیب نمی بیند و آسیب نمی بیند و به اندازه نور خورشید ماندگاری دارد. اما رعایت نکات لازم در مورد شیر حلال هانتر در هنگام نصب و استفاده الزامی است. از دیگر ویژگی های این قطعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:



ساخته شده از پلیمر سخت و بادوام که می تواند فشار و نیروی تا 5.10 بار را تحمل کند

قابلیت باز کردن به صورت دستی

قابلیت تحمل دما تا 66 درجه سانتیگراد

آب بند دیافراگمی دو طرفه مناسب برای این نوع شیر از نشتی جلوگیری می کند

حلقه پوششی نایلونی مقاوم در برابر شیشه این کار را بدون نیاز به ابزار آسان می کند

پیچ های هود مقاومتی این قسمت برای نگهداری شیر ایده آل هستند

دارای روکش کامل سوپاپ

دارای کویل ایمنی است

ویژگی های شیر برقی شکاری

بدن

ورودی سیال

یک جریان آب

برگرد

استیل کادر

سیم ها را وصل کنید

میله فلزی

primavera

دریچه خروجی

مراجعه به سایت:https://abniro.com/solenoid-valve-hunter/


[ بازدید : 53 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]