مقدمه ای بر انواع قرص های تاخیری موجود در داروخانه ها

چهارشنبه 20 دی 1402
19:41
SD458


در این مقاله شما را با بهترین قرص تاخیری قوی و فوری آشنا می کنیم. پس اگر به دنبال قرص های عقب ماندگی و بزرگی موجود در داروخانه هستید، این فرصت را از دست ندهید و تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

انزال زودرس یکی از شایع ترین مشکلات جنسی در بین مردان است. آمارهای مختلفی در مورد انزال زودرس وجود دارد، اما اکثر محققان می گویند که حداقل یک مرد از هر سه مرد در طول زندگی خود این مشکل را تجربه کرده است. یکی از راه های درمان زود انزالی خرید قرص های تاخیری است. در این مقاله از مجله  برای خرید اینترنتی دارو پس از تحقیق در مورد مشکل زود انزالی، بهترین قرص ها و اسپری های تاخیری موجود در داروخانه را به شما معرفی می کنیم.


داروی شبانه چیست؟

قرص تاخیری دارویی است که برای درمان زود انزالی در مردان استفاده می شود. انزال زودرس نوعی اختلال جنسی است که باعث می شود مردان زودتر از حد انتظار انزال کنند و رابطه جنسی را برای همسرشان ناخوشایند می کند. انواع مختلفی از قویترین داروی کلفت کننده وجود دارد. برخی از آنها را می توان به راحتی از داروخانه ها بدون نسخه پزشک تهیه کرد، در حالی که برخی دیگر نیاز به نسخه پزشک دارند و شیمیایی هستند.


نحوه عملکرد تبلت های تاخیری

قرص های تاخیری انزال را به دو صورت به تاخیر می اندازند:

کاهش حساسیت آلت تناسلی: قرص های تاخیری با کاهش حساسیت آلت تناسلی، مدت زمان رابطه جنسی را افزایش می دهند و باعث تاخیر در رسیدن به انزال می شوند.

افزایش جریان خون در آلت تناسلی: قرص تاخیری باعث افزایش جریان خون به آلت تناسلی مردانه و بهبود توانایی نعوظ در مردان می شود. در این صورت مرد کنترل بهتری بر خروجی خود خواهد داشت.

انواع قرص های تاخیری چیست؟

انواع قرص های تاخیری  به شرح زیر است:


مهارکننده های PDE5 (مهارکننده های فسفودی استراز-5): این داروها باعث افزایش جریان خون به آلت تناسلی، افزایش قدرت نعوظ و در عین حال با کاهش حساسیت آلت تناسلی، انزال را به تاخیر می اندازند. نمونه هایی از این داروها عبارتند از: سیلدنافیل (معروف به ویاگرا)، تادالافیل (سیالیس) و واردنافیل (لویترا).

داروهای ضد افسردگی: مهارکننده های انتخابی بازجذب سروتونین (SSRIs) و مهارکننده های بازجذب سروتونین نوراپی نفرین (SNRIs) سطح سروتونین را در مغز کاهش می دهند و در نتیجه انزال را کند می کنند.

قرص تاخیری فوری گیاهی: قرص های تاخیری گیاهی که می توانید بدون تجویز پزشک از داروخانه تهیه کنید شامل تمر هندی، جینسینگ، عصاره میخک و ... می باشد. ترکیباتی مانند


ویژگی های یک تبلت تاخیری قوی

یک قرص با تاخیر رهش قوی باید دارای ویژگی های زیر باشد تا به عنوان یک داروی موثر و کارآمد در نظر گرفته شود:

تاخیر طولانی مدت; یعنی استفاده از آن حداقل 10 دقیقه انزال را به تاخیر می اندازد.

کاهش حساسیت آلت تناسلی به تاخیر در انزال.

عوارض جانبی کمی وجود دارد. برای این کار بهتر است به سراغ یک قرص تاخیری گیاهی بروید که از مواد طبیعی استفاده می کند.

فراموش نکنید که نباید بدون مشورت با پزشک از قرص تاخیری استفاده کنید.

بهترین قرص اهمال کاری تا کنون

اگر به دنبال نام قرص‌های دیررس هستید که بتواند بیشتر و سریع‌تر اثر کند، به‌عنوان بهترین دارو، می‌توان به سیلدنافیل یا ویاگرا اشاره کرد که برای تقویت قوای جنسی در سراسر جهان تجویز می‌شوند و موثر هستند. ویاگرا در درجه اول برای درمان اختلال نعوظ استفاده می شود، اما در مرحله دوم، می تواند برای به تاخیر انداختن انزال نیز استفاده شود. نام قرص های دیررس می تواند نام های دیگری باشد که در ادامه مطلب به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

علاوه بر این، اگر به دنبال بهترین تبلت‌های عرضه فوری بدون نسخه هستید، می‌توانید از میان گزینه‌های زیر انتخاب کنید:

قرص دایان پوز پلاس دایان فارما

Zynga Life Health مانند کپسول Artiman

آفرودیت هدف مست

کپسول کیم کیمیاگر روزانه

تبلت Confido Himalaya

کپسول ویگرس ادیب اکسیر

توصیه ما این است که برای مشاهده گزینه های مختلف به داروخانه آنلاین مثبت سبز مراجعه کنید. در اینجا بهترین قرص‌های تاخیر فوری وجود دارد که می‌توانید آنلاین بخرید:

کپسول گیاهی دایان مکست پلاس; معجون تاخیری قوی

اگر به دنبال قرص های گیاهی با حداقل عوارض جانبی هستید، کپسول های گیاهی دایان مکات پلاس ممکن است یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. این محصول با تأثیر بر اعصاب و گیرنده های حسی اندام تناسلی مشکل زود انزالی مردان را برطرف می کند. تمبر هندی مهمترین ماده تشکیل دهنده این کپسول است. این کپسول ها به غیر از تمر هندی حاوی ساپونین نیز هستند.

کپسول زندگی Zynga; قرص های تاریخ مصرف گذشته و سفت کننده بدون عوارض

برای معرفی بهترین قرص های ضد پیری موجود در داروخانه ها می توان گفت زینگا لایف. این کپسول ها به تقویت قوای جنسی در مردان و بهبود اختلالات جنسی مانند اختلال نعوظ و انزال زودرس کمک می کند. در این محصول عصاره گیاهانی مانند جینکو، جینسنگ و زعفران وجود دارد.

قرص های گیاهی تاخیری آفرودیت; قرص تاخیری داروخانه

اگر از جمله افرادی هستید که قرص های گیاهی را ترجیح می دهید، قرص آفرودیت پیشنهاد مناسبی برای شماست. این محصول حاوی گیاهانی مانند زعفران، زنجبیل، دارچین و خار مریم است. مردان می توانند از آن برای افزایش قدرت جنسی و درمان زود انزالی استفاده کنند. این قرص همچنین میل جنسی را در زنان افزایش می دهد.

کپسول کیم ممسک روزانه تاخیری کیمیاگر; قرص های تاخیری و افزایش یافته در داروخانه موجود است

اگر می خواهید از محصولات گیاهی استفاده کنید، کپسول کیم کیمیاگر نیز یک قرص تاخیری موجود در داروخانه است که به درمان مشکل زود انزالی در مردان کمک می کند. یکی از مهم ترین مواد تشکیل دهنده این کپسول تمر هندی است. با استفاده از این کپسول می توان اختلال نعوظ را نیز بهبود بخشید. این محصول باید حدود دو ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف شود. کپسول کیمیاگر خیلی پیچیده نیست.


[ بازدید : 331 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]