ویژگی های یک مایع ظرفشویی باکیفیت چیست؟

پنجشنبه 23 شهريور 1402
10:54
SD458


قدرت تمیز کنندگی بالا، غلظت بالا، تمیز کردن آسان ظروف، ضد حساسیت و مقرون به صرفه بودن از ویژگی های یک ماشین ظرفشویی خوب است.

در خانه های ما هر روز ظروف زیادی کثیف می شوند و به مواد شوینده قوی نیاز دارند. ظروف کثیف و پر از چربی هستند، با آب تمیز نمی شوند و باید از روش های دیگر شستشو استفاده کنید. این شوینده را به خوبی می دانید و چیزی جز مایع ظرفشویی نیست.

کیفیت و مواد شیمیایی به کار رفته در مایع ظرفشویی بسیار مهم است، زیرا تمام مواد شوینده و تجهیزات بهداشتی ارتباط مستقیمی با سلامت ما دارند. در این مقاله در سایت وبلاگ هایپر فامیلی به توضیح ویژگی های ماشین ظرفشویی خوب و با کیفیت می پردازیم.

همه چیز درباره مایع ظرفشویی خوب

بهترین فرمول باید برای ایجاد مایعی استفاده شود که با پوست دست ترکیب شود. در واقع طراحی خوب باعث از بین رفتن اثرات مضر و افزایش کیفیت محصول می شود. یکی از مواد مورد استفاده در مایع ظرفشویی فرمالین است که مقدار آن نباید از 0.3 درصد بیشتر باشد.

ویژگی های مایع ظرفشویی

مهمترین نکته در مورد یک مایع شستشوی خوب، قدرت پاک کنندگی بالای آن است. البته مایع لباسشویی باید بتواند به راحتی چربی و لکه را از بین ببرد

یک شوینده مایع با کیفیت بالا باید حاوی موادی مانند آلکانول آمید، سورفکتانت و الکترولیت باشد و همچنین دارای غلظت بالایی باشد.

به اندازه کافی کف می کند و به راحتی از ظرف جدا می شود.

از آنجایی که مایع در تماس مستقیم با پوست دست است، باید آن را ضد حساسیت در نظر گرفت.

نکته دیگر در دسترس بودن و قیمت مناسب آن است.

شستشو را انجام دهید

برای جلوگیری از حساسیت به صابون ظرفشویی این نکات را رعایت کنید

اولین نکته برای جلوگیری از واکنش های آلرژیک به مایع لباسشویی، استفاده منظم از حوله هنگام شستشو است.

به تاریخ انقضای درج شده روی ماده شوینده دقت کنید و در صورت رد شدن از آن استفاده نکنید زیرا ممکن است باعث واکنش های آلرژیک شود.

در صورت بروز حساسیت از پمادهای مختلف مانند کرم های حاوی کورتین استفاده نکنید زیرا باعث دوچندان شدن مشکل می شود.

با استفاده از این روش بهترین مایع ظرفشویی 10 لیتری را انتخاب کنید

نشانه رایج شستن ظروف

یکی از مهم ترین موارد در انتخاب مایع ظرفشویی با کیفیت، داشتن نشانگر استاندارد است. در واقع انواع مایعات برای اطمینان از عدم وجود مواد خطرناک و مضر مورد آزمایش و آزمایش قرار می گیرند. پس شوینده هایی را خریداری کنید که دارای گواهینامه استاندارد هستند. نمونه هایی از این مایعات استاندارد عبارتند از مایع شستشوی پریل.

مقدار فسفات موجود

وجود فسفات در مایع لباسشویی هم برای پوست و هم برای محیط زیست بسیار مضر است. بنابراین بهتر است مایعات ظرفشویی بدون فسفات بخرید. به طور معمول، این مدل های مایع دارای برچسب بدون فسفات بر روی آنها هستند. اگر برچسب ندارید، به ترکیب آن توجه کنید.

درجه پایداری مواد شوینده ظرفشویی

سطح پایداری مایع ظرفشویی

فوم ماندگار به این معنی است که کف مدت بیشتری در کاسه می ماند. بسیاری از مردم فکر می کنند که هر چه خاک سفت تر باشد، قدرت پاک کنندگی آن بیشتر است. اما این یک تصور غلط است.

کاهش سرعت

یک مایع با کیفیت بالا نیز باید استحکام بالایی داشته باشد. به عبارتی در کمترین زمان ممکن چربی ها را از بین برده و بوی نامطبوع را از بین ببرد. به طور کلی، شوینده های لباسشویی که دارای برچسب چربی زدایی سریع هستند، قدرت پاک کنندگی بالاتری دارند.

به تاریخ مصرف مایع ظرفشویی توجه کنید.

نکته دیگر در خرید مواد شوینده ظرفشویی توجه به تاریخ انقضا است. به طور کلی، مایعات پس از تولید بین 2 تا 3 سال ماندگاری دارند. با این حال، تاریخ دقیق باید روی بطری درج شود.

کاملا با پوست دست مطابقت دارد

همانطور که گفته شد یکی از مهمترین موارد در انتخاب مایع شوینده مناسب  باباسلمان سازگاری با پوست شماست. بنابراین قبل از خرید به ترکیب مایع که معمولاً در پشت بطری درج شده است توجه کنید. در واقع هر چه مواد کمتری برای پوست شما مفید باشد.

اثرات مایع ظرفشویی بر روی پوست دست

عطر

بوی مایع ممکن است چیز مهمی نباشد، اما برخی از مایعات به دلیل بوی قوی می توانند باعث آلرژی شوند. بنابراین بهتر است از مواد شوینده با عطر ملایم استفاده کنید.

 فینال


در این مقاله ویژگی های مایع لباسشویی با خواص مناسب را بیان کرده ایم. با انتخاب مایع باکیفیت ، غذای تمیز و خوش طعمی دریافت کنید. همچنین می توانید انواع مایع ظرفشویی را با ارزان ترین قیمت از شعب فروشگاه خانواده تهیه کنید.



[ بازدید : 157 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]