بهداشت چیست؟

چهارشنبه 31 خرداد 1402
17:00
SD458


نظافت یکی از موضوعاتی است که در تمام جوامع بشری مطرح بوده و در گذشته مطرح بوده و در آینده نیز به آن پرداخته خواهد شد، نظافت یعنی رهایی از هر نوع آلودگی و پاکیزگی یعنی هر چیزی که به بدن و روح انسان آسیب بزند. جلو نیا

یکی از عناصر سلامت جسم و روح، پاکیزگی است. خوردن، آشامیدن، نظافت لباس، نظافت محل کار، نظافت محل زندگی، پاکسازی روح، پاکیزگی محیط و پاکیزگی محیط، دروغ نگفتن، پیدا نشدن همه چیز سلامتی است، طبیعت انسان پاک و پاک است. . .هر روز خود را از آلودگی ها و آلودگی ها پاک می کند، انسان پاک و پاکیزه، جسم و روح را از انواع آلودگی ها و پلیدی ها حفظ می کند، هر چیزی را که به روح و جسم آسیب می رساند از بین می برد. بر خلاف فردی که هر روز کار کثیف انجام می دهد، روح و جسم او کثیف و کثیف می شود، خاک و خاک نیز باعث بسیاری از بیماری های روحی و جسمی می شود.

چنانکه بعد از خوردن و آشامیدن، معده آنها زیاد هضم می شود و ناخالصی ها از بدن خارج می شود. پس روح و جسم انسان از این احکام مستثنی نیست، باید هر دو را تطهیر کنیم. نظافت خانه، دوش گرفتن، مسواک زدن، پوشیدن لباس تمیز، بوی تازگی، تمیز کردن بدن، مسواک زدن، تمیز کردن محیط، نظافت محل کار، نظافت مدرسه، نظافت شهر برای سلامتی بدن ما مفید است. نفس هم تمام آلودگی ها را از بین می برد، مثل نه دروغ، نه لقمه حرام، نه ظلم، نه فریب، نه بدی و زشتی آخر است. نظافت روح و جسم برای انسان ضروری است. تمیز نگه داشتن ذهن و بدن، خستگی روحی و جسمی را از انسان دور می کند. همه اینها عادت و خودنمایی نیست، بلکه نیاز روح و جسم، پاکسازی از آلودگی ها و آلودگی ها برای سلامتی نافع است. هر انسانی از پاکیزگی و تندرستی و پاکیزگی خود زاده می شود، تنها انسانی که پاکیزگی روشنفکر ناقصی را که به احساسات حیوانی و تنبلی و کثیفی خو گرفته است را دوست ندارد. حتی افراد پاک همدیگر را دوست دارند. پاکیزگی بدن و بدن به تدریج راه را برای پاکیزگی معنوی باز می کند، وقتی انسان به پاکی روحی دست یافت، غرایز حیوانی او ضعیف می شود و آرزوی آنچه را که روح برایش ارزش قائل است و زیباترین لحظات را خلق می کند، آنگاه انسان صفات خود را می یابد. از احساسات بد نجات یافته و به صفات زیبا آراسته شده است.

نظافت چه مزایایی دارد؟

1- نظافت تضمین کننده جذابیت، جذابیت و جذابیت مکان و محیط است، زدودن گرد و غبار و زباله از کف و دیوارها، نظافت و ضدعفونی بهداشتی زیبایی آن مکان را دو چندان می کند.

2- محیطی سالم را قبل از رعایت بهداشت فراهم می کند. نظافت و پاکیزگی در هر کجا که هستید ضروری است. اگر نظافت بهداشتی رعایت نشود، باکتری ها رشد می کنند و برخی از باکتری های مضر باعث بیماری و مرگ می شوند. به عنوان مثال تخت و بشقاب بیماران توریستی در بیمارستان ها و هتل ها پس از نظافت و شستشو و یا حشرات، جوندگان و سایر موجودات خطرناک ضدعفونی نمی شود. . مقاومت نمی شود، در این مورد باکتری های مضر از یک طرف به طرف دیگر پخش می شوند. برای از بین بردن این باکتری ها از اسپری های پاک کننده و ضدعفونی کننده توسط شرکت خدماتی استفاده می شود و سلامت محیط نیز به پرسنل و کارکنان بستگی دارد.

چرا باید تمیز کنیم؟

3- سطوح مبلمان، پرده، فرش و ... را در برابر نظافت محافظت می کند. همچنین باعث افزایش طول عمر آنها می شود.

4- نظافت به شما این امکان را می دهد که مواد و زباله های اضافی را از محیط جمع آوری کرده و به طور بالقوه خطرات ناشی از آنها را از بین ببرید.

5- پاکیزگی کار و فعالیت در محیط را آسانتر و سازماندهی می کند.

هنگام استفاده از مواد شوینده به نکات زیر توجه کنید.

1- از محصولات و برندهای مناسب استفاده کنید.

2- برچسب محصول را به دقت مطالعه کنید.

3- با مواد غذایی دیگر مخلوط نشود.

4- فرآورده های اسیدی نباید همراه با فرآورده های کلر مصرف شوند.

5- محصولات شوینده را بو نکنید

6- هنگام تمیز کردن پوست از آن کاملا محافظت کنید.

مشاهده متن کامل:


[ بازدید : 138 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]