بهترین برندهای اسپلیت کانال

جمعه 18 فروردين 1402
16:05
SD458


داکت اسپلیت جنرال (مبرد R410A) کولر گازی کانالی یا کولر گازی مرکزی پشت سقف کاذب یا پیچ نصب می شود که داخل کولر را کاملاً پنهان می کند. توزیع هوا توسط سیستمی از شبکه های عایق حرارتی که در فضای بین سقف ها نیز قرار دارند انجام می شود. داکت اسپلیت جنرال با یخچال های سازگار با محیط زیست R410A از 1.5 تن تا 5.0 تن است و بزرگترین واحد 7.5 تن با یخچال های R407C است. همه مدل ها بهینه انرژی و کارایی بالایی دارند. انتخاب عالی برای ویلا، آپارتمان یا دفتر.

نصب تهویه مطبوع دشوار است و به دانش حرفه ای و تجهیزات فرآیندی نیاز دارد. مهمترین چیز برای نصب پارتیشن عمومی طراحی نصب است. هزینه نصب بستگی به آن دارد. طراحی و انتخاب مناسب در زمان و منابع شما صرفه جویی می کند. هزینه نصب پارتیشن عریض به فاصله بین یونیت داخلی و خارجی، طول سیستم کانال، ارتفاع یونیت ها و فضای موجود برای تناسب کانال AC بستگی دارد.

کار تعمیر و نگهداری استاندارد AC باید شامل موارد زیر باشد:

عیب یابی و بررسی یونیت های تهویه مطبوع، عیب یابی کمپرسور.

وضعیت خط لوله را بررسی کنید

بازرسی فیوزهای داکت اسپلیت عمومی

تمام اتصالات الکتریکی را بررسی کنید

تمیز کردن فیلترهای هوا

شستشوی اواپراتور با فشار آب

تمیز کردن واحد کندانسور با فشار آب (در صورت لزوم).

پر کردن مبرد به کمپرسورهای داکت اسپلیت معمولی (در صورت نیاز)

عیوب جزئی که نیازی به جداسازی تجهیزات و تعویض قطعات ندارد را تعمیر کنید.



داکت اسپلیت هایسنس

طیف وسیعی از کولرهای گازی اسپلیت هایسنس شامل پنج ظرفیت 2.5 کیلووات، 3.5 کیلووات، 5 کیلووات، 7.1 کیلووات و 9 کیلووات می باشد که راه حل مناسب تهویه مطبوع برای هر خانه را به شما ارائه می دهد.

تمامی مدل های داکت اسپلیت هایسنس دارای کمپرسور دیجیتال اینورتر برای حداکثر صرفه جویی در مصرف انرژی هستند و همچنین می توانید مطمئن باشید که به محیط زیست کمک می کنید زیرا تمامی مدل های داکت اسپلیت هایسنس از جدیدترین مبرد R32 استفاده می کنند. مدل‌های 5 کیلوواتی و 9 کیلوواتی دارای کنترل هوشمند Wi-Fi هستند و مدل‌های دیگر این ویژگی مفید را در آینده نزدیک اضافه خواهند کرد. داکت اسپلیت هایسنس دارای مصرف فوق العاده کم و کاملا بی صدا می باشد.


مشخصات فنی داکت اسپلیت اینورتر هایسنس

عملکرد سرمایش و گرمایش

مجهز به تجهیزات اینورتر

بسیار کم مصرف

بسیار آرام

دارای کمپرسور چرخشی

گاز R410 وجود دارد

دارای ترموستات لمسی دیواری

گزینه ای برای نصب کویل آبگرم

لیست تقسیم فایل های رسانه ای

کانال های رسانه ای اسپلیت در طرح های مناسب و کیفیت بالا در دسترس هستند. یک واحد AC کانالی اغلب کاربردی ترین گزینه برای خنک کردن یا گرم کردن مناطق بزرگی است که نمی توان آن را تامین کرد یا ظرفیت دیواری که می تواند هوا را در یک فضای بزرگ توزیع کند. رسانه توزیع کانال برای خانه ها، دفاتر باز، مغازه ها، مدارس، رستوران ها، ویلاها و سایر مکان های بزرگ ایده آل است. از مزایای رسانه های داکت اسپلیت نصب آسان و انعطاف پذیری است. برای اطلاعات بیشتر به این وبلاگ مراجعه کنید.



کانال رسانه تقسیم قدرت بالا

این محدوده مجزای مجزای محیطی برای حفظ پارامترهای دما در سالن‌های بزرگ سوپرمارکت‌ها، انبارها، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن، با کانال‌های بزرگ و شبکه‌های توزیع یا دیگر انواع واحدهای هواساز طراحی شده‌اند.

معمولاً یونیت های داخلی بر روی سقف، با سقف کاذب یا در قسمت های فنی مانند "اتاق تهویه" نصب می شوند. واحدهای داخلی مجهز به فن های فشار بالا، با فشار خارجی - از 100 تا 250 Pa، بسته به مدل هستند. می توان از آن برای اتصال مدارهای فریون 2 یا 4 لوله ای بین واحدهای داخلی و خارجی استفاده کرد.



فن آوری های لوله رسانه توزیع شده با کارایی بالا

لوله اسپلیت مدیا باله آبی

این یک فناوری کانال رسانه ای تقسیم شده برای محافظت در برابر خوردگی است. یک پوشش ضد خوردگی ویژه مبدل حرارتی محافظت در برابر اثرات شرایط جوی و محیط های تهاجمی را فراهم می کند. رنگ آن می تواند متفاوت باشد (آبی، سبز، طلایی یا بی رنگ (لاک شفاف).


مخلوط هوای تازه با لوله اسپلیت مدیا

سازماندهی هوای تازه - از طریق یک مجرای مجزا (در یک سیستم مجرای اسپلیت مدیا با چنین عملکردی، کانال معمولاً قطر کمی دارد و در امتداد بزرگراه قرار می گیرد)



ویژگی های رسانه کانال توزیع شده

در میان تمامی محصولات کولر گازی میدیا، اگر در مورد مساحت های بزرگ صحبت کنیم، یونیت داکت اسپلیت میدیا راحت ترین کولر گازی تجاری است.

اگر یک آپارتمان بزرگ، ویلا، دفتر کار در فضای باز، مرکز خرید یا هر فضای عمومی سرپوشیده دیگری دارید، کانال رسانه ای تقسیم شده همان چیزی است که به دنبال آن هستید. آیا می خواهید از دردسر نصب مجدد کولر گازی مرکزی که نیاز به تعویض دارد جلوگیری کنید؟ اولویت داکت اسپلیت مدیا این است که زندگی شما را آسان تر و راحت تر کند. اکنون، تغییر ورودی هوا از پشت به پایین سریع و ساده است. بر طیف گسترده ای از سیستم های تهویه مطبوع موجود تأثیر می گذارد. شرکت تهویه مطبوع میدیا همواره با آخرین تکنولوژی روز دنیا همگام است. اگر ترجیح می دهید به سخت افزار مدرن پایبند باشید، Midea چیزهای زیادی برای ارائه دارد.



سیستم های داکت اسپلیت مدیا با عملکردهای زیر ارائه می شوند:

عملکرد ضد سرماخوردگی؛

یخ زدایی خودکار؛

راه اندازی مجدد به طور خودکار؛

رطوبت مستقل؛

حالت خواب؛

پمپ تخلیه داخلی اختیاری؛

تهویه هوای تازه

دهانه هوای تمیز طوری طراحی شده است که به راحتی قابل تنظیم است.

به طور تصادفی کنترل از راه دور گم شده است؟ Midea به شما اجازه نمی دهد که از این وضعیت ناراحت شوید. پس از نصب روی دیوار، دسترسی به کنترلر سیمی آسان است.


نمونه بسیار خوبی از تمایز رسانه ای

کانال های اسپلیت مدیا با تخلیه جانبی یا تخلیه بالایی تولید می شوند. در مقایسه با سایر سیستم های اسپلیت مانند سیستم های دیواری، اتاق های بزرگ به تهویه مناسب و قدرت جریان هوای کافی نیاز دارند. بسته به ظرفیت خنک کننده، تخلیه جانبی حداکثر خروجی 55000 BTU دارد و بالاترین آن در قدرتمندتر به 76000 BTU می رسد. بدون مدل داکت اسپلیت مدیا کمتر از 18000 BTU.

مراجعه به ادامه مطلب:  https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-69/290347-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA


[ بازدید : 88 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]