کدام دستگاه لیزر درد کمتری دارد؟

پنجشنبه 19 بهمن 1402
11:39
SD458


روش های لیزر موهای زائد انواع مختلفی دارد. همه روش ها وجه مشترکی دارند که می توانند رشد مو را به درجات مختلف سرکوب کنند، اما بسیاری از بیماران با یافتن کم دردترین و موثرترین روش دست و پنجه نرم می کنند. لیزر موهای زائد به هیچ وجه یک درمان کوتاه مدت برای از بین بردن موهای زائد از روی پوست شما نیست. تعداد جلسات لیزر مو بسته به ناحیه ای از بدن که باید درمان شود متفاوت است، اما برای نواحی بالایی مانند صورت و زیر بغل 6 تا 8 جلسه نیاز است، در حالی که برای نواحی بالایی مانند صورت و زیر بغل تقریباً 8 تا 10 جلسه لازم است توجه داشته باشید که جلسات الزامی است. بیکینی پس از آن، ممکن است یک یا دو بار در سال نیاز به یک جلسه لیزر درمانی مجدد داشته باشید.

لیزر کاندلا الکس به دلیل سرعت، ایمنی و کارایی به طور فزاینده ای محبوب شده است، اگرچه نتایج درد الکس کندلا به انتخاب تکنولوژی لیزر مورد استفاده بستگی دارد و عوامل دیگری مانند رنگ پوست، ضخامت مو و جنسیت بیمار باید در نظر گرفته شود.اما با این طول موج. این لیزرها از این جهت واضح هستند که بر حسب نانومتر اندازه گیری می کنند. و به عنوان لیزر الکساندرایت (755 نانومتر) شناخته می شود، آنها نتایج عالی را روی پوست های روشن می دهند. علاوه بر این، لیزر Candela ND:YAG (1064 نانومتر) برای پوست های زیتونی (نوع 4) و پوست های تیره تر (نوع 5) با اثربخشی قابل توجه و عوارض جانبی کمتر طراحی شده است.

سیستم های لیزر موهای زائد مدرن به روش های مختلفی در دسترس هستند. برخی از این روش‌ها، از جمله روش‌های سنتی لیزر موهای زائد، دردناک‌تر از بقیه هستند. در این صورت لیزر Kendela Alex 2019 و Kendela YG 2019 با طراحی سیستم خنک کننده خاص، انفجار هوا و اسپری برودتی، دستگاه های لیزری هستند که درد کمی دارند.

لیزر Candela YAG: کدام لیزر موهای زائد کمترین درد و بهترین اثر را دارد؟

در حالی که روش "شات" می تواند درجات مختلفی از درد ایجاد کند، روش های لیزر موهای زائد "Alexandrust" و "YAG" به طور بالقوه برای جلوگیری از درد موثرتر هستند. . از هر دو جهت، انرژی نور مادون قرمز به سطح پوست نفوذ می کند و به تدریج فولیکول های زیر پوست را گرم می کند و باعث می شود که توانایی رشد موهای جدید را از دست بدهد. گرما رنگدانه پروتئین ملانین را که به موها رنگ می دهد از بین می برد. لیزر ملانین در این فرآیند سلول های فولیکول را متورم می کند. با این حال، بر خلاف روش های سنتی "شات"؛ در طول لیزر موهای زائد، سطح پوست خنک و راحت می ماند. این را می توان با استفاده از لیزر با سیستم کرایوژنیک که نه تنها از درد جلوگیری می کند بلکه سوختگی را نیز برطرف می کند، به دست آورد.

تفاوت اصلی لیزر "الکساندراست" و "YAG" این است که لیزر "کاندلا الکس" برای پوست های روشن تا متوسط ​​استفاده می شود. در حالی که "Candela" YAG فقط برای پوست های تیره استفاده می شود هر دو روش ایمن و مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده هستند و از نظر دقت، کارایی و ایمنی آزمایش شده اند.

لیزر الکساندرایت - کمتر دردناک، بهتر

لیزر کاندلا الکس به عنوان موثرترین لیزر برای استفاده در انواع مو و پوست در نظر گرفته می شود زیرا مانند سایر لیزرها روی پوست تیره تأثیر نمی گذارد. مانند سایر دستگاه های لیزر موهای زائد، Candela Alexandrite بر روی پوست های سفید و بسیار روشن بهترین عملکرد را دارد و ثابت شده است که بر روی موهای ظریف و ظریفی که اکثر انواع دیگر لیزرها قادر به حذف آن نیستند، کار می کند.

طول موج های نور ساطع شده توسط لیزر الکساندرایت به راحتی توسط ملانین (سلول های رنگدانه) موجود در موهای شما جذب می شود و باعث گرم شدن سلول ها و در نهایت مرگ می شود.

شمع درد لیزر الکساندرایت: در شمع لیزر الکس 2019 برای کاهش درد در حین لیزر مو، قبل یا بعد از هر پالس لیزر یک دوز کرایوژن اسپری می شود تا پوست تا دمای لازم خنک شود و امکان استفاده از قوی ترین لیزر الکساندرایت وجود داشته باشد. با سرعت دو پالس در ثانیه در بازار موجود است. به همین دلیل، پالس های لیزر شمع الکساندریت تقریبا نامحسوس و بدون درد هستند. اسپری کرایوژن (DCD Candela Dynamic Cryogenic Device) سیستم خنک کننده برتر لیزر پیشرفته Candela 2019 است که تضمین می کند لیزر درمانی راحت تر و بدون درد است. لیزر کاندلا دارای سیستم خنک کننده پوست برای تسکین درد است که به طور موثر دردی را که برخی افراد احساس می کنند کنترل می کند، به این معنی که درد ناشی از لیزر الکساندرایت بسیار کم است و اکثر مراجعین نیازی به تسکین درد و در صورت نیاز به ژل اعمالی ندارند. برای پوست موثر و کافی است.

توجه: برای پوست های تیره تر، بهترین انتخاب لیزر Candela Nd: YAG است زیرا طول موج پرتو بدون تاثیر بر رنگ پوست به فولیکول های مو نفوذ می کند. لیزر کاندلا یاگ 2019 همچنین مجهز به سیستم خنک کننده هوا و اسپری کرایوژن برای حرارت کم و حداکثر کارایی است.

مقایسه سیستم های لیزر – کدام لیزر مو کمترین درد را دارد؟

انواع دستگاه لیزر موهای زائد در ایران. یک چیز مشترک همه آنها این است که از رشد مو تا حد زیادی جلوگیری می کنند، اما کدام سیستم لیزر موهای زائد ارزان ترین است؟

سیستم های لیزر موهای زائد مدرن به 2 دسته تقسیم می شوند: روش سنتی شات و روش جدید "SHR".

روش سنتی لیزر موهای زائد شات

این روش قدیمی‌تری برای لیزر موهای زائد با استفاده از سیستم‌های لیزری مانند Magma و Cynosure است. در طول این درمان، دستگاه های لیزر مو انرژی لیزر را به ناحیه خاصی هدایت می کنند، دمای فولیکول را به 45 تا 50 درجه افزایش می دهند، آن را یکی دو سانتی متر حرکت می دهند و سپس این کار را تکرار می کنند تا این ناحیه کاملاً پوشانده شود. مگر اینکه خنک کننده برای تسکین درد و جلوگیری از سوختگی استفاده شود، این فرآیند می تواند دشوار باشد زیرا انرژی به طور همزمان آزاد می شود. بیمار باید درد زیادی را تحمل کند. در برخی موارد، می توان به بیماران کرم کم خونی داد، اما با استفاده از این روش، درد تشخیص داده می شود، این نشانه آسیب پوست است. سخت تر می شود.

لیزر موهای زائد با SHR

سیستم های یخ Soprano Ice و Soprano Ice Platinum در لیزر موهای زائد SHR استفاده می شود که از روش متفاوتی برای انتقال انرژی لیزر برای جلوگیری از رشد مو استفاده می کند. مدل‌های سوپرانو به جای تک پالس‌های پرفشار سیستم‌های لیزر موهای زائد سنتی، 10 بار در ثانیه چشمک می‌زنند و لیزر درمانی از پشت به جلو در ناحیه درمان منتقل می‌شود. این به لیزر و انرژی حرارتی اجازه می دهد تا به تدریج در عرض چند ثانیه به دمای 45 تا 50 درجه برسد، که به جای دردی که معمولاً با لیزر موهای زائد سنتی احساس می شود، مانند یک احساس گرم شدن ملایم احساس می شود. مدل‌های سوپرانو از یک ماژول خنک‌کننده به‌عنوان یک هیت سینک دائمی استفاده می‌کنند و از ژل خنک‌کننده در طول عمل استفاده می‌کنند، به این معنی که لیزر موهای زائد سوپرانو عملا یا در بسیاری از موارد بدون درد است و باعث ناراحتی کمتری برای بیمار می‌شود. . سیستم جدید Soprano Ice Platinum برای سه طول موج لیزر استاندارد موجود در مدل Soprano استفاده می شود، اما کارایی نهایی آن به خوبی لیزر موی Candela Alexandrite نیست.


[ بازدید : 17 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]