پمپ کارواش صنعتی

دوشنبه 25 دی 1402
16:04
SD458


برای افزایش فشار آب به میزان بیشتری می توان از پمپ کارواش صنعتی یا دستگاه واترجت استفاده کرد. از این ابزار در صنایع مختلف استفاده می شود و برای صرفه جویی در مصرف آب آلودگی های مکان های مختلف را پاکسازی می کند. از جمله ویژگی های مهم این نوع پمپ می توان به مواردی چون عمر طولانی، کیفیت خوب، طراحی خوب و کارآمد، جابجایی آسان، افزایش کیفیت نظافت، استفاده آسان، عملیات نظافت سریع با تکنولوژی باکیفیت، سازگاری با محیط زیست و ... اشاره کرد. در این قسمت در مورد قطعات، کاربرد پمپ های کارواش صنعتی و همچنین مه پاش صنعتی و مه پاش خانگی صحبت خواهیم کرد.

پمپ کارواش صنعتی از چه اجزایی تشکیل شده است؟

پمپ های کارواش صنعتی از اجزای مختلفی تشکیل شده اند. این اجزا در کنار هم می توانند باعث فشار بالای آب شوند. در زیر با اجزای این دستگاه آشنا می شوید:

موتور: مهمترین قسمت پمپ واشر صنعتی که باعث راه اندازی و راه اندازی این تجهیزات می شود، موتور است. این جزء برای تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی مورد نیاز است.

پمپ: به عنوان یکی دیگر از اجزای مهم پمپ های کارواش صنعتی، پمپ برای جمع آوری آب از مخزن دستگاه، تحت فشار قرار دادن آن و ارسال آن به لوله های تخلیه مورد نیاز است. پمپ های مورد استفاده در این دستگاه ها پمپ های جابجایی مثبت، رفت و برگشتی و سانتریفیوژ می باشند.

شیلنگ فشار قوی: یکی دیگر از اجزای پمپ های کارواش صنعتی، شلنگ فشار قوی است. این نوع لوله با قطرهای مختلف دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی بوده و مقاومت زیادی در برابر افزایش دما و فشار آب دارد. از دیگر ویژگی های شیلنگ های فشار قوی می توان به طول زیاد و قابلیت اتصال به پمپ ها و نازل ها اشاره کرد.

دسته و تفنگ: دسته این دستگاه معمولاً فلزی یا پلاستیکی است. همچنین به دسته تفنگ متصل می شود و برای ذخیره آب مناسب است. هنگامی که پمپ کارواش صنعتی در حالت آماده به کار است، تفنگ را روی دستگاه فشار دهید و آب فشار قوی از شیلنگ خارج می شود. باید تفنگ را رها کنید تا جریان آب متوقف شود.

نازل: نازل یا خروجی اسپری آب به عنوان یکی دیگر از اجزای پمپ های کارواش صنعتی در انواع مختلفی از جمله نازل سوزنی، تیغه ای، روتاری و اسکیت تولید می شود. هر کدام از این نازل ها کارایی خاص خود را دارند و با توجه به نوع سطح آلودگی و شدت آن مورد استفاده قرار می گیرند. قابلیت تنظیم شدت و جهت جریان آب مهمترین عملکرد دهان است.

پمپ کارواش صنعتی در چه مواردی استفاده می شود؟

از جمله مهمترین کاربردهای پمپ کارواش صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کارگاه کارواش در شهر تشکیل شود

یکی از مهمترین موارد استفاده از این دستگاه نصب کارواش می باشد. هرکسی که بخواهد در شهر کارواش باز کند و ماشین شهروندان را بشوید حتما به پمپ یا جریان آب صنعتی نیاز دارد. با توجه به بحران کم آبی که سراسر ایران بویژه در شهرهای بزرگی مانند تهران را درگیر کرده است، نصب کارواش یک سرمایه گذاری مطمئن است. زیرا در کارواش خودروها با کمترین میزان آب به خوبی شسته می شوند و هیچ کثیفی در قسمت های مختلف آنها باقی نمی ماند. اگر شخصی بخواهد ماشین خود را با فشار آب خانگی بشویید، آب زیادی مصرف می کند و ماشین به تمیزی کارواش نخواهد بود.

شستشوی وسایل نقلیه عمومی و وسایل نقلیه سنگین

یکی دیگر از کاربردهای پمپ کارواش صنعتی این است که می توان از آن برای شستشوی وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس های تک خط با بهترین کیفیت در مدت زمان کوتاهی استفاده کرد. از این دستگاه برای شستشوی وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون و تریلر نیز استفاده می شود. اکثر خریداران پمپ های کارواش صنعتی رانندگان سنگین کار هستند.

پارکینگ ها و محل های ساخت و ساز در فضای باز را تمیز و شستشو دهید

نظافت و شستشوی پارکینگ های بزرگ و فضاهای باز در ساختمان های مختلف مانند بیمارستان ها، ترمینال ها، فرودگاه ها و غیره. اما با استفاده از پمپ کارواش تجاری به راحتی و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود.

شستشوی قطعات و تجهیزات صنعتی مورد استفاده در کارخانه ها و کارگاه ها.
https://asrmehr.ir/%d9%be%d9%85%d9%be-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c/قطعات و ماشین آلات صنعتی مورد استفاده در کارگاه های تولیدی و کارخانجات بزرگ به دلایل مختلف مانند گرد و غبار، قطعات و ماشین آلات صنعتی پس از مدتی کثیف شده و نیاز به تمیز کردن دارند. .شستشو با کمک پمپ های شستشوی صنعتی.

نمای ساختمان ها را بشویید

به مرور زمان نمای ساختمان ها همه آلاینده های هوا را جذب می کند و به مرور زمان عواملی مانند باران اسیدی، گرد و غبار معلق در هوا و دوده خودرو رنگ نما را تیره می کند. یکی دیگر از مشتریان پمپ های کارواش صنعتی شرکت هایی هستند که در زمینه نظافت نمای ساختمان فعالیت می کنند. این شرکت ها با این دستگاه با انجام عملیات پایین کشی بدون نیاز به راه اندازی داربست، نمای ساختمان را با بالاترین کیفیت تمیز می کنند.

از دیگر کاربردهای این نوع پمپ کارواش می توان به جرم گیری و حذف لجن در شبکه های آب و فاضلاب، نظافت شبکه های آبیاری کشاورزان، نظافت اثاثیه شهری و ... اشاره کرد.

مه پاش چیست و انواع آن کدام است؟

مه پاش دستگاهی است که آب را به صورت پودر به محیط می پاشد تا رطوبت هوا را تنظیم کند و دمای هوا را به حد ایده آل برساند. با این دستگاه نیازی به استفاده از وسایل خنک کننده دیگر ندارید. نبولایزرهای خانگی عمدتاً در خانه ها و بیمارستان ها استفاده می شود، جایی که افراد از بیماری های قلبی عروقی، تنفسی و پوستی رنج می برند. مه پاش های صنعتی در شرکت های تولید قارچ، مرغداری ها، دامداری ها، گلخانه ها به ویژه گلخانه های هیدروپونیک، تاسیسات صنعتی و نیروگاه ها و استخرها نیز کاربرد دارند.

پمپ و مه پاش کارواش صنعتی را از شرکت های معتبر خریداری کنید

در این مطلب شما را با دو دستگاه پرکاربرد آشنا کرده ایم که پمپ کارواش صنعتی و مه پاش خانگی و صنعتی می باشد. اگر به فکر خرید یکی از این دستگاه ها هستید، یکی از شرکت های معتبر را برای خرید انتخاب کنید. زیرا شرکت‌های معروفی مانند بازرگانی آب نیرو، دستگاه‌های با کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. این شرکت ها با ارائه مشاوره رایگان به مشتریان به آنها کمک می کنند تا بهترین پمپ کارواش یا مه پاش را با توجه به نیاز خود خریداری کنند.


[ بازدید : 71 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]