تجهیزات سالن کنفرانس

سه شنبه 19 دی 1402
8:40
SD458


سیستم کنفرانس

طراحی و اجرای اتاق کنفرانس با استفاده از سه برند مطرح در زمینه تجهیزات سیستم کنفرانس انجام شد. سیستم کنفرانس و سیستم تله کنفرانس SENNHEISER ADN، این دو محصول متعلق به برندهای مطرح دنیا بوده و امکانات زیادی برای کنترل و عملکرد بهتر در اتاق کنفرانس دارند. سیستم کنفرانس آرمن ایرانی بهترین انتخاب برای تجهیز اتاق کنفرانس شما با 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش خواهد بود. این سیستم را می توان با ظرفیتی برابر با سیستم کنفرانس سنهایزر یکی از رقبای اصلی این محصول دانست.

سیستم پخش تصویر uye

در بعضی موارد در خدمات تجهیز سالن کنفرانس ، ضبط های ویدئویی و سیستم های پخش برای پشتیبانی از اتاق های کنفرانس ، کنفرانس های ویدیویی ، تماس های ویدیویی و موارد مشابه استفاده می شود. در کلیه موارد ذکر شده ، شرکت Sima South Irani (نماینده دوربین های PTZ حرفه ای Aver) از دوربین های Aver PTZ استفاده می کند. سیستم کنفرانس دوربین PTZ، نمایشگر 340 درجه، زوم تا 30 برابر، حداقل نویز در هنگام فیلمبرداری، 4K، کیفیت تصویر Full HD و وضوح بالا در هنگام ضبط آنلاین (مجهز به NDI)؛ تجربه لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.

تجهیزات اتاق کنفرانس ویدئویی

میکروفون های شرکت کننده و بلندگو، منابع تغذیه، میکروفون های دستی و بی سیم.

صفحه نمایش، برد هوشمند، تلویزیون، صفحه نمایش

بلندگوهای سقفی، آمپلی فایر، پردازنده، بلندگوهای دیواری، ساب ووفر، ضبط صدا

دوربین عکاسی اتوماتیک، ضبط عکس، کنترل دوربین

سیستم ترجمه همزمان، سیستم رای گیری

میز ، صندلی ، آکوستیک ، فرش و درب اتاق جلسات (فضای داخلی اتاق)

سیستم های کنترل روشنایی و روشنایی

5 تجهیزات اولیه در سالن کنفرانس

1- صفحه نمایش سالن کنفرانس

اولین چیزی که هنگام ورود به اتاق کنفرانس می بینید صفحه نمایش است. این بخش "بصری" اتاق کنفرانس ویدئویی و صوتی است و یکی از ابزارهای اصلی همکاری است. صفحه نمایش چیزی است که به شما امکان می دهد همکاران را در مکان های دیگر ببینید، ارائه ها را مشاهده کنید و صفحه نمایش را از لپ تاپ، تبلت و حتی تلفن های هوشمند به اشتراک بگذارید.

2- ویدئو کنفرانس

این برای ارتباطات چند جانبه با استفاده از نمایش ویدئو استفاده می شود. برای کسانی که هنوز ترجیح می دهند رو در رو با همکاران خود کار کنند، ویدئو کنفرانس بهترین گزینه شما در دنیای دیجیتال است. در این سیستم از دوربین های ردیاب اتوماتیک PTZ استفاده شده است که باعث بهبود کارایی و کیفیت تصویر در هنگام پخش و ارسال تصاویر می شود.

3- میکروفون و اسپیکر

میکروفون ها و بلندگوها افزودنی های مهمی به اتاق کنفرانس سمعی و بصری هستند. بسته به اینکه از کدام توابع فضایی می خواهید استفاده کنید.

4- قابلیت اتصال

اتصالات سیمی، بی سیم و هیبریدی بین سیمی و بی سیم وجود دارد

5- برد دیجیتال هوشمند

تخته سفید تعاملی افزودنی عالی برای سیستم تجهیزات اتاق کنفرانس شما است. وایت بردهای تعاملی به شما این امکان را می دهند که مستقیماً روی تخته با رنگ های مختلف بنویسید و آنها را در صفحات وب یا اسناد حاشیه نویسی کنید.

اصول نیکان در طراحی سالن کنفرانس 


طراحی سالن کنفرانس بر اساس ظرفیت مورد نیاز برای مخاطب است.

اتاق کنفرانس به دو بخش تقسیم می شود:

اول: قسمت جلویی (اتاق تماشاگران) شامل:

وارد اتاق جلسه شوید

اتاق اطلاعات برای راهنمایی مهمانان

اتاق کنفرانس

توالت

دوم: قسمت پشتی (سکوی سالن) این قسمت معمولاً از دید شرکت کنندگان پنهان می شود یا در مکانی با دید ضعیف قرار می گیرد:

یک اتاق جلسه خصوصی

رئیس

اتاق اعضا

اتاق کار

اتاق ترجمه همزمان


[ بازدید : 74 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]