معرفی رئالیتی شو ضد

شنبه 31 تير 1402
15:24
SD458

در اینجا برنامه، بازیگران و پخش واقعیت شوی زانت جدیدترین برنامه رقابتی منتشر شده در شبکه نمایش خانگی است. این برنامه جالب و هیجان انگیز در سال 1402 ساخته شد. برای معرفی و تماشای نمایش واقعی مقابل مجید واشقانی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

Anti Race را می توان آخرین اثر در ژانر برنامه نویسی مسابقه ای دانست. این رئالیتی شو به صورت ویژه برای شبکه خانگی ساخته شده و از روی پلتفرم مخاطبان پخش خواهد شد. یک ضد نمایش به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1402 تولید شد. کارگردان برجسته و موفق مسابقات سریالی. Seed Abutalb، The Godfather Races; رالی ایرانی شب های مافیا شاهکارهایی چون شام ایرانی و مسابقه 77 ساعته را تولید کرد. سعید ابوطالب تهیه کنندگی نمایش واقعیت معکوس را بر عهده دارد. ژانر نمایش واقعیت در برابر رقابت قرار می گیرد. مجید واشقانی مسئولیت این مسابقات را بر عهده دارد. شرکت کنندگان در این رئالیتی شو نیز از میان چهره ها و چهره های مشهور انتخاب شده اند.

تاریخچه نمایش ضد واقعیت

سریال ضد خانه

سریال ضد نمایش خانگی یکی از جدیدترین ساخته های سعید ابوطالب در ژانر مسابقه ای است که در سال 1402 تولید شده است و تنها چند روزی باقی مانده تا پخش این واقعیت فوق العاده روی تریبون بینندگان آغاز شود. بنابراین در این قسمت از مقاله خلاصه ای از تاریخچه این مسابقه جالب را به طرفداران آن ارائه می دهیم.

در نمایش ضد واقعیت 30 بازیگر مشهور سینما و تلویزیون و دیگر افراد مشهور در گروه های 10 نفره به رقابت می پردازند و در مرحله پایانی نفرات برتر به مصاف یکدیگر می روند. داستان نمایش ضد واقعیت بسیار نزدیک به بازی شب مافیایی است با این تفاوت که در این مسابقه برخلاف مافیا مفهومی از شب و روز وجود ندارد. این داستان سرگرم کننده و هیجان انگیز مسابقه به سال 1986 برمی گردد. در حالی که در شهر زیبای پاریس، تعدادی از گردشگران توسط جاسوسان ربوده می شوند! اکنون باید شاهد مناظره و مذاکرات دو گروه جاسوسی و ضد جاسوسی باشیم. در این سری از نمایش های خانگی دیالوگ بسیار مهم است و شرکت کنندگان باید صحبت های یکدیگر را تحلیل کنند. این یک مفهوم در نمایش ضد واقعیت است، درست مثل سایر مسابقات سعید ابوطالب. مفاهیمی مانند تیراندازی، ملاقات، درخواست حضانت، خوابیدن، درخواست تغییر و غیره. معرفی شخصیت های واقعیت

مانند دیگر ساخته های سعید ابوطالب، شرکت کنندگان در نمایش ضد واقعیت بر اساس نقشی که به آنها محول شده جبهه های متفاوتی برای بازی دارند و سعی می کنند در طول بازی اعضای تیم خود را پیدا کنند و در نهایت برنده رقابت شوند. بازی از دو جنبه کلی تشکیل شده است. سمت سفید متشکل از ضد جاسوس ها، گروگان ها و طرف سیاه که جاسوس هستند. البته هر یک از این جنبه ها به زیرمجموعه هایی تقسیم می شوند.

Anti-spiers دارای ترکیب سه نفره است. استاد، دو مامور، هر مامور یک اسلحه دارد. و در سمت سفید بازی ما دو توریست و دو میزبان داریم، اما آنها هیچ ربطی به جاسوس ندارند. از سوی دیگر، جاسوسان نیز از تیم های سه نفره تشکیل شده اند. این یک گروهبان و دو جاسوس است که همگی مسلح هستند. نکته جالب در مورد نمایش ضد واقعیت این است که سیاه پوستان یکدیگر را نمی شناسند و به دلیل رمز عبور خود باید در روز معرفی دو بازی جاسوسی یکدیگر را پیدا کنند. اما جاسوس ها این رمزهای عبور را نمی دانند و باید برای یافتن دوستان خود بسیار مراقب باشند.

روند بازی در برابر واقعیت

نمایش ضد واقعیت با بحث و مناظره بین شرکت کنندگان شروع می شود. هر یک از شرکت کنندگان باید به نوبت صحبت کنند و بقیه باید صحبت های او را تجزیه و تحلیل کنند و سرنخ جمع آوری کنند. در طول این درگیری، شرکت کنندگان می توانند چهار کار را انجام دهند: جستجوی حکم، ملاقات، تجارت و تیراندازی. حتی در طول مسابقه فقط یک بار که زندان شهر پر است بازیگر می تواند وضعیت را بپرسد. در مورد درخواست حکم باید اشاره کنیم که هر بازیکن فقط یک بار می تواند برای بازیکن دیگر درخواست بدهد. در این صورت بازیکن مظنون برای اجماع معرفی می شود و در صورت کسب رای کافی روانه زندان می شود.

همچنین، اگر فردی در زندان باشد، هر بازیکنی که در نوبت او باشد می‌تواند درخواست ملاقات با زندانی کند و این ملاقات برای دروغ گفتن آزاد است. در حین مبادله، بازیکن می تواند یکی از زندانیان را با بازیکن دیگری مبادله کند، مشروط بر اینکه یکی از دو نفر باید گروگان باشد. پس از همه، این در مورد تیراندازی است. اگر فردی مسلح باشد ممکن است قصد خود را برای تیراندازی اعلام کند، البته فقط می تواند به کسانی که در مقابل او هستند شلیک کند و اگر به فردی که طرف او است شلیک کند، این شلیک برعکس می شود و تیرانداز باید بازی را ترک کند.

مطالعه مقاله کامل: https://tmk.ir/series/102077


[ بازدید : 674 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]