آشنایی با انواع کرم پودر

جمعه 23 تير 1402
12:01
SD458

 فرض کنید به یک مهمانی یا یک قرار مهم دعوت شده اید و می خواهید بهترین آرایش خود را انجام دهید. به نظر می رسد همه چیز تحت کنترل است و طبق برنامه پیش می رود. اما وقتی در نهایت آرایش خود را در آینه بررسی کنید، متوجه خواهید شد که رنگ صورت شما با بقیه بدنتان متفاوت است. این عاملی است که بر تمام دکوراسیون شما تأثیر می گذارد. یا چند ساعت بعد از مهمانی، ممکن است صورت شما چرب و غیر جذاب به نظر برسد. اما راه حل این مشکلات چیست؟ در این مقاله کرم پودر سعی کرده ایم نحوه انتخاب صحیح و بهترین کرم پودر 2021 را به شما معرفی کنیم. با من بمان


کرم پودر چیست؟

قبل از اینکه بهترین برندهای کرم پودر سال 2021 را بشناسید، بهتر است خود محصول را بشناسید. کرم فونداسیون یک فرآورده آرایشی و بهداشتی است و همانطور که از نام انگلیسی آن (FOUNDATION) شناخته می شود در ساخت لوازم آرایشی استفاده می شود. کرم زیرسازی محصولی است که می‌توان آن را در تمام صورت استفاده کرد تا پوست یکدست شود و مانند یک بوم تمیز و آماده برای آرایش بعدی به نظر برسد. کرم پودر عیوب صورت مانند لکه ها و آکنه را می پوشاند و صورت شما را به یک چهره کامل نزدیک می کند. با توجه به نوع و رنگ پوست خود باید کرم پودر مناسب را انتخاب کنید.

انواع پایه ها با توجه به پوشش نهایی

انتخاب بهترین کرم پودر موجود در بازار فقط به منطقه شما بستگی ندارد. اما خوب است که انواع منطقه را یاد بگیرید تا بتوانید تصمیم درستی برای خرید بهترین کرم پودر با قیمت مناسب بگیرید.

روغن پودر پوشش محدودی دارد

این نوع کرم پودر عمدتا برای یکنواخت کردن رنگ صورت استفاده می شود و برای پوشاندن عیوب صورت مفید نیست. اگر پوست سالمی دارید یا به دنبال کرم پودری برای استفاده روزانه هستید، این مدل کرم پودر را برای حفظ ظاهر طبیعی پوستتان پیشنهاد می کنم. این نوع کرم پودر معمولا پوست را روشن و شفاف می کند تا پوست شاداب شود.

کرم پودر با پوشش متوسط

این کرم پودرها به غیر از صاف کردن رنگ پوست، برخی از مشکلات پوستی را نیز پوشش می دهند. به عبارت دیگر، ظاهر طبیعی شما یکسان خواهد بود، با این تفاوت که برخی از عیوب صورت شما پنهان می شود. اگر شما فردی هستید که رنگ پوست طبیعی را ترجیح می دهید، اما ایراداتی مانند لک نیز دارید، این کرم پودر قطعا به شما می آید.

کرم پودر با پوشش کامل

اگر تصمیم دارید تمام عیوب صورت را بپوشانید و پوست شما مانند یک بوم سفید خالی به نظر برسد. شما باید نسخه کرم این پودر را انتخاب کنید. این محصول اغلب برای مهمانی ها و مراسم های خاص مانند عروسی استفاده می شود.حتی برخی از این پودرها برای پوشاندن خالکوبی ها یا زخم های بد شکل استفاده می شوند.پودرهای لورال معمولا پوشش کاملی دارند.

انواع کرم پودر بر اساس فرمول

درست است که کلمه کرم پودر یک محصول کرم را برای شما تداعی می کند، اما این کلمه معادل دقیق کلمه (FOUNDATION) نیست. راه های زیادی برای فروش در بازار وجود دارد. در برخی از کرم پودرها از ضد آفتاب برای محافظت از پوست استفاده می شود. به یاد داشته باشید که در هنگام عکاسی از این پودرها استفاده نکنید. از آنجایی که کرم ضد آفتاب توانایی بازتاب نور را دارد، باعث می شود صورت شما در عکس سفیدتر دیده شود.

اب

یکی از قدیمی ترین نمونه های ساخت کرم پودر، کرم پودر مایع است. اگر به جواهر فروشی مادرتان بروید، با یکی از آن ها مواجه می شوید. همانطور که از نام آن پیداست، این محصول به دو صورت آب یا روغن ساخته شده است. این نوع کرم پودر بسته به رنگ آن برای انواع پوست مناسب است. اگر پوست چرب یا مستعد آکنه دارید، محصولی بر پایه آب انتخاب کنید

آفت

این مدل شبیه کرم پودر مایع است با این تفاوت که بافت غلیظ تری دارد و به دلیل کرمی بودن برای پوست های خشک بسیار مناسب است. ماندگاری این مدل روی پوست زیاد است. این دسته شامل «کرم بی بی»، «سی سی کرم» و «کرم دی دی» می شود. این محصولات محصولاتی هستند که علاوه بر رنگ، خاصیت مرطوب کنندگی و محافظت در برابر آفتاب نیز دارند.

ماوس

این فوم حاوی میکرو حباب هایی است که کرم پودر را سبک و مناسب برای انواع پوست می کند. چیزی که ماوس را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند سبک بودن آن است که بر خطوط و چین و چروک تاکید نمی کند. اما این محصول به اندازه کرم پودر ماندگاری ندارد. بنابراین، هنگام انتخاب باید به این لحظه توجه کنید. موس را معمولا در کاسه ها سرو می کنند.

خاکستری

شاید نام این مدل را نشنیده باشید. فونداسیون های سرمی عالی هستند و برای پوست های چرب انتخاب خوبی هستند. این محصول شبیه یک مرطوب کننده با رنگ روشن است و بافت پودری دارد. برای تهیه این کرم پودر از سیلیکون استفاده می شود که آن را مرطوب و نازک می کند، این محصول به راحتی پخش می شود اما مدتی ماندگاری دارد.

انواع کرم پودر بر اساس ظاهر نهایی

فرم نهایی کرم پودر به سه دسته طبیعی، خاک رس و مرطوب تقسیم می شود.

پودر کرمی با روکش طبیعی

همانطور که از نام آن پیداست، با استفاده از این کرم پودر، ظاهر نهایی پوست شما طبیعی خواهد بود و کدر یا مرطوب نخواهد بود. به عبارت دیگر، این کرم پودر پوست شما را به بهترین شکل ممکن متحول می کند و مشخص نیست که از کرم پودر استفاده کرده اید.

کرم پودر با روکش مات

اگر پوست چرب دارید حتما با این مشکل مواجه شده اید که پوست شما بعد از چند ساعت آرایش شروع به درخشش می کند. کرم فونداسیون مات برای پوست شما فرموله شده است. با این کرم پودر ظاهری مات به پوست شما می بخشد و از چرب شدن و براق شدن پوست جلوگیری می کند. کرم پودرهای مات محصولات محبوبی هستند که در تمام دوران مد وجود دارند.

کرم پودر مرطوب

ظاهر مرطوب این کرم پودر آن را برای پوست های خشک انتخاب خوبی می کند. در این کرم پودر از مواد مرطوب کننده استفاده شده است تا ظاهری درخشان به پوست شما ببخشد.

رنگ مناسب کرم پودر را انتخاب کنید

برای خرید بهترین کرم پودر 2021، باید رنگ پوست واقعی خود را بشناسید. اگر بهترین کرم پودر خارجی را بخرید و رنگ آن با پوست شما همخوانی نداشته باشد، در نهایت آرایش خوبی نخواهد بود. برای انتخاب رنگ مناسب به چند نکته توجه کنید.

درک رنگ پوست

شاید متوجه شده باشید که اعداد برخی از کرم پودرها با حرف W، N یا C شروع می شود. این سه حرف نشان دهنده رنگ پوستی است که می توان از کرم پودر برای آن استفاده کرد. رنگ پوست به سطح پوست نفوذ می کند و به سه دسته گرم، سرد و خنثی تقسیم می شود. شما می توانید رنگ پوست خود را به دو روش تشخیص دهید:

تست مچ دست: رنگ رگ های مچ دست خود را بررسی کنید. اگر رنگ آنها آبی یا بنفش است، رنگ پوست شما سرد است. اگر رنگ سبز یا زیتونی است، ته رنگ گرمی دارید. با این حال، اگر نتوانید رنگ غالب را تعیین کنید، رنگ پوست شما خنثی خواهد بود.

تست آفتاب: اگر وقتی زیر نور خورشید هستید پوست شما قرمز می شود، شما خنک هستید. برعکس، اگر به راحتی زیر نور خورشید برنزه می شوید، رنگ پوست شما گرم است.

تست رنگ کرم پودر

در این مرحله بسته به رنگ و تن پوستتان به رنگ های نهایی متفاوتی دست خواهید یافت. برای انتخاب رنگ مناسب، باید برخی از گونه ها را امتحان کنید. باید بدانید که اندازه گیری کرم روی دست اشتباه است. زیرا نتایج روی صورت با دست متفاوت خواهد بود. آخرین رنگ را روی خط فک و فاصله با هم ترکیب کنید. برای انتخاب رنگ نهایی باید رنگی را انتخاب کنید که با گردن شما همخوانی داشته باشد و مکمل صورت شما باشد. اگر این را فراموش کنید، بعد از استفاده از کرم، تفاوت رنگ قابل توجهی را مشاهده خواهید کرد.

اگر با استفاده از این روش رنگ مورد نظر خود را پیدا نکردید، از پاک کننده آرایش استفاده کنید. قسمت میانی رنگ اعمال شده روی چانه را پاک کنید. اگر تفاوتی بین رنگ پوست شما و رنگ کرم پودرتان وجود ندارد، این رنگ به خوبی به پوست شما می آید.

بهترین مارک کرم پودر 2021

با وجود تنوع زیاد محصولات آرایشی، انتخاب از بین آنها می تواند دشوار باشد. در این بخش بهترین برندهای کرم پودر در سال 2021 را به شما نشان خواهم داد. زیرا شما لایق بهترین ها هستید.

برند بورژوا

برند بورژوا یک برند فرانسوی است و کار خود را در دهه هشتاد با یک ایده کوچک آغاز کرد. اما به دلیل تغییرات و تحولات، اکنون تحت لیسانس یک شرکت آمریکایی به نام Coty Inc اداره می شود. از مهم ترین محصولات آرایشی بورژوا می توان به لوازم آرایشی، عطریات و محصولات بهداشتی پوست اشاره کرد. بورژوا در سال 2015 توانسته است 23000 محصول را در 50 کشور جهان به فروش برساند و به رکوردی بی نظیر دست یابد. محصولات بورژوا کیفیت بالایی دارند و در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارند. در میان کشورهایی که به لوازم آرایشی بورژوایی معروف هستند، ایران را می توان در صدر جدول فروش قرار داد.

کرم پودر بورژوا، مخلوط سالم

کرم پودر بورجا را می توان یکی از بهترین برندهای کرم پودر سال 2021 دانست. این محصول ترکیبی بی نظیر از ویتامین های B5، C و E است. این کرم پودر خاصیت مرطوب کنندگی دارد و قرمزی و تیرگی پوست را می پوشاند. همچنین بافت بسیار سبکی دارد و می تواند تا 16 ساعت رطوبت پوست را تامین کند. این کرم پودر بورژوا شفافیت پوست را افزایش می دهد و فورا علائم خستگی را از صورت پاک می کند. ویژگی های این کرم پودر به طور خلاصه به شرح زیر است:

جای خوبی است

خواص حفظ رطوبت

شفافیت پوست را افزایش دهید

قوام نور

حاوی ویتامین C

جوانسازی یک پوست

ماندگاری بالا

مناسب برای انواع پوست.

اثر نهایی: طبیعی و مات

کرم پودر دیگری که می توان آن را بهترین پودر موجود در بازار دانست، کرم پودر بورژوا سیتی رادیانس است. این محصول دارای ساختاری جدید در برابر آلودگی هوا و مقاومت در برابر اشعه UV خورشید می باشد. کرم پودر سیتی رادیانس بورژوا درخشندگی نرمی برای حفظ رطوبت پوست و دارای رنگدانه خاصی برای حفظ طراوت و شادابی پوست است. این کرم پودر پوشش دهی بسیار خوبی دارد و همچنین به دلیل سبک بودن می توانید برای مدت طولانی روی پوست خود استفاده کنید. اگر می خواهید کرم پودری با ارزش و پوشش خوب بخرید، کرم پودر بورژوا برای شما مناسب خواهد بود. ویژگی های مختصر این محصول:

جلوگیری از پیری پوست

جوان سازی پوست

ترمیم پوست

روزانه در دسترس است

از پوست در برابر آلودگی محافظت می کند

از ایجاد لکه های جدید جلوگیری کنید

حاوی محافظت آنتی اکسیدانی

به آبرسانی پوست کمک می کند

مناسب برای انواع پوست

نتیجه نهایی: طبیعی

دبورا برند

برند دیگری که به عنوان بهترین کرم پودر سال 2021 معرفی شده است، برند ایتالیایی دبورا است. نام کامل این برند Deborah Milano است و در سال 1903 توسط دو برادر به نام‌های Giovanni و Cornelius Benti در فرانسه تأسیس شد. این برند که گمان می رود منشاء ایتالیایی داشته باشد، با هدف تولید محصولات با کیفیت استثنایی شروع به فعالیت کرد. این برند که فعالیت خود را با انواع محصولات پزشکی و مراقبت از پوست آغاز کرد، برای اولین بار در سال 1930 وارد بازار لوازم آرایشی شد، محصولات دبورا به خوبی در بازار ایران توزیع می شود و به دلیل قیمت مناسب و تنوع تقریباً همه می توانند از آنها استفاده کنند.

کرم پودر 24 ساعته دبورا مدل Perfect

کرم پودر 24 ساعته پرفکتینگ دبورا یکی از بهترین کرم پودرهای خارجی است و ویژگی های منحصر به فردی دارد که در این قسمت به آن می پردازم:

عملکرد آبرسانی و آبرسانی به پوست را دارد.

می تواند تا حد زیادی کک و مک و لک های شما را بپوشاند.

بسیار طبیعی است و هنگام استفاده پوست را براق نمی کند.

یک پوشش طبیعی روی پوست ایجاد می کند.

برای انواع پوست مناسب است، بنابراین افراد دارای پوست چرب یا خشک می توانند به خوبی از آن استفاده کنند.

کمتر از 20 درصد دارای محافظت در برابر آفتاب هستند.

ایجاد بافتی ابریشمی و مخملی بر روی پوست صورت.

خاصیت مرطوب کنندگی دارد.

این کرم پودر یک کرم پودر سبک است که برای استفاده روزانه مناسب است. یکی از بهترین ویژگی های این کرم پودر آبرسانی عمیق به پوست است که باعث ایجاد حس شادابی و طراوت می شود و با توجه به بافت سبک و دلپذیری که دارد این کرم پودر را می توان برای مدت طولانی روی صورت نگه داشت. زیرا وجود بافت غلیظ کرم پودر منافذ پوست را می بندد و به سلول های پوست صورت اجازه تنفس نمی دهد. این حالت برای سلامت پوست صورت بسیار مضر است و آسیب های پوستی را به دنبال خواهد داشت. این محصول سرشار از روغن های گیاهی و عصاره های گیاهی است که خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی دارد. بیایید ویژگی های این محصول را مرور کنیم:

بافت نرم و سبک

ترکیب ارگانیک

احساس سبکی روی پوست

فاقد پارابن و سیلیکون می باشد

پوشش متوسط

مناسب برای انواع پوست

اینا SPF 15

اثر نهایی: صاف

براندی اوریف لیم

آخرین برند لیست بهترین برندهای کرم پودر در سال 2021 قطعا برند اوریف لیم خواهد بود. اوریف لیم یک نام تجاری پیشرو در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی در جهان است که در سال 1967 توسط دو برادر سوئدی و همکارانشان راه اندازی شد. در ابتدا نه مغازه داشتند و نه سرمایه ای، بنابراین محصولات خود را روی میزهای تنیس بسته بندی می کردند و به دوستان و آشنایان می فروختند. پس از مدتی این دو برادر رونق یافتند و تجارت خود را گسترش دادند. امروزه اوریف لیم یکی از معتبرترین برندها با بیش از 45 سال تجربه موفق است و محصولات خود را در بیش از 60 کشور دنیا به فروش می رساند.

کرم پودر مرطوب کننده اوریف لیم SPF 30 مدل A-Z

یکی از مشکلات اصلی پوست، چرب بودن آن است. سبوم توسط عوامل متعددی مانند رژیم غذایی نامناسب، استرس، تغییرات هورمونی، عوامل ژنتیکی و غیره ایجاد می شود. استفاده از کرم‌ها و پودرها یکی از سریع‌ترین راه‌های حذف چربی پوست است که به دلیل عوارض کم، عدم نیاز به تجهیزات پزشکی و اثرگذاری سریع، بسیار پرطرفدار و محبوب هستند. بهترین فونداسیون موجود در بازار برای این منظور کرم پودر مرطوب کننده اوریف لیم با SPF 30 است.این کرم با از بین بردن لایه سبوم از روی پوست، درخشندگی اضافی و غیر ضروری را کاهش داده و سبوم اضافی را کاهش می دهد. همچنین با پر کردن منافذ پوست، پوست را صاف می کند. به لطف فناوری SPF 30 از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند و به عنوان یک ضد آفتاب خوب عمل می کند. اثربخشی این کرم به دلیل استفاده از فرمول مرطوب شده جدید 10 برابر بیشتر از کرم های معمولی است. این کرم برای استفاده روزانه نیز مناسب است و به ساختار پوست آسیبی نمی رساند. با هم به بررسی ویژگی های این کرم پودر می پردازیم:

کاهش چربی پوست

ضد خستگی پوست

پوشش ضخیم و متراکم

SPF 30 است

منافذ پوست را به حداقل برسانید

مناسب برای پوست های چرب

افکار نهایی: مت

این محصول پوشش دهی بسیار بالایی دارد. خواص درمانی آن توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. استفاده منظم از این کرم به مرور زمان باعث کاهش چین و چروک روی پوست شما می شود. این کرم پودر حاوی عصاره پونه کوهی است که به التیام پوست شما کمک می کند. دارای SPF 18 برای محافظت از پوست شما در برابر اشعه UV. رنگ های مختلفی وجود دارد و شما می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. بیایید خلاصه ای از ویژگی های محصول را مرور کنیم:

لبه های الماس را از بین می برد

5 لنز پوستی دیگر

بافت بسیار سبک

یک واکسن بسیار طبیعی

اینا spf18

مناسب برای انواع پوست

نحوه استفاده از کرم پودر

نکته دیگری که قبل از خرید بهترین برند کرم پودر در سال 2021 باید بدانید نحوه استفاده از کرم پودر است. بعد از استفاده از مرطوب کننده، نوبت به استفاده از کرم پودر می رسد. یکی از کرم پودرهای معرفی شده در لیست بهترین برندهای کرم پودر ما در سال 2021 را انتخاب کنید. از مقدار کمی کرم پودر در سراسر صورت استفاده کنید. مراقب باشید زیاد استفاده نکنید. سپس با یک برس آرایشی بزرگ یا یک برس آرایش مرطوب، کرم پودر را روی صورت پخش کنید و تمام قسمت ها را بپوشاند. وقتی کار تمام شد، صورت خود را بررسی کنید. اگر به فونداسیون و پوشش بیشتری نیاز دارید، می توانید موارد بیشتری را اضافه کنید.

متن کامل مقاله را بخوانید: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-24-ساعته/ 


[ بازدید : 82 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]