اون هتل دبی

پنجشنبه 17 فروردين 1402
16:41
SD458

دبی معروف به عروس خاورمیانه یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات اساسی بسیاری شده است. این تغییرات باعث شد دبی سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان باشد. زمانی که به دبی سفر می کنید، شاهد سازه های خارق العاده ای مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحراهای بکر خواهید بود که در هیچ جای دنیا نخواهید دید. نکات مهمی که قبل از سفر به دبی باید به آن توجه کنید یکی از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید که در ادامه سعی می کنیم آن ها را به طور کامل توضیح دهیم.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

توجه به آب و هوا قبل از سفر به دبی ضروری است. این شهر در جنوب خط استوا قرار دارد و در طول سال بارندگی بسیار کمی دارد. در نتیجه هوای شهر به طور کلی گرم و خشک است و برای کسانی که در مناطق کوهستانی سردتر زندگی می کنند، هوا می تواند ناخوشایند، مرطوب و دائماً عرق کند.میانگین دما در حدود 48 درجه سانتیگراد است که به طور غیر قابل تحملی گرم است.

بهترین زمان برای رفتن به دبی از نوامبر تا فوریه، از نوامبر تا پایان فوریه است. در این ماه ها دمای هوا بین 20 تا 27 درجه است و می توانید در سواحل زیبا و زیبای دبی شنا کنید. آن کمک می کند.


آب و هوای دبی در فصول مختلف

مدت زمان پرواز از تهران به دبی چقدر است؟

نکته مهم دیگر قبل از سفر به دبی دانستن مدت زمان پرواز است. پرواز تهران به دبی 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد که رزرو آن ها یکی از موارد مهم قبل از سفر به دبی است. این شهر مدرن دارای استانداردترین هتل های جهان است که گردشگران در آن اقامت می کنند و در زیر لوکس ترین هتل های این شهر را معرفی می کنیم.


جمیرا امارات تاورز-هتل

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های با کیفیت با غذاهای بین المللی می باشد. هتل جمیرا دبی همچنین دارای سرویس رفت و آمد رایگان به مراکز خرید، مرکز شهر دبی و غیره می باشد.

آدرسی: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل لوکس رافلز یک هتل 5 ستاره با 252 اتاق در نزدیکی مرکز خرید وافی دبی و 15 دقیقه تا فرودگاه دبی است. امکانات هتل رافلز عبارتند از: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، سرویس نشستن کودک و سرویس اتاق VIP.

آدرس: دبی، بر دبی، خیابان شیخ رشید، مرکز خرید وافی


اون هتل دبی

هتل تاج یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی است که در مرکز شهر دیره واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد که هر اتاق منظره زیبایی از شهر دارد. هتل تاج رستوران های زیادی دارد که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس: دبی، مرکز برج خلیفه



هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا منظره بی نظیری از خلیج فارس دارد. این هتل 7 ستاره دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و از امکانات آن می توان به 9 رستوران با انواع غذاهای بین المللی اشاره کرد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر مدرن و منحصر به فرد دبی است که دارای 225 اتاق است و در 2 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی، 15 دقیقه با ماشین تا دبی مال و برج خلیفه و حدود 30 دقیقه با دبی قرار دارد. ساحل دریا. با ماشین Have; علاوه بر این، امکاناتی که در این هتل به مسافران ارائه می شود، تجربه ای عالی از سفر به دبی را برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس: باشگاه قایقرانی و گلف دبی


هتل مانا سالم

هتل مینا السلام یکی از 5 هتل دبی است. این هتل دارای 292 اتاق مشرف به دریا و خلیج است، بنابراین تماشای آب در صحرای دبی انواع هیجان انگیز و منحصر به فرد را ایجاد می کند، همچنین دارای اتاقی منحصر به فرد برای افراد معلول و سالمندان است.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این مقاله سعی کردیم قبل از سفر به دبی برای یک سفر فراموش نشدنی تمامی موارد مهم را توضیح دهیم. اگر در طول مدت اقامت خود در دبی به خودرو نیاز دارید می توانید از خدمات اجاره خودرو شرکت معروف و محبوب سادات رنت استفاده کنید. اگر از خدمات کرایه ماشین در دبی استفاده کنید، در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد


[ بازدید : 574 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]