نحوه آموزش تماس های تصویری به زبان ساده

پنجشنبه 3 اسفند 1402
10:35
SD458


ایتا یکی از محبوب ترین پیام رسان های محلی با رابط کاربری مشابه با پیام رسان محبوب روسی تلگرام است. این پیام رسان بومی دارای ویژگی های بی شماری است که در برخی از پیام رسان های داخلی یافت می شود. یکی از برجسته ترین ویژگی های ایتا تماس تصویری است. تماس تصویری Ita از کیفیت خوبی برخوردار است زیرا در یک سرور داخلی آپلود می شود. برای دانلود برنامه ایتا جدید با ما همراه باشید. 


از بین تمام پیام‌های بومی، ETA یکی از بهترین پیام‌هایی است که می‌توانید استفاده کنید. نسخه دسکتاپ مسنجر اصلی سرعت و کیفیت بالایی دارد.

اگر می خواهید از قابلیت چت تصویری پیام رسان ایتا استفاده کنید، بقیه این مقاله برای شما مناسب است. در این مقاله به نحوه استفاده از قابلیت تماس تصویری اپلیکیشن ایتا مسنجر می پردازیم.

یکی از مهمترین ویژگی های پیام رسان آیتا تماس تصویری است. با این قابلیت می توانید بدون نگرانی و با سرعت بالا با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. با توجه به وجود سرورهای ایتا در ایران، کیفیت تماس تصویری این پیام رسان بومی بسیار بالاست.

تماس تصویری چگونه است؟

برنامه Ita را از یک فروشگاه مطمئن دانلود و نصب کنید.

وارد اپلیکیشن شوید.

یکی از مخاطبانی را که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید انتخاب کنید و وارد صفحه چت شوید.

حالا روی عکس مخاطب خود کلیک کنید و پروفایل او را اضافه کنید.

برای برقراری تماس تصویری روی گزینه دوربین ضربه بزنید.

منتظر بمانید تا فرآیند تماس ویدیویی کامل شود.

با توجه به اینکه اپلیکیشن ایتا از نظر رابط کاربری مشابه تلگرام است، روش برقراری تماس تصویری در این اپلیکیشن با تلگرام متفاوت است.

اگر قصد دارید یک ویدیو با کیفیت بالا پخش کنید، ایتا یکی از پیشرفته ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ها محسوب می شود. زیرا علاوه بر کیفیت خوب تماس تصویری، استفاده از اینترنت نصف قیمت است و این یکی دیگر از نقاط قوت دستگاه ارتباطی بومی است.

در ایتا علاوه بر تماس تصویری، کاربران می توانند تماس صوتی با کیفیتی نیز برقرار کنند.

نتیجه

اگر بخواهیم از بین تمام پیام رسان های محلی گزینه ای را انتخاب کنیم، در واقع این اولین انتخاب است. زیرا راحت ترین رابط کاربری را در بین تمامی پیام رسان های محلی دارد. در واقع ایتا نسخه ایرانی شده پیام رسان معروف Mr. دورف، تلگرام. برای آپدیت برنامه های اندروید با ما تماس بگیرید.



[ بازدید : 256 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]