آیا لیزر بیکینی پوست ما را تیره یا روشن می کند؟

جمعه 26 آبان 1402
19:05
SD458


آیا لیزر پوست را تیره یا سفید می کند؟ سوالی بحث برانگیز که مردم به آن پاسخ های متفاوتی می دهند. بسیاری از افراد به امید روشن شدن پوست خود به ویژه در نواحی مانند ناحیه بیکینی و زیر بغل، لیزر موهای زائد را انجام می دهند و از نتایج لیزر موهای زائد و روشن شدن پوست راضی هستند. البته افرادی هم هستند که لیزر موهای زائد را انجام داده اند و معتقدند لیزر پوست آنها را تیره کرده است. آیا لیزر می تواند پوست شما را روشن کند و باعث ایجاد لکه های تیره شود؟ چرا اینقدر بحث و جدل در این مورد وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال با برترین پزشک همراه باشید: آیا لیزر موهای زائد به روشن شدن پوست ما کمک می کند یا دلیل تیره شدن پوست است؟


پوست خود را با لیزر سفید کنید!

بسیاری از مردم فکر می کنند که با کمک لیزر موهای زائد می توانند از شر پوست تیره بلند خلاص شوند یا رنگ طبیعی پوست خود را تغییر دهند و آن را چند درجه روشن تر کنند. اگرچه لیزر موهای زائد در برخی موارد می تواند به کاهش پوست کمک کند، اما در این مورد نمی تواند معجزه کند! به عنوان مثال، مردی امیدوار است که رنگ طبیعی پوستش روشن تر شود یا هرگونه لک و لکه های تیره پوست از بین برود. موهای ناخواسته توسط لیزر که غیر ممکن است. زیرا مکانیسم دستگاه لیزر موهای زائد حذف موهای زائد و عدم درمان مشکلات پوستی است! طراحی شده اما این ایده از کجای پوست سفیدکننده لیزر آمده است؟

در واقع، موهای زیر پوستی یا فولیکول‌های مو و ریشه‌های بزرگ زیر پوست، به‌ویژه در مناطقی که موها ضخیم‌تر هستند (مثلاً خط بیکینی و زیر بغل)، می‌توانند ظاهر تیره‌تری در سطح پوست ایجاد کنند. همین مشکل باعث تیره شدن پوست در نواحی مانند زیر بغل و خط بیکینی و یا در برخی افراد پوست در نواحی مانند باسن و پاها می شود. با کمک لیزر موهای زائد، این موهای بزرگ در پوست از بین می روند.

در طول جلسات لیزر در مرکز لیزر مو خوب غرب تهران، از بین رفتن فولیکول های تیره و موهای درشت به روشن شدن پوست کمک می کند و هر چه تعداد موها و فولیکول های مو در زیر پوست بیشتر باشد، به طور طبیعی پوست روشن تر می شود. . فراموش نکنید که تیرگی طبیعی، هورمونی و ژنتیکی پوست با لیزر موهای زائد برطرف نمی شود. علاوه بر این، لیزر موهای زائد نمی تواند رنگ طبیعی پوست را تغییر دهد یا بر لکه های پوستی تاثیر بگذارد. اگر می خواهید از سیاهی موضعی بدن خود خلاص شوید، می توانید سایر راه حل های موجود در کلینیک دلتا را امتحان کنید.


چرا لیزر موهای زائد پوست را تیره می کند؟

لیزر موهای زائد یک فرآیند درمانی است. اکثر افراد برای رسیدن به پوستی صاف، زیبا و بدون مو از لیزر موهای زائد استفاده می کنند و تیره شدن پوست در اثر لیزر می تواند برای آنها بسیار ناخوشایند باشد. در یک دسته بندی کلی می توان گفت که برخی از عوارض لیزر موقتی و شایع هستند و برخی از آن ها مانند تیره شدن پوست می تواند سال ها روی پوست باقی بماند.

کدام مشکلات موقتی هستند؟

از عوارض موقت لیزر می توان به قرمزی، تورم خفیف، سوزش، خارش و تغییر رنگ جزئی در برخی از قسمت های پوست اشاره کرد که معمولاً پس از چند روز از بین می روند. این مشکلات در برخی افراد دیده می شود، اما نه همه. اکثر کسانی که پوست ظریف و حساسی دارند معمولاً مشکلات موقتی را تجربه می کنند و پوست آنها به مرور زمان واکنش نشان می دهد.

پوست شما تیره و روشن می شود اگر…

متأسفانه باید به اطلاع شما برسانیم که در صورت رعایت نکردن برخی نکات، لیزر موهای زائد می تواند باعث ایجاد لکه ها و جوش های سرسیاه روی پوست و ناحیه بیکینی شما شود. در زیر مهمترین دلایل تیره شدن پوست در نتیجه لیزر موهای زائد را بیان می کنیم. پوست سفید

سولیاری وجود ندارد

همانطور که می دانید آفتاب گرفتن، آفتاب گرفتن و ... در جلسه لیزر ممنوع است. اگر به این مشکل توجه نکنید، علاوه بر افزایش خطر التهاب، باعث تیرگی در نقاط مختلف بدن می شود. همچنین بهتر است در روزهای اول پس از لیزر از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید. اگر نواحی لیزر مانند صورت، دست ها دارید، تا 48 ساعت بعد از لیزر آفتاب نگیرید و این نواحی را با کلاه و لباس بپوشانید.

دستگاه لیزر بی کیفیت و اپراتور بی تجربه

از دیگر عواملی که در تیرگی پوست در اثر لیزر موهای زائد نقش دارد، استفاده از دستگاه های لیزر چینی و بی کیفیت و یا تنظیمات نامناسب دستگاه توسط اپراتور بی تجربه است. بهتر است لیزر موهای زائد را در کلینیک های معتبر با دستگاه مناسب انجام دهید و از آشنایی اپراتور لیزر با تنظیمات دستگاه اطمینان حاصل کنید.

مصرف دارو و حساسیت های پوستی

مواردی که می توانند باعث تیره شدن پوست شما شوند عبارتند از استفاده از برخی داروها و حساسیت های پوستی. اگر دارو مصرف می کنید، بیماری جدی دارید یا پوست حساسی دارید، حتما قبل از لیزر موهای زائد با پزشک خود مشورت کنید.


[ بازدید : 518 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]