معرفی بهترین پرینترهای خانگی اچ پی

جمعه 12 آبان 1402
9:16
SD458


پرینترهای اچ پی یکی از برندهای پرطرفدار در بازار است که طیف گسترده ای دارد و هر کدام با توجه به ویژگی های خود برای استفاده شخصی مناسب هستند. برخی از این چاپگرها برای استفاده در ادارات و سازمان ها مناسب هستند. برخی دیگر از چاپگرها نیز برای استفاده در انتشارات و دانشگاه ها مناسب هستند. در نهایت، تعدادی پرینتر HP وجود دارند که برای استفاده خانگی مناسب هستند. در اینجا می خواهیم بهترین چاپگرهای خانگی برند HP را بررسی کنیم و ببینیم کدام مدل از این برند را می توان بهترین چاپگر خانگی دانست. قبل از آن باید ببینیم یک چاپگر خانگی مناسب چه ویژگی ها و مشخصاتی دارد. در زیر لیستی از بهترین چاپگرهای خانگی اچ پی را بر اساس نیاز و کاربرد کاربر ارائه می دهیم.

کدام چاپگر برای مصارف خانگی مناسب است؟

هنگام خرید پرینتر و انتخاب بهترین چاپگرهای خانگی HP، باید چند ویژگی را در نظر بگیرید. ابتدا باید بین چاپگرهای رنگی و سیاه و سفید یکی را انتخاب کنید. اگر نیازی به چاپ رنگی ندارید، قطعا انتخاب چاپگرهای سیاه و سفید مقرون به صرفه تر است. اما از آنجایی که کاربران چاپگر خانگی اغلب از آن برای چاپ عکس استفاده می کنند، انتخاب یک چاپگر خانگی رنگی انتخاب ایده آل تری است. چاپگرهای دیگر به دو دسته لیزری و جوهرافشان تقسیم می شوند.

چاپگرهای جوهرافشان معمولاً از بهترین چاپگرهای خانگی هستند. البته اگر به طور مرتب از آن استفاده کنید این گزینه بهتر است. اما اگر قرار است چاپگر خانگی برای مدت طولانی مورد استفاده قرار نگیرد، چاپگرهای لیزری ممکن است گزینه بهتری برای خرید و استفاده در منزل باشند. از سوی دیگر، یک یا چند عملکرد چاپگر در نظر گرفته می شود. اگر به عملکردهای دیگری غیر از چاپ، مانند اسکن و فکس، نیاز است، بهترین گزینه برای استفاده خانگی یک دستگاه چند منظوره است.

هنگام خرید بهترین چاپگر خانگی به چه نکاتی توجه کنیم؟

بدیهی است خرید پرینترهای خانگی مانند خرید سایر لوازم خانگی باید بر اساس یک سری نکات و اصول انجام شود. هنگام خرید و انتخاب بهترین چاپگرهای خانگی باید به موارد زیر توجه کنید:

پرینتر رنگی یا سیاه و سفید؟

پرینتر لیزری یا جوهرافشان؟

اندازه چاپگر مورد نظر چقدر است؟ از آنجایی که چاپگرهای خانگی دوام ندارند، نمی توانند فشار بالا را تحمل کنند. بنابراین، باید به دنبال یک چاپگر خانگی بادوام باشید

هزینه مصرفی چاپگر مورد نظر چقدر است؟ هنگام خرید و انتخاب چاپگر؛ هزینه چاپگر؛ مراقب هزینه کارتریج و تعویض آن و ... باشید.

کیفیت چاپ خانگی مورد نیاز چیست و سرعت و کیفیت چاپ چقدر است؟ وضوح چاپ چیست و چقدر قدرتمند و موثر است؟

آیا چاپگر یک بار مصرف است یا چند بار مصرف؟

سطح امکانات و ویژگی های جانبی چاپگر مانند اسلات، بلوتوث، اتصال به شبکه و غیره چقدر است.

مشخصات بهترین چاپگرهای خانگی HP

بهترین چاپگر خانگی HP M130nw

این محصول یکی از پرینترهای استاندارد و لیزری برند HP می باشد و می توان آن را پرفروش ترین و بهترین چاپگر خانگی اچ پی دانست. این محصول علاوه بر پرینتر، دستگاه فتوکپی و دستگاه کپی خانگی نیز می باشد. این چاپگر خانگی دارای دو اتصال خط است که کار را برای کاربران دستگاه آسان می کند.

این مدل دارای نقاط ضعفی است. به عنوان مثال، این چاپگر خانگی کاربردی چاپ دورو ندارد. این چاپگر به صورت تک رنگ چاپ می کند و می تواند به شبکه Wi-Fi متصل شود. سرعت چاپ این دستگاه حداکثر 22 صفحه در دقیقه می باشد. ظرفیت سینی این مدل تا 150 برگ می باشد. ویژگی ها و عملکرد کلی این دستگاه آن را به یکی از بهترین چاپگرهای خانگی اچ پی تبدیل کرده است.

چاپگر لیزری HP Laserjet Pro M12a

این چاپگر از فناوری چاپ لیزری نیز بهره می برد و یک چاپگر تک رنگ و سیاه و سفید است. سرعت و کیفیت کار این دستگاه بسیار خوب و قابل قبول است و ویژگی های آن آن را به یکی از بهترین پرینترهای خانگی اچ پی در بازار تبدیل کرده است. این چاپگر دارای ظرفیت صفحه تا 150 برگ است و اندازه جمع و جور آن آن را برای استفاده خانگی یا فضای محدود مناسب می کند. این مدل دارای چاپ دورو نمی باشد. این چاپگر می تواند 5000 صفحه در ماه چاپ کند. این مدل دارای پورت کامپیوتر نیز می باشد.

چاپگر HP Laserjet Pro MFP M26mw

این چاپگر یکی از بهترین پرینترهای خانگی اچ پی آوافرهنگ با عملکردهای فراوان است. با استفاده از فناوری چاپ لیزری کار می کند و به صورت تک رنگ و سیاه و سفید چاپ می کند. این چاپگر چند منظوره می تواند به عنوان اسکنر و کپی نیز کار کند. سرعت چاپ این چاپگر 18 صفحه در دقیقه است. قابلیت اتصال به شبکه وای فای، امکان اتصال و پرینت فایل ها به صورت مستقیم از گوشی، قفسه 150 برگه ای از دیگر ویژگی های این دستگاه است.

یکی دیگر از ویژگی های خوب این مدل خاموش شدن خودکار دستگاه در زمان عدم استفاده است. این باعث صرفه جویی در مصرف انرژی دستگاه می شود. این چاپگر مجهز به نمایشگری است که می توان از آن برای کنترل و بهینه سازی دستگاه استفاده کرد. این نمایشگر استفاده از چاپگر را آسان می کند. تمام ویژگی های این چاپگر آن را به بهترین چاپگر خانگی اچ پی تبدیل کرده است.

پرینتر لیزری جت HP P1102

مزیت اصلی این چاپگر این است که آن را به یکی از بهترین چاپگرهای خانگی HP تبدیل می کند. این چاپگر می تواند به صورت تک رنگ و سیاه و سفید چاپ کند. تکنولوژی چاپ این دستگاه از نوع لیزری و نوع کاربری آن یکبار مصرف می باشد. اندازه جمع و جور این دستگاه یکی از ویژگی های کلیدی این مدل است که آن را به یکی از مدل های ایده آل برای مصارف خانگی تبدیل می کند. این چاپگر قابلیت چاپ دورو ندارد و ماهیانه تا 5000 صفحه ظرفیت دارد. ظرفیت سینی این چاپگر تا 150 برگ می باشد.

HP Laser Jet Pro M15a یکی از بهترین چاپگرهای خانگی است.

این مدل را می توان در لیست بهترین چاپگرهای خانگی اچ پی برای مصارف خانگی نیز قرار داد. روش استفاده از این دستگاه یکبار مصرف و تکنولوژی چاپ لیزری می باشد. اما این چاپگر قابلیت چاپ دوبل را ندارد و نمی توان این چاپگر را به اتصال وای فای وصل کرد. این مدل دارای ظرفیت چاپ تا 150 صفحه و سرعت چاپ 19 صفحه در دقیقه می باشد. برای مصارف معمولی خانگی، مدل HP M15a را می توان یکی از بهترین چاپگرهای خانگی اچ پی دانست.

بهترین چاپگرهای خانگی برای چاپ عکس

اگر هدف از خرید یک چاپگر خانگی استفاده از آن برای چاپ عکس است، چاپگرهای جوهرافشان HP و پرینترهای لیزری رنگی می توانند گزینه هایی باشند. یک چاپگر رنگی خانگی باید اندازه کوچکی داشته باشد و کیفیت و وضوح چاپ مناسب باشد. چاپگر HP Envy 4520 که یک چاپگر جوهرافشان است یکی از این گزینه هاست که گرافیک و کیفیت چاپ بالایی دارد.

کدام چاپگر را برای خانه خود بخرم؟

تاکنون تعدادی از بهترین چاپگرهای خانگی اچ پی را معرفی کرده ایم، اما در نهایت این راهنمای جامع می تواند به شما در خرید بهترین چاپگر کمک کند. ابتدا به این فکر کنید که آیا به چاپ رنگی نیاز دارید یا خیر. در مرحله بعد باید میزان استفاده و نوع استفاده از دستگاه را در نظر بگیرید و بر این اساس بهترین قابلیت، کیفیت چاپ و کیفیت چاپ دستگاه را در نظر بگیرید. نویسندگان مختلف ممکن است با نوع برنامه برابر باشند. بنابراین نمی توان محصول پیشنهادی به عنوان بهترین چاپگر خانگی اچ پی را بهترین محصول مناسب برای همه افراد دانست.


[ بازدید : 226 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کاوش است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]